Skocz do zawartości

maki1000

Pasjonat
  • Postów

    74
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O maki1000

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia maki1000

0

Reputacja

  1. Sorki za odgrzanie ale mam pytanko. Gdzie taką plecionkę można kupić i ile mniej więcej kosztuje? Jaki jest numer takiej siatki np bosala? Już sam znalazłem - do AFN i AVG plecionka wzmocniona 55X100 kosztowała mnie 42zł. U mnie po odkręceniu katalizator był pęknięty więc postanowiłem wsadzić w jego miejsce rurkę i teraz mam pytanko: - czy ta rurka może być prosta ? Bo normalnie to idzie trochę powyginana jak jest katalizator. Jak się go pozbędę to plecionkę razem z rurką mogę przyspawać tak trochę pod skosem i nie trzeba będzie jej wyginać. Tylko pytanie czy to nie zaburzy pracy silnika ?
  2. Zrobione! Nie miałem kanału więc wjechałem przednimi kołami na krawężnik na którym postawiłem cegłówki. 1) Odkręcamy dolną osłonę silnika - tą przednią 2) Od dołu widzimy napinacz i pasek klimatyzacji. 3) Odkręcamy 2 śruby napinacza (widać je dość dobrze) kluczem imbusowym 6 - w moim przypadku nasadka z imbusem 6 (kingtony) okazała się za słaba i złamałem klucz. Popsikałem trochę w40 (oczywiście zasyfiając przy tym troche pasek- który i tak chciałem wymienić ) i skoczyłem w tym czasie po kolejny klucz. Tym razem się udało. 4) Wyciągamy napinacz i sprawdzamy jak chodzi - mój miał spore luzy na boki i chodził strasznie lekko. Jak zakręciłem rolkę reką to kręciła się przez 30s. 5) Zakładamy nowy pasek i napinacz - przy dokręcaniu pasek naciągamy kluczem oczkowym nr 17 który zakładamy na napinacz. Jeszcze jedno: gdy chcielibyśmy zdemontować pasek wlielorowkowy alternatora to i tak musimy najpierw pozbyć się paka klimy, bo inaczej nie wyciągniemy tego drugiego U mnie pasek wyglądał jak nowy, oryginalny audi i w ogóle . Stwierdzam więc, że ktoś pasek wymienił a napinacz zostawił stary. Po wymianie paska i napinacza piszczenie ustało jak ręką odjął !!! Koszt całej operacji: Pasek (bosch) - 14zł (niektórzy na forum piszą że paski boscha są kiepskiej jakości - ja zawsze takie zakładałem no swoich aut i jeszcze nigdy się nie zawiodłem ) Napinacz paska klimatyzacji (Ruville) - 82zł PS. Gdy pojechałem do mechanika przed naprawą, krzyknął sobie za robociznę ok 160zł + części, twierdząc że trzeba ściągać cały przód Także satysfakcja z samodzielnej wymiany mega wielka ! Pozdrawiam
  3. Panowie jak by ktoś tak na szybko napisał jak to zrobić lub podrzucił linka byłbym bardzo wdzięczny. Z rana chciałem zacząć "zabawe" z paskami ale nie wiem jak się do tego zabrać
  4. Witam Szukam i szukam i nic nie mogę znaleźć. Od kilku tygodni piszczy mi pasek po włączeniu klimatyzacji. Wyczytałem że najprawdopodobniej będzie to napinacz paska. Z tego co widzę to u mnie są 2 paski oprócz paska rozrządu. Jeden idzie przez alternetor a ten drugi (cieńszy) chyba jest od klimy. Czy da się wymienić te paski bez ściągania przodu? W którym miejscu jest ten napinacz? Może jest gdzieś jakiś schemat pasków do mojego silnika - bardzo prosiłbym o linka.
  5. Witam Zanikły mi ostatnio kierunkowskazy, migną raz i tyle. Awaryjne działają ok. Po przeszukiwaniu forum dowiedziałem się że na 90% trzeba podgiąć blaszki w przerywaczu lub kupić nowy. Tylko jak w moim aucie wyciągnąć ten nieszczęsny włącznik awaryjnych? Nie mam żadnej ramki jak pisze w innych postach.
  6. kolego nie trafiles. to nie ten wentylator. wentylator skraplacza o ktorym mowa, znajduje sie po prawej strony chlodnicy ( patrzac od tyliu auta)czyli stojac od przodu mamy go po lewej stronie. powodem niewlaczania sie bedzie albo uszkodzenie wentylatora, polaczen elektrycnzych lub komputerka sterujacego wentylatorem.[br]Dopisany: 07 Czerwiec 2008, 11:28 _________________________________________________http://www.a4-klub.pl/smf/b5_ajm_wentylator_a_chlodnica_pytanie-t32218.0.html;msg396239#msg396239 chodzi o ten wentylatorek, rysunek pogladowy. gdy wlaczasz klime - silnik na biegu jalowym powinien wlaczyc sie ten wentylator. działa ten wentylator przy włączonej klimie - co więc moze jeszcze byc powodem?
  7. dzięki - ale mogę tak dojeździć aż całkiem je zetrę? Tarcze też będą do wymiany więc tak jeszcze pośmigam.
  8. Nie mogę znaleźć odpowiedzi na banalne pytanie co mi za kontrolka wyskoczyła na wskaźnikach. Mam instrukcje ale niestety po włosku Opis kontrolki: Kólko puste w środku, a po lewej i prawej jego stronie po 3 małe kreseczki. Może jest gdzieś na forum link do opisu wszystkich kontrolek?
  9. Macie panowie jakiś opis jak się tam dostać i gdzie tego szukać? Na vagu powinien wyskoczyć jakiś błąd?
  10. Witam Klima automatyczna, powiedzmy ustawiam 18C ruszam i zaczyna chłodzić, jadę i wszystko jest w porządku dopóki nie stanę np. na światłach. Wtedy z nawiewów leci ciepłe takie jak by wilgotne powietrze co może być przycznyna?
  11. W takim razie czekam aż się ociepli i spróbuję wprowadzić w życie mój pierwszy plan. Ściągnę listwę, pozbędę się lakieru i wypoleruję na wysoki połysk aluminium / na czarnym aucie powinno fajnie wyglądać
  12. A czy przy błedzie 00515 - czyli bladzie czujnika hall-a mozliwe jest wieksze spalanie samochodu? kolega ma ten blad i 1.6 pali mu 14 l w miescie
  13. niestety to nie bezpiecznik żarówka w przedniej postojówce była spalona, tylna lampa dalej nie działa. Nie mam w niej ani postojówki ani dziennej, ani stopu. sprawdziłem żarówki wszystkie są dobre. Ostatnio chwile działała ale znowu zgasła
×
×
  • Dodaj nową pozycję...