Skocz do zawartości

Damiancio24

Pasjonat
  • Postów

    74
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Damiancio24

Osiągnięcia Damiancio24

0

Reputacja

  1. witam jak w temacie potrzebuje usunąć klej (sylikon) na który były przyklejone listwy boczne te środkowe. Robił to ktoś kiedyś czekam na podpowiedzi:)
  2. ta listwa jest z plastiku nie z aluminium to jest plastik prasowany bardzo twardy.
  3. Witam czy błotniki przednie z polifta czyli rok 99 w górę podejdą do audi a4 z 95 roku??chodzi mi o to czy wszystkie otwory montażowe będą pasować?
  4. posadz kogoś za kiere niech trzyma nogą hamulec a ty odkręcaj. Przykręć tylko z 2 szpilki od koła żeby tarcza hamulcowa się nie obracała. Blokując skrzynią możesz rozwalić mechanizm różnicowy albo coś w skrzyni. [br]Dopisany: 05 Sierpień 2010, 19:36_________________________________________________Dodam jeszcze ze przegub najlepiej odkręcać kluczem pneumatycznym, dodatkowo przegub przykręcony jest 6 srubami typu SPLINE (12-sto kątna)
  5. zabezpieczenie na przegubie wewnętrznym jest całkiem inne jak na przegubie zewnętrznym!!!!!Przegub wewnętrzny jest zabezpieczony pierścieniem zigera żeby go sciągnąć trzeba odkręcić półoś ze skrzyni czyli 6 śrub typu spline.
  6. a jesli jest sztywno i nawet nie drgnie???a jak one powinny pracować przy skręconych kołach?
  7. o tym wiem:) ale chodzi mi o to ze jak stanę przy kole i wsadzę za nie rękę i złapie za półoś i zacznę nią ruszać do przodu i do tyłu powinna pracować czy być sztywno?
  8. Witam mam pytanie wchodząc pod auto i ruszając lewa i prawą półosią w lewo i w prawo jak powinny się one zachowywać??? Koła na wprost i na luzie auto.
  9. wszystko było złożone jak trzeba okazało się że rowek na wieloklinie był wyrobiony to powodowało ze nawet nowe zabezpieczenie wyskakiwało. Narazie jeżdze na używce jak długo zobaczymy
  10. przegub firmy ruville koszt 130zł dzis kupiłem używana półośkę z przegubami tym od skrzyni i koła założyłem i na razie chodzi jak długo nie wiem wkurw.... się tylko na ten samochód, skarbonka bez dna!!!!!!!
  11. Witam jak w temacie po ostatnim wypadnięciu półośki z przegubu w moim audi kupiłem nowy przegub i go zamontowałem nowe podkładki wszystko nasmarowane smarem oraz nowe zabezpieczenie. Wszystko złożyłem jak trzeba wyjeżdżam z garażu spoko skręcam w prawo do oporu i jadę wkoło elegancko wszystko skręcam kierownicą w lewo do oporu i tu zonk auto stanęło mimo że silnik pracował i wbity był bieg. Zgasiłem wchodzę pod auto patrze znowu wypadła!! w ktoś może o co chodzi???? który z elementów mógł sie tak z użyć ze przez niego wypada ta nieszczęsna półoś
  12. Wydaje mi się ze tarcza sprzęgłowa się kończy:(
  13. tak właśnie myślałem ze to zabezpieczenie (pierścioneczek z drutu w kształcie litery C). Jakiej firmy polecacie przegub?co sądzicie o firmie Ruville?
  14. Witam serdecznie. Mam nie lada problem, mianowicie wczoraj jadąc moja audi zatrzymałem się na światłach, gdy zapaliło się zielone chciałem ruszyć lecz nie dało rady. Zgasiłem auto i spróbowałem jeszcze raz dalej auto stało w miejscu dodam ze wszystkie biegi wchodziły bez najmniejszego problemu. Zgasiłem po raz kolejny auto i zepchałem na pobocze. Skręcając kola na maxa w lewo aby był lepszy widok do półośki zauważyłem że prawa półośka wyskoczyła z przegubu zewnętrznego na szczęście wieloklin jest cały podwiązałem ją sznurkiem i z holowałem auto do domu. Moje pytanie brzmi co mogło się stać dlaczego półośka wyskoczyła dodam ze przegub nie był oryginalny wymieniali mi go jakiś rok temu zapłaciłem za niego jakieś 60zł czyli był słabej jakości i jakiś czas już "terkotał" przy skręconych kołach. Wystarczy wymienić przegub i wszystko będzie ok czy to poważniejsza sprawa jeśli ktoś miał taki przypadek lub wie co mogło być przyczyną bardzo proszę aby podzielił się ze mną swoją wiedzą:)pozdrawiam i z góry dziękuje
×
×
  • Dodaj nową pozycję...