Flyer 4 Opublikowano 7 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2007 Spotkalem sie juz z roznymi opiniami. Jedni polecaja regeneracje walkow/hydrauliki u Swiatka, inni twierdza, ze to pomylka i warto dolozyc troche kasy na nowe graty z ASO. Roznica w cenie pozostaje znaczna. Cena nowych walkow+hydrauliki w ASO to 5500. Jak to w koncu jest? Macie jakies doswiadczenia w tej materii? ps. Mnie ten problem nie dotyczy poki co, a jesli dotyczy to przez najblizsze 3 tygodnie bede zyl w nieswiadomosci Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość nuti Opublikowano 7 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2007 Zawsze trzeba mieć świadomośc że regeneracja nigdy nie przywróci w 100% właściwości nowej części. Taką rzecz jak wałki ,to bym już szukał dobrych zamienników niż je regenerował. Chyba że, ta osoba ma zamiar krótko jeżdzić tym autem to inna sprawa by była wtedy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Flyer 4 Opublikowano 7 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2007 nuti: To co napisales to wie kazdy, kto zna znaczenie slowa "regeneracja". Mnie interesuja konkrety - ile pojezdze na regenerowanych, jak trwaly jest to zabieg, jakie sa doswiadczenia ludzi z takimi walkami... Byc moze ktos bedzie znal odpowiedzi na moje pytania i konkretne doswiadczenie z walkami po regeneracji - czy to B5, czy B6. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SebMis 0 Opublikowano 7 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2007 studiując inne forum, wybrałbym regenarcje za 1000 a nie nowe z ASO za 4000 (zamieników nie ma) jeśli się dba o hydraulikę i dynamikę gazów w głowicy to wałki się nie niszczą Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Motor 1 Opublikowano 7 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2007 Przeorałem ten temat pare razy.Naprawa kończyła sie głównie na regeneracji wałków za ok 1000zł bądź używek(klientela różńa) i nowej hydraulice--Nie pamietam ceny--.Auta jeżdżą puki co od paru lat jest ok.- za każdym razem wymieniałem filtr odmy skrzyni korbowej!!!--ok 250 zł--przy tej operacji. podałem ceny samych gratów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marewel 3 Opublikowano 7 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2007 Jak swiatek regeneruje tak ja produkuje nowe to radzilbym odpuscic.Mialem kiedys od Światka walek do malucha i skonczyla sie jedna krzywka bardzo szybko. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaj82 0 Opublikowano 7 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2007 Przeorałem ten temat pare razy.Naprawa kończyła sie głównie na regeneracji wałków za ok 1000zł bądź używek(klientela różńa) i nowej hydraulice--Nie pamietam ceny--.Auta jeżdżą puki co od paru lat jest ok.- za każdym razem wymieniałem filtr odmy skrzyni korbowej!!!--ok 250 zł--przy tej operacji. podałem ceny samych gratów W ktorym miejscu ten filtr sie znajduje(moze ma ktos fote z Etki, ile orientacyjnie moze kosztowac wymiana?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SebMis 0 Opublikowano 7 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2007 oto cała instrukcja samodzielna wymiana odmy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaj82 0 Opublikowano 7 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2007 dzieki wielkie w nastepnym tygodniu wezme sie za to i wymienie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się