Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 ADP] Odgłos stukniecia przy skręceniu


rapens1

Rekomendowane odpowiedzi

Witam ,mam pewien problem podczas jazdy przy gwałtownym skręceniu kierownica w lewą lub prawa słychać stuknięcie ,zaznaczam że mam wymienione wachacze ,łożyska, sprawdzałem też przeguby i drążki kierownicze też ok nie mam pojęcia co to może być.Prosze o pomoc!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

plyn wspomagania ci nie ubywa :?: sprawdz magiel czy nie ma gdzies przeciekow

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie jest podobnie, mechanik posprawdzał coś tam (jeden kręcił kierownicą na wyłączonym, a drugi coś tam dotykał czymś i jak czegoś dotknął to głośniej stukało) i powiedział, że to coś na kolumnie kierowniczej, narazie nie kazałem mu nic zrobić, wolę poczekać do wypłaty..... Płynu od wspomagania nie ubywa...

Ten krzyżak jak jest uszkodzony to maglownica cieknie, czy nie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ten krzyżak jak jest uszkodzony to maglownica cieknie, czy nie?

Nie

Krzyżak to połączenie magla z z kolumną :wink4: - Tam bardzo często "stuka" :naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Krzyżak to połączenie magla z z kolumną :wink4: - Tam bardzo często "stuka" :naughty:

Czy poza stukaniem są jakieś inne objawy, jak np. dziwne zachowanie w zakrętach?

Można wymienić sam krzyżak, czy trzeba całą maglownicę?

Tyle pytań, bo nie chcę się dać worolować mechanikowi... :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Samego raczej nie da się kupić, może uda się go jakoś zregenerować, jak nie to musisz kupić kolumnę :confused4:

Sprawdź na postoju , szybkie ruchy kierownicą w lewo i w prawo czy stuka wtedy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Samego raczej nie da się kupić, może uda się go jakoś zregenerować, jak nie to musisz kupić kolumnę :confused4:

Sprawdź na postoju , szybkie ruchy kierownicą w lewo i w prawo czy stuka wtedy

Sprawdzać na włączonym silniku czy wyłączonym? Jeśli wyłączony to stuka, włączony nie pamiętam :embarrassed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To zdejmij plastikową osłonę pod kolumną kierowniczą i wtedy będziesz miał krzyżak na widoku, wtedy kręć kierownicą w lewo i w prawo (krótkie i szybkie ruchy) a drugą ręką złap za ten krzyżak i poczujesz czy tam jest ten luz, nawet będzie widać że krzyżak przekazuje z "opóźnieniem" ruchy kolumny na magiel :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

"Krzyżak" - połączenie przekładni kierowniczej z kolumną kierowniczą :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za pomoc sprawdzę ten krzyżak na kolumnie bo to chyba ostatnia mozliwość :tongue4: tylko zastanawia mnie to że ponad pół roku temu regenerowałem magiel ale nie wiem czy przy regeneracji wymieniają krzyżak???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja sie dołącze do tematu bo u mnie z kolei jest taki objaw że samochód "ucieka" na boki ja jade po koleinach. wszystko sprawdzone zbieżność,zawieszenie i wszystko jest ok. jak jadę po równej drodze to samochód jedzie prosto. Czy może to byc wina opon? Opony mam rozmiar 205 na felgach 16 cali. mam takie wrażenie że jak jadę po koleinach to auto jakby się nie mieściło w rozstawie kolein, jakby były one za wąskie. Na razie tak to sobie tłumaczę ale to nie daje mi spokoju. Może ktoś mógłby mi co podpowiedziec?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to normalne każde auto buja na koleinach,a na szybko pokonywanych zakrętach bez kolein,buja autem ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...