Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AKE] Głowica problem


darek

Rekomendowane odpowiedzi

Każdy zna chyba ten silnik i problemy z nim związane.Trafiło do mnie to autko gdyż nie równo pracowało.Zdjąłem pokrywę zaworów i okazało się że spadła pestka z zaworu jak również i dźwigienka.Poskładałem wszystko i po odpaleniu trochę lepiej lecz dalej szarpało silnikiem.Posprawdzałem ciśnienie na cylindrach i okazało się,że na pierwszym brak ciśnienia.Głowica poszła w górę i do regeneracji.Po zmontowaniu wszystkiego pomierzyłem ciśnienie wszędzie po 30 lecz po odpaleniu znów coś nierówno chodzi i dmucha teraz z wydechu.Myślałem że wina uszczelek pod kolektorem wydechowym na głowicy po stronie pasażera.gdyż jak silnik pracował podłożyłem rękę to czułem jak spaliny uciekają bokiem.Po demontażu kolektora okazało się,że uszczelki są dobre a spaliny uciekają z małego otworka okrągłego przy trzecim otworze wylotowym spalin z głowicy.Tych otworków w głowicy jest 3 po jednym przed każdym kanałem wylotowym z głowicy.Z pierwszych dwóch nie dmuchają spaliny a z tego trzeciego pod dużym ciśnieniem wylatują spaliny.Co jest powodem tego czyżby głowic do wyrzucenia?I do czego służą te otworki?Wszystkim z góry dzięki za poradę

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego polecam Ci odezwać się na PW do forumowicza jaro4444. On ma mega wiedze mechaniczną i wytłumaczy Ci na pewno o co chodzi. Powodzonka.

pozdr :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...