kiero48 0 Opublikowano 15 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2010 Witam Pojawił sie luz na lewym kielichu skrzynia DHL (kielich 130mm) Sprawdziłem przegóby i są ok. prawa póloś jest super nie ma luzu na wyjściu ze skrzyni natomiast lewa aż robi sie nie przyjemnie podczas jazdy - wali.Z tego co zobaczyłem na schemacie skrzyni to jest to ten dłoższy wałek który w jakiś sposób mocuje się do drugiej krótrzej flanszy . Czy spotkał sie ktoś z tym co tam mogło paść lub co tam wymienić dodam że na tym wałku jakoś nie widać frezów na rysónku jest chyba jakoś mocowany w koszu satelit. Proszę o jakąś podpowiedz może ktoś to przerabiał. Z góry dziekuję pozdrowienia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
banshee 1 Opublikowano 22 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2010 Każdy przegub ma osłonę gumową - zsuwasz ją i zbijasz przegub. Musisz pokonać opór sprężystego zabezpieczenia, które siedzi na końcu osi. Przeguby są wymienne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Damiancio24 0 Opublikowano 22 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2010 zabezpieczenie na przegubie wewnętrznym jest całkiem inne jak na przegubie zewnętrznym!!!!!Przegub wewnętrzny jest zabezpieczony pierścieniem zigera żeby go sciągnąć trzeba odkręcić półoś ze skrzyni czyli 6 śrub typu spline. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się