lutas 3 Opublikowano 29 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2010 Ostatnio po wymianie napinacza paska wielorowkowego zauważyłem iż napinacz trze o górną plastikową obudowę rozrządu. Pomyślałem aby ją zdjąć, rozpiąłem więc dwa zaczepy, odkręciłem plastikową śrubkę na środku i wyciągnąłem osłonę. Przy pomocy opalarki nieco dogiąłem miejsce "tarcia" o napinacz, problem jednak leży w tym że za nic nie mogę z powrotem wsadzić tej osłony, bo miejsca jest z przodu bardzo mało na wszelkie manewrowanie. W tej chwili jeżdżę od dwóch dni bez osłony, czy do założenia górnej osłony trzeba zwalić przód ? Powiem szczerze że gdyby tak było, to idiotyzm konstruktorów byłby ogromny w tym wypadku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
domjenick 18 Opublikowano 29 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2010 może nie od razu zwalić,ale na p[ewno poluzować i odsunąć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lutas 3 Opublikowano 29 Lipca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2010 Jeszcze mam dylemat, bo przy zdejmowaniu pokrywy spadło mi na dół plastikowe gniazdo do środkowej śrubki mocującej (widać siedziało na słowo honoru, bo i sama śrubka ledwo dokręcona). Zastanawiam się czy mogło wpaść do dolnej obudowy rozrządu i leży gdzieś pomiędzy paskiem a obudową, czy to raczej niemożliwe i spadło po prostu na dół (mam osłonę pod silnikiem której niestety nie zdążyłem sprawdzić). Silnik odpalałem i nic podejrzanego raczej nie zauważyłem. Wolałbym z "siedzącą" w rozrządzie bombą zegarową nie jeździć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
domjenick 18 Opublikowano 29 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2010 no to właz pod auto i szukaj na obudowie pod silnikiem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ALBINEK 3 Opublikowano 29 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2010 Na dwoje babka wróżyła nie masz innego wyjścia jak zdjąć osłonę pod silnikiem i sprawdzić.Musisz być tego pewien stawka jest wysoka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lutas 3 Opublikowano 30 Lipca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2010 Dzisiaj biorę auto na kanał i sprawdzę to dokładnie. Osłony na rozrząd jeszcze nie założyłem póki co. Myślicie że jazda przez kilka dni bez osłony rozrządu to ryzyko ? (dodam że z dołu raczej nic nie wpadnie dzięki osłonie pod silnik) Zrobiłbym to od razu ale w tej chwili jestem na wyjeździe i nie mam za bardzo warunków żeby odsuwać przód Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się