pwlodkow 0 Opublikowano 17 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2007 Nie wiem co to może być (mechanik, też nie mnógł mi powiedzieć ) Jadę... wrzucam na luz... zatrzymuje się... kiedy wrzucam bieg coś "stuknie". Dzieje się to na każdym biegu. Problem nie istnieje kiedy dojezrzam na biegu i sie zatrzymuje lub jak pierwszy raz stuknie po wrzuceniu biegu -> wrzucam na luz -> znowu wrzucam bieg i nie ma stuknięcia. Stuknięcie pojawia się tylko jak pierwszy raz wrzucam bieg. Stuknięcie jest metaliczne (może jakiś luz ?) Nie ma stukniecia kiedy auto nie jest rozgrzane. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DeeJay_Kill 1 Opublikowano 18 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2007 wydaje mi się, że może być olej zużyty. Zwłaszcza, że piszesz, że na zimnym silniku nie ma problemu. Od tego zacznij. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomas1111 0 Opublikowano 22 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2007 Szukaj na forum. Dużo się o tym piszę, zwłaszcza, że powodów może być kilkanaście. Na początek, to bym się udał do dobrego mechaniaka od skrzyń, aby mógł dokonać oględzin. Ostatnio ktoś odkrył, że powodem stuków metalicznych była zużyta poduszka silnika, chociaż zewnętrznie nic wskazywało, że była uszkodzona ( żadnych pęknięć) :th: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marewel 3 Opublikowano 25 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2007 Witam Nie jestem mechanikiem z zawodu,ale sam staram się usuwać drobne usterki i osobiście zaczął bym od sprzęgła tzn.podciągną bym linkę.Ale jeżeli masz sprzęgło dobrze wyregulowane to sprawa nie wygląda zbyt dobrze bo wygląda na to że możesz mieć coś obluzowane-nie dokręcone i ustalenie tego może być kłopotliwe.Jeżeli nie będziesz sam tego szukał doradzam kontakt z doświadczonym mechanikiem.Będzie to mniej kosztowne. Pozdrowienia dla Wszystkich. Osiwiece cie w audi wysprzeglanie jest hydrauliczne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pwlodkow 0 Opublikowano 25 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2007 Ciężka sprawa do ustalenia. Pozostaje rozkręcenie sprzęgła, jak mechanik już wykona naprawe, podziele się informacjami. Pozdrawiam maniaków w Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marewel 3 Opublikowano 25 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2007 Mi cos podobnie stukalo jak sie poduszka pod silnikiem odkrecila. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pwlodkow 0 Opublikowano 17 Września 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Września 2007 Problem został zdiagnozowany... luz na dwumasie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wosiu007 0 Opublikowano 21 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2009 Problem został zdiagnozowany... luz na dwumasie confused4 pwlodkow, i co zrobiłeś z tym fantem? i jakie koszty i czy to faktycznie to? bo ja mam podobnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łepski 0 Opublikowano 21 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2009 Problem został zdiagnozowany... luz na dwumasie confused4 pwlodkow, i co zrobiłeś z tym fantem? i jakie koszty i czy to faktycznie to? bo ja mam podobnie Wymiana i tyle co do kosztów 1.5 tysiąca najmniej (jeżeli ze sprzęgłem będzie wymieniał) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wosiu007 0 Opublikowano 21 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2009 CytujProblem został zdiagnozowany... luz na dwumasie confused4 pwlodkow, i co zrobiłeś z tym fantem? i jakie koszty i czy to faktycznie to? bo ja mam podobnie Wymiana i tyle mysli co do kosztów 1.5 tysiąca najmniej (jeżeli ze sprzęgłem będzie wymieniał) cholewka... delikatnie powiem. no ale cóż ...A jak zdiagnozowałeś że to akurat dwumas? :gwizdanie: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marewel 3 Opublikowano 21 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2009 Stuki przy zmianie biegów,telepanie silnikiem. Jak mialem ADP tez mi walilo przy zmianie biegow. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wosiu007 0 Opublikowano 22 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2009 Stuki przy zmianie biegów,telepanie silnikiem.Jak mialem ADP tez mi walilo przy zmianie biegow. ale w momencie puszczenia sprzęgła czy podczas wrzucania np z 2 na 3? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łepski 0 Opublikowano 22 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2009 Stuki przy zmianie biegów,telepanie silnikiem.Jak mialem ADP tez mi walilo przy zmianie biegow. ale w momencie puszczenia sprzęgła czy podczas wrzucania np z 2 na 3? tak i tak ... i na jałowych tez może :gwizdanie: 100% pewności jest po wyjęciu skrzyni Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się