Bruno_74 0 Opublikowano 23 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2010 Witam. Wczoraj kolega zdiagnozował moja cacunie. Wniosek jest taki, że za każdym wyłączeniem stacyjki wynik pomiaru jest inny. Mam zacząć panikować ? Podaję dwa linki dla przykładu: http://yfrog.com/hq20072010766resizeresizej http://yfrog.com/hq20072010765resizeresizej Druga sprawa pytanie stare jak świat " Ale o co chodzi" 17536 Long Term Fuel Trim mult., Bank 1, System too Lean 18043 Data Bus Powertrain, Missing Message from A/C Controller[br]Dopisany: 22 Lipiec 2010, 09:35_________________________________________________hmmm nikt mi nie pomoże Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiekml 19 Opublikowano 20 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2011 Witam,mam to samo i nie wiem o co chodzi nie dawno kupiłem furę i nie mogę sobie też z tym poradzić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
domjenick 18 Opublikowano 20 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2011 17536 Long Term Fuel Trim mult., Bank 1, System too Lean za mało paliwa podaje -problem może leżeć po stronie sondy lambda-zrób logi 031 ,032 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiekml 19 Opublikowano 20 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2011 dzięki za bardzo szybką odpowiedz znaczy logi dynamiczne 3bieg gaz podłoga obr/min.od1500 do6500 czy o to chodzi? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
domjenick 18 Opublikowano 21 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2011 dzięki za bardzo szybką odpowiedz znaczy logi dynamiczne 3bieg gaz podłoga obr/min.od1500 do6500 czy o to chodzi? tak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiekml 19 Opublikowano 12 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2011 dobra jest znajdę chwilkę czasu i pomocnika to zrobię te logi.Dzięki i Pozdrawiam.[br]Dopisany: 21 Marzec 2011, 10:11_________________________________________________Witam sorki że tak długo to moje logi i o co w tym chodzi czy to ma tak być że turbawka pow.5000obr/min pompuje trochę mniej? czy to DV nie daje rady? http://mbf.me/ZTc5 i jak wstawić te logi co by były widoczne jak w postach wyżej.Sorki za utrudnienia i podpowiedzcie coś jak możecie.Dzięki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
domjenick 18 Opublikowano 12 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2011 z tych logów wynika,że przepływka mierzy prawidłowo-max 123 g/s(zakładając,ze silnik czysta seria ) 020-żadnych korekt na zapłonie 115 doładowanie w normie zrób 030 i 031 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiekml 19 Opublikowano 12 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2011 no jak tak to dobrze,silnik seria a co do tej fotki http://yfrog.com/hq20072010766resizeresize to prawie się uporałem zostało tylko SAI.Logi zrobię w tygodniu a puki co to u mnie wieje i pada,a cha i postaram się te logi wrzucić normalniej.Czyli DV daje radę?Dzięki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
domjenick 18 Opublikowano 12 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2011 .Czyli DV daje radę? DV-nie sprawdzisz vagem-dopiero,jak będzie uszkodzony-pokaże jako błąd BTW-co to za fotkę tam wkleiłeś-jakaś żaba się pokazuje-popraw linka,bo nie wiadomo o co chodzi... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukjar7 0 Opublikowano 12 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2011 .Czyli DV daje radę? DV-nie sprawdzisz vagem-dopiero,jak będzie uszkodzony-pokaże jako błąd BTW-co to za fotkę tam wkleiłeś-jakaś żaba się pokazuje-popraw linka,bo nie wiadomo o co chodzi... przeciez do testu DV podczas logowania po osiągnięciu zadanego ciśnienia przez turbo należy puścić gaz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
domjenick 18 Opublikowano 12 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2011 przeciez do testu DV podczas logowania po osiągnięciu zadanego ciśnienia przez turbo należy puścić gaz tak,ale jeśli delikatnie przepuszcza-nic nie zauważysz,a zmianę w ciśnieniach ECU wyłapie i pokaże jako błąd-szczególnie w B6,a już w AVJ,jak ciśnienie nie powróci do TIPa po odjęciu gazu-od razu wyskoczy błąd :gwizdanie: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukjar7 0 Opublikowano 12 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2011 przeciez do testu DV podczas logowania po osiągnięciu zadanego ciśnienia przez turbo należy puścić gaz tak,ale jeśli delikatnie przepuszcza-nic nie zauważysz,a zmianę w ciśnieniach ECU wyłapie i pokaże jako błąd-szczególnie w B6,a już w AVJ,jak ciśnienie nie powróci do TIPa po odjęciu gazu-od razu wyskoczy błąd :gwizdanie: pewnie masz rację ja na tyle nie siedzę w 1.8 T ale najlepiej sprawdzić ustami po demontażu BTW często one tam padają Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
domjenick 18 Opublikowano 12 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2011 ale najlepiej sprawdzić ustami po demontażu strzykawka wystarczy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiekml 19 Opublikowano 13 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2011 sorki za żabkę chodziło o pierwszy link z pierwszego postu,który też nie działa a dokładniej w kodach gotowości, testów nie przechodzi układ SAI kod 0000 1000 czy jakoś tak [br]Dopisany: 13 Kwiecień 2011, 06:13_________________________________________________no dobra logi zrobione,czy jest coś nie tak ? [br]Dopisany: 13 Kwiecień 2011, 21:00_________________________________________________a przy okazji czy ten układ SAI co u mnie jest nie sprawny czy jest połączony z pompką pneumatyczną od zamków drzwi bo jak włączę ten układ Vagiem to jakby to pompkę było słychać z tyłu samochodu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
domjenick 18 Opublikowano 13 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2011 031 w normie,jak możesz to zrób jeszcze 032 tam, gdzie będą dwie kolumny z procentami-tak po dziesięciu minutach normalnej jazdy wejdź w tą grupę i zrób skan,ile procent jest na minusie,czy plusie-powinno być najbliżej zera obie kolumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiekml 19 Opublikowano 14 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2011 Witam,dziś sprawdziłem kanał 032 i jest 0.0 i drugi 0.0 na wolnych obrotach czyli ok.Dzięki za pomoc i Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
domjenick 18 Opublikowano 14 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2011 Witam,dziś sprawdziłem kanał 032 i jest 0.0 i drugi 0.0 na wolnych obrotach czyli ok.Dzięki za pomoc i Pozdrawiam. a sprawdzałeś te kolumny po 10 minutach jazdy,czy od razu wszedłeś na wolnych obrotach? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiekml 19 Opublikowano 14 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2011 oczywiście ok.15min i dopiero sprawdzałem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
domjenick 18 Opublikowano 14 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2011 oczywiście ok.15min i dopiero sprawdzałem. no to pozazdrościć takich wyników u mnie zawsze jakieś korekty są,tylko mój silnik ,dawno zapomniał,jak wyglądają seryjne ustawienia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się