Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 ADP] Samochód gaśnie + wcześniejsze falowanie obrotów.


Eternal_Slavo

Rekomendowane odpowiedzi

Główny problem polega na gasnącym silniku. Zaraz po zapaleniu gaśnie. Nie wiem czy to ma jakiś związek (nie znam się, dlatego tu jestem heh), ale jakiś miesiąc temu miałem wymienianą uszczelkę pod głowicą, termostat i pompę wodną. Gdzieś tutaj przeczytałem, że może to być wina gównianej pompy (ktoś napisał o podobnym problemie). Druga sprawa, że kolektor mam pęknięty od momentu zakupu samochodu czyli jakieś 3 lata temu. Wspominam o tym, bo również przeczytałem, że może to być wina błędnych informacji, które przesyła sonda lambda. No i na końcu problem z falowaniem obrotów przy deszczowej pogodzie i raczej niskich temperaturach - samochód miał wymienione kable od świec, był podpinany pod VAG. Niby błędy usunięte, ale żadnych korzyści to nie przyniosło, problem pozostał.

Trochę chaotycznie opisałem dolegliwości mojego wozidła, ale mam nadzieję, że ktoś będzie w stanie złożyć problemy do kupy i przytoczyć mi jakąś pomocną diagnozę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jaki miga kontrolka z kluczem to immobiliser coś nie łączy. Tu jest odpowiedni temat na tego typu problem: http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=2784.0

Tak, właśnie ta kontrolka mruga. Czyli czeka mnie trochę zabawy.

Kolego, caly czas jezdziles z peknietym kolektorem (dolotowym rozumiem)? :mysli:

Wylotowym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeśli chodzi o ta kontrolkę spróbuj odpalić innym kluczykiem

To było pierwsze co zrobiłem, zanim jeszcze tu napisałem.

No i sprawa wygląda tak, że zrobiłem wszystko wg tutorialu z linka powyżej, ale sam immobilizer chyba się spalił. Po zdjęciu klemów z akumulatora i ponownym założeniu auto odpala. Za każdym razem trzeba tak robić, żeby odpalić samochód.

I teraz mam pytanie czy jest na forum tutorial demontowania i zakładania samego immo.

Odnośnik do komentarza