rapens1 0 Opublikowano 21 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2010 Witam ,mam pewien problem podczas jazdy przy gwałtownym skręceniu kierownica w lewą lub prawa słychać stuknięcie ,zaznaczam że mam wymienione wachacze ,łożyska, sprawdzałem też przeguby i drążki kierownicze też ok nie mam pojęcia co to może być.Prosze o pomoc!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andy_sky 0 Opublikowano 21 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2010 a gałki też wymieniłeś ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rapens1 0 Opublikowano 22 Lipca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2010 Jakie Gałki??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andy_sky 0 Opublikowano 22 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2010 sorry przejęzyczenie końcówki drążka :gwizdanie: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rapens1 0 Opublikowano 22 Lipca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2010 no niestety tak i dalej nie wiem co jest,zastanawiam sie moze coś nie jest dokręcone albo sie poluzowało tylko co??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mlodyy 1 Opublikowano 22 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2010 moze magiel odmawia posluszenstwa i zaczyna pukac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
A-rek 22 Opublikowano 23 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2010 plyn wspomagania ci nie ubywa :?: sprawdz magiel czy nie ma gdzies przeciekow Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ROBERT 7 Opublikowano 23 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2010 magiel ... krzyżak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawelwor 3 Opublikowano 24 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2010 U mnie jest podobnie, mechanik posprawdzał coś tam (jeden kręcił kierownicą na wyłączonym, a drugi coś tam dotykał czymś i jak czegoś dotknął to głośniej stukało) i powiedział, że to coś na kolumnie kierowniczej, narazie nie kazałem mu nic zrobić, wolę poczekać do wypłaty..... Płynu od wspomagania nie ubywa... Ten krzyżak jak jest uszkodzony to maglownica cieknie, czy nie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ROBERT 7 Opublikowano 24 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2010 Ten krzyżak jak jest uszkodzony to maglownica cieknie, czy nie? Nie Krzyżak to połączenie magla z z kolumną - Tam bardzo często "stuka" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawelwor 3 Opublikowano 25 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2010 Krzyżak to połączenie magla z z kolumną - Tam bardzo często "stuka" Czy poza stukaniem są jakieś inne objawy, jak np. dziwne zachowanie w zakrętach? Można wymienić sam krzyżak, czy trzeba całą maglownicę? Tyle pytań, bo nie chcę się dać worolować mechanikowi... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ROBERT 7 Opublikowano 25 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2010 Samego raczej nie da się kupić, może uda się go jakoś zregenerować, jak nie to musisz kupić kolumnę Sprawdź na postoju , szybkie ruchy kierownicą w lewo i w prawo czy stuka wtedy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawelwor 3 Opublikowano 25 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2010 Samego raczej nie da się kupić, może uda się go jakoś zregenerować, jak nie to musisz kupić kolumnę Sprawdź na postoju , szybkie ruchy kierownicą w lewo i w prawo czy stuka wtedy Sprawdzać na włączonym silniku czy wyłączonym? Jeśli wyłączony to stuka, włączony nie pamiętam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ROBERT 7 Opublikowano 25 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2010 To zdejmij plastikową osłonę pod kolumną kierowniczą i wtedy będziesz miał krzyżak na widoku, wtedy kręć kierownicą w lewo i w prawo (krótkie i szybkie ruchy) a drugą ręką złap za ten krzyżak i poczujesz czy tam jest ten luz, nawet będzie widać że krzyżak przekazuje z "opóźnieniem" ruchy kolumny na magiel Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawelwor 3 Opublikowano 25 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2010 Tak dla pewności, krzyżak to ten przegub zaznaczony na niebiesko na fotce? http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/7ec449c9ad54c645.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ROBERT 7 Opublikowano 25 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2010 "Krzyżak" - połączenie przekładni kierowniczej z kolumną kierowniczą Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rapens1 0 Opublikowano 29 Lipca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2010 Dzięki za pomoc sprawdzę ten krzyżak na kolumnie bo to chyba ostatnia mozliwość tylko zastanawia mnie to że ponad pół roku temu regenerowałem magiel ale nie wiem czy przy regeneracji wymieniają krzyżak??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcus731 0 Opublikowano 29 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2010 A ja sie dołącze do tematu bo u mnie z kolei jest taki objaw że samochód "ucieka" na boki ja jade po koleinach. wszystko sprawdzone zbieżność,zawieszenie i wszystko jest ok. jak jadę po równej drodze to samochód jedzie prosto. Czy może to byc wina opon? Opony mam rozmiar 205 na felgach 16 cali. mam takie wrażenie że jak jadę po koleinach to auto jakby się nie mieściło w rozstawie kolein, jakby były one za wąskie. Na razie tak to sobie tłumaczę ale to nie daje mi spokoju. Może ktoś mógłby mi co podpowiedziec? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andy_sky 0 Opublikowano 29 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2010 to normalne każde auto buja na koleinach,a na szybko pokonywanych zakrętach bez kolein,buja autem ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się