Skocz do zawartości

Samaelos

Pasjonat
  • Postów

    78
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Samaelos

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Samaelos

0

Reputacja

  1. Witam, Bardzo bym prosił o wycenę tylnych amortyzatorów + osłony + odboje - wszystko Sachs. Audi to: A4 B5 Sedan, 1.8 ADR FWD, 125KM, rocznik 1997, model 1998 po pierwszym lifcie. Z góry dziękuję i pozdrawiam!
  2. Witam kolegów! Postaram się opisać mój problem jak najbardziej szczegółowo. Ostatnio moja a4 zaczęła szarpać losowo w różnych momentach: na luzie (czasem potrafiła zgasnąć), przy przyspieszaniu, przy jednostajnej jeździe. Czasem w ogóle to się nie zdarza choć ostatnio już rzadko. Podłączyłem pod VAG'a i mam błąd (wcześniej w ogóle go nie było): 16486 - Mass Air Flow Sensor (G70): Signal too Low P0102 - 35-00 - - Po wykasowaniu i jeździe błąd powraca. Czyli coś chyba nie tak z przepływomierzem. Po jego odłączeniu jeździ OK. Przy wpinaniu wtyczki od przepływomierza z uruchomionym silnikiem się zadławi i dalej pracuje "normalnie". Zrobiłem log grupy 2: VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Przepływomierz plastikowy Hitachi nr 058 133 471. Czyżby umierał/umarł? Pozdrawiam i dziękuję za wszelkie sugestie.
  3. W swojej A4 zakładałem LPG w firmie Jurand na Składowej 11 (wgłąb za parkingiem autobusów MPK) i żadnych problemów (sam wymieniam filtry oraz mam interfejs i sam potrafię pogrzebać w mapach, co czasem się przydaje, szczególnie po odpięciu akumulatora). Jak zakładałem 2,5 roku temu też była u nich miesięczna kolejka ale 3 tygodnie temu zakładałem u nich gaz w samochodzie żony to już tylko 3 dni kolejki.
  4. Chodziło mi raczej o zdjęcie tyłu auta, żeby zobaczyć jak to na srebrnym (bo też taki mam) leży
  5. Kolego zapodaj jakieś foto jak to się prezentuje w rzeczywistości bo się zastanawiam nad kupnem już kilka dni
  6. Wziąłem dla rocznika z Twojego profilu. Masz tu rysunek i zapewne szukane numery (14 i 12):
  7. Wypadałoby podnieść samochód, wejść pod niego i zlokalizować naocznie źródło buczenia. Wczoraj akurat sprawdzałem to samo i okazało się, przed katalizatorem wszystko się odłączyło (pęknięcie rury) i jakoś to jeszcze wisiało. Samochód brzmiał jak sportowy Dziś już wszystko profesjonalnie pospawane, nowa siatka i chodzi cichutko. Pozdrawiam!
  8. Ja zamiast ATE zamówiłem wczoraj TRW na przód i tył. Nieco tańsze i wg opinii na forum bardzo dobre.
  9. Najlepiej to sprawdzić organoleptycznie - wyciągnąć lampkę ze słupka i zobaczyć jaka żarówka tam siedzi i wtedy kupować.
  10. W przedlifcie żarówki W5W a nie Ba9s. Ja kupiłem np. takie: http://allegro.pl/boczna-zarowka-w5w-led-3-smd-plcc6-9-led-smd-i1397595695.html
  11. Dla rocznika 1996 Etka dała taki wynik: Obie sondy są Bosh'a.
  12. Ostatnio potrzymałem tydzień to wyciągnąłem całą zamarzniętą a pod dywanikiem nie ma już lodowiska. Następna "Współczesna" już leży i zbiera wilgoć :>
×
×
  • Dodaj nową pozycję...