Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 1Z] Dziwna praca silnika szukam przyczyny


2pac1670

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Ostatnio coraz częściej przydarza mi się dosyć nietypowa sytuacja.

Przy uruchamianiu silnika obrotomierz wędruje mi na 1100 obr, słychać ewidentnie głośniejszą prace silnika i na początku trochę dymku z rury.

Nie dzieje się tak za każdym uruchomieniem silnika (czysta loteria) raz odpali normalnie a raz "wyżej i z dymkiem" co może być przyczyną?

Co warto sprawdzić?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kąt wtrysku obstawiam, przy okazji zwróć uwagę na koło pasowe czy nie lata "na boki" podczas pracy. Czasem zdarza się że się luzuje np po nieudolnej wymianie rozrządu (miałem tak w golfie 1z). Przez to przestawia się kąt wtrysku a dalej można sobie bajzlu narobić jak się ten luz pogłębi...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kąt wyprzedzenia tłoczenia do sprawdzenia, ewentualnie czujniki temperatury.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

DZIADEKBLACK miałem ostatnio wymieniany rozrząd....

No więc właśnie ja bym zwrócił szczególnie na to uwagę bo są mechanicy i "mechanicy" no chyba że ktoś zaufany ci to robił...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

miałem ostatnio wymieniany rozrząd. ostatnio walnął mi czujnik temperatury. na czujnik juz czekam

To masz rozwiazanie problemu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na początek- kąt początku wtrysku do sprawdzenia. być może mechanikowi nie udało się trafić na synchronizacje walu z wałkiem... przy wymianie rozrządu nie odkręca się centralnej tylko 4 pośrednie... jakiś tłuk musiał by tak robić....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na początek- kąt początku wtrysku do sprawdzenia. być może mechanikowi nie udało się trafić na synchronizacje walu z wałkiem... przy wymianie rozrządu nie odkręca się centralnej tylko 4 pośrednie... jakiś tłuk musiał by tak robić....

no właśnie mi kiedyś robił taki "tłuk" i od tamtej pory zawsze stoje nad mechanikiem i mu na łapy patrze. w tym przypadku pewnie trzeba tylko wszytko ustawić ale na koło pasowe można też zwrócić uwagę...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...