Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 ARG] Jeszcze nie do końca rozwiązany problem


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam mialem taki problem ze swoim autkiem no w sumie jeszcze go mam a mianowicie auto szarpalo podczas jazdy ale przewaznie tylko na cieplym silniku lub jak bylo bardzo goraco na dworze. zima praktycznie w ogole nie szarpal wymienilem kable, swiece i duzo sie poprawilo, nie szarpie juz tak mocno ale problem nie znikl, jeszcze czuc szarpniecia lecz nie sa juz takie gwaltowne. teraz zastanawiam sie nad wymiana cewki moze to rozwiaze problem. czy ktos wie co to moze byc, bo ja juz naprawde niewiem vag nie pokazuje zadnych bledow :wallbash: prosze o porady i opinie pozdrawiam

Opublikowano

przeplywke tez juz czyscilem i to nic nie dalo moze ta pompa?

Opublikowano

Kolego nie przepływke tylko przepustnice wyczyść

Opublikowano

przepustnica tez byla czyszczona i nic :thumbdown:

Opublikowano

czy po czyszczeniu przepustnicy zrobiłes adaptację :mysli:

Opublikowano

tak byla adaptacja i nadal to samo ;(

Opublikowano

Całkiem możliwe, że to ta pompa. Skoro reszta jest ok. Kolega wyżej mówi że miał ten sam problem, wymienił pompe i gra gitara, więc może spróbuj tego ? :gwizdanie:

Opublikowano

no bede musial sprobowac i zobaczymy. orientuje sie ktos ile taka pompa moze kosztowac?

Opublikowano

właśnie zmierz ciśnienie bo to może nie to a pompka niedawno przeglądałem allegro to ok 300zł jakoś, o ile się nie myle wejdz na allegro i poszukaj najlepiej :):hi: i powodzenia.

Opublikowano

filtr paliwa wymienialem jakis miesiac temu byl zasyfiony myslalem ze cos pomoze ale nic nie dalo ;( A jak sie w ogole mierzy to cisnienie?

Opublikowano

Ciśnieniomierz podłączasz pomiędzy pompe paliwa a regulator. wiem, że ciśnienie powinno być ok 3atm ( CHYBA ) . :hi:

Opublikowano

ok dzieki. Postaram sie zmierzyc i dam znac jakie wyszlo cisnienie :)

Opublikowano

spoko tylko nie jestem pewny jakie powinno być ciśnienie. Musi ktoś się tu podzielić tą informacją. :hi:

Opublikowano

pompy: wstępne (0,25 do 0,5 bara) do wtrysków jednopunktowych (0,8 do 1,2 bara), wielopunktowych (2,5 do 4 bar) i wtrysków mechanicznych (6-7 bar).

Opublikowano

o warto wiedzieć. Dzięki Dav~ tak mi się coś tam kojarzyło z tymi 4barami :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...