Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Chip tuning - zna ktoś tą firmę ?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Dzisiaj rozmawiałem z tym gościem, był u kogoś kto mu dał za przyjazd $$$ i robił mu w domu soft w CLIO. Ciekawe jak on to robi, kurde nie ma żadnego porównania i to jest największy ból d*py.

Opublikowano

Panowie ja osobiście wychodzę z założenia że skoro nie stać mnie na szynkę to zjadam mortadelę a nie szukam szynki w cenie mortadeli bo czegoś takiego nie ma i raczej nie będzie. Jeśli podejdziemy do sprawy że zaoszczędzę 600 zł na czipie a potem wydam 2000 zł na nową turbinę bo tuner swoim programem rozpierdykał mi suszarę a potem rozwalę nowe turbo bo nadal program będzie syfowaty to nie jest to zdrowe myślenie :wallbash:

Proponuję dozbierać te parę stówek i zrobić program u sprawdzonego tunera a nie u kowala.

Opublikowano

Żaden szanujący siebie i swoją pracę tuner nie napisze mapy do twojego silnika za 600PLN wgra ci jednego z trzech gotowców które sam zrobił lub odkupił z innej firmy i "będzie pan zadowolony" :hi: samo hamowanie auta kosztuje średnio 100PLN do czipa potrzeba minimum dwóch przy poprawkach programu czterech pięciu a nawet dziesięciu hamowań.

No chyba że ta cena podyktowana jest ogromną konkurencją na południu kraju lub letnią promocją :decayed:

Poczuwając się niejako wywołany do tablicy wyżej zacytowanym (i nie tylko) postem chciałbym napisać iż:

NIE bawię się w "gotowce" (nie po to zainwestowałem kupę kasy w m.in. legalny soft EVC), to że robię to tanio, nie znaczy że nie szanuję swojej pracy. Świadom jestem tego iż nowi "muszą porobić w polu" nim zyskają renomę, nikt tego nie przeskoczy. Programy robię swoje oraz poprawiam te z allegro widząc co ludzie sprzedają - doskonale rozumiem Wasze obawy.

Jeśli ktoś by się wybierał to koniecze wcześniej proszę o kontakt, nie siedzę tam cały czas a banera reklamowego jeszcze niema.

Jeśli podejdziemy do sprawy że zaoszczędzę 600 zł na czipie a potem wydam 2000 zł na nową turbinę bo tuner swoim programem rozpierdykał mi suszarę a potem rozwalę nowe turbo bo nadal program będzie syfowaty to nie jest to zdrowe myślenie

Proponuję dozbierać te parę stówek i zrobić program u sprawdzonego tunera a nie u kowala.

Rozumiem że w kontekście tego wątku określenie kowal odnosi się do mojej skromnej osoby.

Zapytam więc czy miał Pan styczność z moimi programami lub samochodami które wyszły z pod mojej ręki? Czy też owy osąd wydał Pan na podstawie oględzin jednego z forumowych kolegów mojego wynajętego lokalu z zewnątrz? Hamownia dynomet nie potrzebuje dużej hali, wolałem zainwestować w legalny/firmowy sprzęt i oprogramowanie niż kolorowy baner i wynajem "błyszczącego" lokalu. Nic na siłę, proszę jechać tam gdzie Wam się podoba ale nie wylewajcie pomyj na głowę osób które nie koniecznie na to zasługują. Tyle gwoli wyjaśnień, nie wtrącam się więcej w dyskusję. Mam nadzieję że będzie ona owocna dla wielu Forumowiczów A4-klub.

Pozdrawiam

Opublikowano

Bardzo ladnie napisane i zgadzam sie z przedmowca. Okreslanie fachowosci tunera przez warsztat jaki wynajmuje nie jest do konca miarodajne.

Wystarczy popatrzec na znana polska firme ktora to ma przestawicielstw chyba w kazdym woj. Pompuje w marketing niewyobrazalne dla innych polskich tunerow pieniadze i jak by oceniac na wyglad to wszyski slicznie i kolorowo...nawet reklama w CKM.

Tylko ze ich robota juz taka ladna nie jest....

W ASO tez obsluguja panowie w krawatach i maja kawe za free...

P.S sam zaczynalem w garazu (z kanalem:P ) na dzien dzisiejszy tez tylko wynajmuje warsztat ktory wcale wizualnie mi sie nie podoba.

Ale to nie jest gabinet kosmetyczny by mialo by byc pachnaco i rozowo...

Opublikowano

Rozumiem że w kontekście tego wątku określenie kowal odnosi się do mojej skromnej osoby.

słowo kowal odnosi się do tunera bez odpowiednio wyrobionej tutaj renomy... ją można zdobyć pisząc odpowiednie programy... jest tu sporo osób o takiej renomie m.in kolega wyżej...(rob) jeżeli będzie wiadomo jak zachowują się motory po twoich programach to wtedy będzie można wydać odpowiednią opinię... nie ma się co unosić, nikt nikogo nie obraża... jest mnóstwo przypadków gdzie ludziom po programach za 600zł działy się cuda wianki... stąd obawa innych i takie pytania... odpowiedzi są jakie są, środowisko renomowanych tunerów nie jest duże, ale pole do popisu dla niedokońca prawdziwych tunerów ogromne...

mnoży się ich jak grzybów po deszczu i lepiej tego unikać... dlatego każdy tu obecny z większym stażem nie będzie polecał kogoś kto dopiero raczkuje, nie odbierając mu umiejętności... sam piszesz, że to dopiero Twoje początki, więc jak już ktoś namacalnie sprawdzi Twój program, porówna wynik z dynometu i hamowni stacjonarnej, wyda opinie, wtedy będziesz mógł zdobyć renomę na tym forum... póki co nikt prawdopodobnie z tego forum nie miał okazji korzystać z Twoich usług więc nie dziw się, że ktoś może odradzać.... niby mówią żeby nie oceniać dnia przed zachodem słońca, ale wiesz jak to jest...jest ciężko :naughty: :naughty:

powodzonka i witamy na forum a4 :naughty: :naughty: :naughty:

Opublikowano

Nie ma się co unosić kolego GREGORIANIN ale sam rozumiesz że ciężko oddać swój samochód w ręce kogoś kto może mu zrobić krzywdę , a właściciela narazić na spore wydatki .Prowadzisz swoją działalność w wynajmowanym garażu którego właściciel nie wie co tam się dzieje i nigdy nie słyszał o takiej firmie , jadąc do ciebie spodziewałem się warsztatu , a nie zamkniętego na głucho garażu , ale OK. jest jak jest jeszcze nic straconego ja mam taki pomysł , jeśli już tyle zainwestowałeś w oprogramowanie i hamownię to poświęć jeszcze parę złotych i zrób program [ darmowo ]w Audi któregoś z forumowiczów , sprawdzi się wynik na hamowni stacjonarnej , któryś z obeznanych w temacie kolegów zrobi logi i oceni co wyszło , jeśli będzie Ok. to masz szansę na wbicie się do grona polecanych tunerów ,a klientów też ci przybędzie , nie tylko z tego forum, sam widzisz że temat cieszy się zainteresowaniem

Opublikowano

Nie ma się co unosić kolego GREGORIANIN ale sam rozumiesz że ciężko oddać swój samochód w ręce kogoś kto może mu zrobić krzywdę , a właściciela narazić na spore wydatki

Nie wiem skąd przeświadczenie że się uniosłem, chociaż niejeden na moim miejscu po Pana wpisie pewnie by to zrobił. Każda modyfikacja jest potencjalnym ryzykiem dlatego nie zaleca się robienia tychże w nie do końca sprawnych autach.

Prowadzisz swoją działalność w wynajmowanym garażu którego właściciel nie wie co tam się dzieje i nigdy nie słyszał o takiej firmie , jadąc do ciebie spodziewałem się warsztatu , a nie zamkniętego na głucho garażu , ale OK.

Pierwsza sprawa że właścicielem lokalu jest kobieta (i tylko ona) a ona doskonale wie co tam robię, nie wiem więc z kim Pan rozmawiał, możliwe że z najemcami mieszkania na piętrze.

Druga że w rozmowie telefoniczniej poinformowałem Pana że mnie niema, w tygodniu nie miał Pan czasu więc powiedziałem że dam znać gdy (i jeśli) się wyrobię i wtedy możemy się spotkać, sprawdzić Pana auto które ponoć paliło 8litrów (teraz 4,9). Nie udało mi się na czas więc nie dzwoniłem a Pan jest zaskoczony że mnie nie zastał. (?)

jeśli już tyle zainwestowałeś w oprogramowanie i hamownię to poświęć jeszcze parę złotych i zrób program [ darmowo ]w Audi któregoś z forumowiczów , sprawdzi się wynik na hamowni stacjonarnej , któryś z obeznanych w temacie kolegów zrobi logi i oceni co wyszło , jeśli będzie Ok. to masz szansę na wbicie się do grona polecanych tunerów ,a klientów też ci przybędzie , nie tylko z tego forum, sam widzisz że temat cieszy się zainteresowaniem

Teoretycznie niema problemu ale jest jedno ale. Zrobię dobry program na miarę stanu technicznego danego auta za free, właściciel będzie niewątpliwie zadowolony i pojedzie (albo nie) sobie to gdzieś sprawdzić, może to być ktoś z konkurencji lub ktoś poczciwy i działający w dobrej wierze. Ja tego wiedzieć nie będę.

Wyjątkiem może być osoba która do mnie nie dojechała w Sobotę dzięki Pana opiniotwórczości, w tym celu proszę o kontakt (właściciel A4 z problemami po modyfikacji z Wieliczki, motor 1z, sterownik z AHU, drgania układu napędowego, wtryski AFN, mocny dym itd). Nie będę go hamował skoro dynomet jest zły (?), pojedzie sobie to sprawdzić gdzieś na rolki i koszt całej imprezy wyniesie paliwo plus gdzieś cena innej hamowni, wiem że osoba ta ma vaga więc logi dynamiczne zrobi sobie sama.

Myślę że propozycja jest uczciwa.

Pozdrawiam

Opublikowano

Druga że w rozmowie telefoniczniej poinformowałem Pana że mnie niema, w tygodniu nie miał Pan czasu więc powiedziałem że dam znać gdy (i jeśli) się wyrobię i wtedy możemy się spotkać, sprawdzić Pana auto które ponoć paliło 8litrów (teraz 4,9). Nie udało mi się na czas więc nie dzwoniłem a Pan jest zaskoczony że mnie nie zastał. (?)

Ja nie dzwoniłem :shocked: byłem w ok . Żywca więc podjechałem zobaczyć jak wygląda warsztat ,i pogadać o ew. modyfikacji .

Proponuję zamknąć temat bo widzę że już wszystko zaczyna się mieszać, zainteresowani modami sami muszą podjąć decyzję gdzie to zrobić

Opublikowano

Mój błąd, byłem pewien że to z Panem rozmawiałem, na prawdę duży zbieg okoliczności że również z BB, twierdził że będzie akurat w Żywcu, chce podjechać najlepiej od razu (Piątek).

Porozmawiać zawsze można, nic to nie kosztuje, zapraszam tylko proszę dać wcześniej znać.

Pozdrawiam

Opublikowano

Teoretycznie niema problemu ale jest jedno ale. Zrobię dobry program na miarę stanu technicznego danego auta za free, właściciel będzie niewątpliwie zadowolony i pojedzie (albo nie) sobie to gdzieś sprawdzić, może to być ktoś z konkurencji lub ktoś poczciwy i działający w dobrej wierze. Ja tego wiedzieć nie będę.

Wyjątkiem może być osoba która do mnie nie dojechała w Sobotę dzięki Pana opiniotwórczości, w tym celu proszę o kontakt (właściciel A4 z problemami po modyfikacji z Wieliczki, motor 1z, sterownik z AHU, drgania układu napędowego, wtryski AFN, mocny dym itd). Nie będę go hamował skoro dynomet jest zły (?), pojedzie sobie to sprawdzić gdzieś na rolki i koszt całej imprezy wyniesie paliwo plus gdzieś cena innej hamowni, wiem że osoba ta ma vaga więc logi dynamiczne zrobi sobie sama.

Myślę że propozycja jest uczciwa.

Pozdrawiam

Kolego to ja miałem być i tak jak ci pisałem, po przejechaniu 20km od domu wróciłem się, ciągle mając w głowie te opinie z tego forum. Jeśli jesteś dalej chętny to nie ma sprawy, jeśli dajesz gwarancję to ja się zgadzam. Logi będą po kilku dniach na forum wklejone do opinii a wykres z hamowni za jakiś czas, bo znajomy z http://drogos.pl/ wymienia właśnie sprzęt i muszę poczekać na jego opinie.

Dzisiaj nagrałem filmik http://img823.imageshack.us/i/snc00030.mp4/ jak jedzie moja A4 od 50km/h do 120km/h na 3 biegu. Nie jest to rewelacja żadna, auto jest po programie na 115ps + końcówki od AFN-a i kompie z AHU. Mając do porównania golfa IV 90ps na 120ps zrobionego to moja a4 nie jedzie. Golfik nawet w 5 osób na pokładzie śmiga jak cholera bez względu na jakim się biegu jedzie. [br]Dopisany: 01 Sierpień 2010, 12:36_________________________________________________No więc jutro jadę do Żywca, o 17:00 powinienem być na miejscu. Zobaczymy co i jak będzie grane. Relację zdam po powrocie do domu. Miłej nocy życzę all. [br]Dopisany: 02 Sierpień 2010, 21:35_________________________________________________Tak jak pisałem, tak zrobiłem. Prawie 300km zrobione ale jestem naprawdę bardzo zadowolony z programu, nie to auto, nie kopci, moc naprawdę mnie zadowala. Grzesiek zrobił super robotę :notworthy: spalanie spadło bardzo, bo na jednej kresce zrobiłem dokładnie 140km w tym testy na trasie i jedna korekta. Chłopak wie co robi, ja osobiście bardzo polecam i :hi: z głowy :good:

Co do garażu to nie jest to jakaś tam rudera, barak itp. Jest to schludny garaż, czysty środku, zero jakiegokolwiek syfu i tym podobnych rzeczy. Postaram się jak najszybciej zrobić LOGI i wkleić je na forum. Dojazd będąc już w Żywcu banalnie prosty tak że nie trzeba nigdzie błądzić.

Idę spać ale chyba prędko nie zasnę, a najgorsze w tym wszystkim jest to że nie ma teraz gdzie przycisnąć :decayed: bo drogi nie puszczają, a wcześniej nie puszczał silnik :( Jeszcze raz polecam kolegę.

Opublikowano

Witam serdecznie !!!

Bylem we firmie Durasoft 16.08.2010 zrobic chip tuning i musze powiedziec ze jest bardzo zadowolony z przebiegu calej operacji. Przyjechalem Passatem 1.9Tdi 90KM dodatkowo zmienilem wtryski na nowe hybrydowe Bosio Fratelli 216i wynik dla mnie jest bardzo pozytywny 134hp i 287nm oczywiscie bez dymu. Grzesiu oraz Przemek maja ogromna wiedze w tym co robia ,tak wiec Panowie nie zrazac sie tym iz chlopaki przyjmuja w garazu kazdy od czegos zaczyna.

Ja napewno zostane ich klientem poniewaz szykuje po malu jakas wieksz modyfikacje.

Wklejam na dowod wykres dynometu

Jra2A.jpg

P.S dla mnie teraz jazda to frajda az sie nie chce za auta, wychodzic 90KM zmienilo sie w rakiete :)

Opublikowano

Zrobię mega odkop :P 1,5 roku temu robiłem w Durasofcie mojego AFN - podejście świetne - najpierw rozmowa co i jak o aucie potem logi dynamiczne, potem hamownia i cała elektroniczna robota.... wynik 129,9 KM 303 Nm... bez dymka...';p już 45 tys km bez problemów przejechane.

pół roku temu 2 audice mojego kumpla 2,5 tdi 5 cyl i v6 2.5 tdi ..... gość robi mega przebiegi i oba silniczki chodzą aż miło:)

w przyszłym miesiącu wiozę e46 318 d mojej drugiej połówki.

sorki za odkop

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...