Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AVB] Proszę o szybką poradę !!


geo78

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Bardzo proszę o poradę dotyczącą wymiany rozrządu. Konkretnie chodzi mi o to, jak sprawdzić czy mechanik zrobił to za co mu zapłaciłem.

Teoretycznie wymienił mi:

Pasek rozrządu + rolki napinające (370 zł)

Pompę wody (200 zł)

Napinacz paska wielorowkowego (360 zł)

Napinacz paska klimatyzacji (95 zł)

Pasek Kimatyzacji (25 zł)

Nie wiem dlaczego ale naszła mnie myśl żeby sprawdzić czy na pewno wszystko jest wymienione tak jak pisałem.

Pytanie, czy otwierając wyłącznie maskę samochodu można cokolwiek dojrzeć gołym okiem?

Co to są za paski widoczne z góry tuż przy wentylatorach? Czy to jakiś z tych co powinienem mieć wymieniony?

Wiem, że moje pytania są dla "znawców" śmieszne ale jestem laikiem i potrzebuję Waszego wsparcia :)

Z góry dziękuję za pomoc :beer1:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

poproś o fakturę za części oraz stare części,faktura za wyk.pracę jest jednocześnie roczną gwarancją :wink4: :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sęk w tym, że umawiałem się bez fakury więc teraz nie chcę tego zmieniać.

Co do starych części to już dzwoniłem i powiedział, że nie ma problemu. Odłoży je dla mnie i jutro mogę je odebrać. Tylko jaką będę miał pewność, że to moje części? Skoro ma warsztat to i części masę... może włożyć cokolwiek i tak nie znam się wiem nie rozpoznam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

skoro mu nie ufasz to po co tam pojechales :wallbash:, nie masz zaprzyjaznionego mechanika , kolega nie ma , mama , moze tato zna jakiegos zaufanego i dobrego mechanika , teraz bedziesz mial dylemat czy oby na pewno wszytsko wymienil

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zdejmij obudowę z rozrządu weź sobie latareczke i będziesz wszystko widział czy jest nowe czy stare odpinasz 2 zaczepy i zdejmujesz obudowę do góry,jeszcze musisz zdjąć pokrywę z silnika, 10 na śrubokrecie ,a te paski co widzisz to są paski wielorowkowe( kiedyś były klinowe)czyli od klimy alternatora i wspomagania.

hrIt0.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zdejmij obudowę z rozrządu weź sobie latareczke i będziesz wszystko widział czy jest nowe czy stare odpinasz 2 zaczepy i zdejmujesz obudowę do góry,jeszcze musisz zdjąć pokrywę z silnika, 10 na śrubokrecie ,a te paski co widzisz to są paski wielorowkowe( kiedyś były klinowe)czyli od klimy alternatora i wspomagania.

hrIt0.jpg

jak nie wiesz jak to sprawdzić to jedź do innego mechaniora i niech Ci to sprawdzi (nie weźmie dużo to proste),to niezbyt mądre by wymieniać rozrząd bez faktury, jak coś walnie to mechanior się d*pą wypnie,a koszty będziesz miał że ho,lepiej dopłać ten VAT a będziesz spał spokojnie pozdrawiam :hi:[br]Dopisany: 29 Czerwiec 2010, 19:39_________________________________________________a i jeszcze na starych częściach powinny być daty prod.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zdejmij obudowę z rozrządu weź sobie latareczke i będziesz wszystko widział czy jest nowe czy stare odpinasz 2 zaczepy i zdejmujesz obudowę do góry,jeszcze musisz zdjąć pokrywę z silnika, 10 na śrubokrecie ,a te paski co widzisz to są paski wielorowkowe( kiedyś były klinowe)czyli od klimy alternatora i wspomagania.

hrIt0.jpg

czyli paska od klimy mi nie wymienił bo jest stary Boscha... jutro sprawdzę co z resztą... :confused4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...