2pac1670 0 Opublikowano 13 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2010 Witam. Ostatnio coraz częściej przydarza mi się dosyć nietypowa sytuacja. Przy uruchamianiu silnika obrotomierz wędruje mi na 1100 obr, słychać ewidentnie głośniejszą prace silnika i na początku trochę dymku z rury. Nie dzieje się tak za każdym uruchomieniem silnika (czysta loteria) raz odpali normalnie a raz "wyżej i z dymkiem" co może być przyczyną? Co warto sprawdzić? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziadek 6 Opublikowano 13 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2010 Kąt wtrysku obstawiam, przy okazji zwróć uwagę na koło pasowe czy nie lata "na boki" podczas pracy. Czasem zdarza się że się luzuje np po nieudolnej wymianie rozrządu (miałem tak w golfie 1z). Przez to przestawia się kąt wtrysku a dalej można sobie bajzlu narobić jak się ten luz pogłębi... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukasz_N 10 Opublikowano 13 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2010 Kąt wyprzedzenia tłoczenia do sprawdzenia, ewentualnie czujniki temperatury. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
2pac1670 0 Opublikowano 13 Lipca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2010 DZIADEKBLACK miałem ostatnio wymieniany rozrząd. ostatnio walnął mi czujnik temperatury. na czujnik juz czekam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziadek 6 Opublikowano 13 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2010 DZIADEKBLACK miałem ostatnio wymieniany rozrząd.... No więc właśnie ja bym zwrócił szczególnie na to uwagę bo są mechanicy i "mechanicy" no chyba że ktoś zaufany ci to robił... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukasz_N 10 Opublikowano 13 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2010 miałem ostatnio wymieniany rozrząd. ostatnio walnął mi czujnik temperatury. na czujnik juz czekam To masz rozwiazanie problemu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SotoM 20 Opublikowano 13 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2010 na początek- kąt początku wtrysku do sprawdzenia. być może mechanikowi nie udało się trafić na synchronizacje walu z wałkiem... przy wymianie rozrządu nie odkręca się centralnej tylko 4 pośrednie... jakiś tłuk musiał by tak robić.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziadek 6 Opublikowano 14 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2010 na początek- kąt początku wtrysku do sprawdzenia. być może mechanikowi nie udało się trafić na synchronizacje walu z wałkiem... przy wymianie rozrządu nie odkręca się centralnej tylko 4 pośrednie... jakiś tłuk musiał by tak robić.... no właśnie mi kiedyś robił taki "tłuk" i od tamtej pory zawsze stoje nad mechanikiem i mu na łapy patrze. w tym przypadku pewnie trzeba tylko wszytko ustawić ale na koło pasowe można też zwrócić uwagę... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubson 3 Opublikowano 14 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2010 Czujnik skoro walnięty to nowy powinien załatwić sprawe. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się