Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B5] Vulcan Schwarz Perlefekt 2.8 Quattro


bebeto

Rekomendowane odpowiedzi

Ja ma jedno pytanie... dlaczego spryskiwacze masz wystające? Chyba po lifcie były już na równo ze zderzakiem.

Juz tlumacze... kolega ma wersje USA, tylna klapa na mala blache, pamietam z alledrogo... w USA nie bylo poliftowego zderzaka, tylko przedlift z halogenami.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja ma jedno pytanie... dlaczego spryskiwacze masz wystające? Chyba po lifcie były już na równo ze zderzakiem.

Juz tlumacze... kolega ma wersje USA, tylna klapa na mala blache, pamietam z alledrogo... w USA nie bylo poliftowego zderzaka, tylko przedlift z halogenami.

dokładnie też się nad tym zastanawiałem i wyczytałem to co kolega KANAL napisał :)

poza tym myślę o zderzaku od S4 a tam już spryskiwacze były na równo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak się zastanawiałem może nad jakimś chipem ewentualnie nową mapą a co z tym idzie podniesieniem mocy i osiągów

czy ktoś z forum się może tym zajmuje? jaki zasób finansowy byłby trzeba posiadać na taką modyfikację?

ma ktoś może dojście do przedniego zderzaka od S4 lub RS4 plus grilla? oczywiście w dość przyjaznej cenie :)

ewentualnie może ktoś ma lub wiem kto ma fotel od kierowcy w takim kolorze skóry jak widać u mnie na zdjęciach?

uznałem że chyba wymiana skóry z innego fotela będzie najbardziej rozsądna :)

jak ktoś posiada pomysły na jakieś ciekawe modyfikacje w moim aucie to proszę o podzielenie się nimi ze mną :cool:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w wolnossącym silniku przyrosty mocy są bardzo małe , jedynie co , to możesz zayebać jakiś basowy bulgot z wydechu , reszta nie ma sensu , jest jeszcze opcja kompresor , no ale to worek hajsu , lepiej sprzedać i kupić 1.8T :good:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w wolnossącym silniku przyrosty mocy są bardzo małe , jedynie co , to możesz zayebać jakiś basowy bulgot z wydechu , reszta nie ma sensu , jest jeszcze opcja kompresor , no ale to worek hajsu , lepiej sprzedać i kupić 1.8T :good:

to mnie nie pocieszyłeś... na 1.8T to bym nie zmienił ;)

myślę nad S4 ale to może w przyszłym roku jak się uda :cool1:

w sumie to powiedz mi jak sprawdzić oznaczenie silnika? ja zakładając konto wybrałem AQD ale pojęcia nie mam czy dobrze :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w bagażniku w kole zapasowym masz białą wlepkę , tam będziesz miał oznaczenie silnika 3 literowe :good:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w bagażniku w kole zapasowym masz białą wlepkę , tam będziesz miał oznaczenie silnika 3 literowe :good:

dokładnie jest coś takiego ;)

dzięki za pomoc :hi:

a co byś mi za mody zasugierował?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ostatnio zastanawiałem się nad zmianą felg na takie

http://allegro.pl/r8-biale-audi-a3-a4-a6-a8-s4-rs4-a5-s5-rs6-5x112-i1221129401.html

ewentualnie pomalowanie tych co mam na biały kolor... ale nie wiem czy by pasowały

mogę kogoś prosić o przerobienie jakiegoś z moich zdjęcie i wystawinie białego koloru alu i białej perły?

chyba że inny kolor by pasował to prosze o pomysł :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ładna sztuka, dbaj o nią :decayed: i czekamy na zmianę na eskę :tongue4:

co do felgi to jakoś nie bardzo mi się w b5 widzi :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ładna sztuka, dbaj o nią :decayed: i czekamy na zmianę na eskę :tongue4:

co do felgi to jakoś nie bardzo mi się w b5 widzi :wink4:

do zmiany na eske to brak zderzaka grilla i zegara :P

ale coraz bardziej myślę o zderzaku i grillu od RS4 bardziej mi się podoba ;)

skoro tamte fele nie bardzo to co myślisz o pomalowaniu tych co mam na biało?

ewentualnie zmienie na takie w kolorze biały

http://allegro.pl/felgi-18-cali-audi-vw-model-rs4-goodyear-fv-22-i1220404767.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

avus jest naprawdę ładną felgą, ale do mnie zawsze przemawiały właśnie te:

:kox:

zrobiłbym ci VT ale kurcze nie mam aktywowanego programu...

poproś kolegę michal_s87 to zrobi ładne VT :good:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

avus jest naprawdę ładną felgą, ale do mnie zawsze przemawiały właśnie te:

:kox:

zrobiłbym ci VT ale kurcze nie mam aktywowanego programu...

poproś kolegę michal_s87 to zrobi ładne VT :good:

pisałem i dostałem wiadomość że się postara ale nie wiem kiedy...

białe fele to dobry pomysł?

na zimę alu czy stal?

masz ktoś może do sprzedania jakieś 16" za dobrą kasę?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

200zł jak widzę :gwizdanie:

hmm wolałbym 16" ale się jeszcze zastanowie :)

za groszę czyli ile? :tongue4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

200zł jak widzę :gwizdanie:

hmm wolałbym 16" ale się jeszcze zastanowie :)

za groszę czyli ile? :tongue4:

:cool1:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mała prośba o pomoc ;)

chodzi o rozszyfrowanie błędów z VAG

oczywiście jakbyście mogli to napiszcie co zrobić żeby było dobrze :) w sensie co wyminieć itp ;)

VAG-COM Version: Release 311.2-N

Control Module Part Number: 4D0 907 551 AH

Component and/or Version: 2.8L V6/5V MOTR HS D03

Software Coding: 06201

Work Shop Code: WSC 25445

3 Faults Found:

18010 - Power Supply Terminal 30: Voltage too Low

P1602 - 35-10 - - - Intermittent

17547 - Fuel Trim: Bank 2 (Add): System too Rich

P1139 - 35-10 - - - Intermittent

16795 - Secondary Air Injection System: Incorrect Flow Detected

P0411 - 35-00 - -

[br]Dopisany: 04 Październik 2010, 08:59_________________________________________________szukałem odpowiedzi na google i tutaj i znalazłem coś takiego

16795 - wtłaczenie wtórnego powietrza - stwierdzona nie prawidłowa dawka przepływu możliwe przyczyny:

- pompa wtórnego powietrza

- zawór wrórnego powietrza

- przewody wtórnego powietrza

gdzie tego szukać??;)

17547 - długetorminowa adaptacja składu mieszanki 2- mieszanka bogata - b.jałowy

rozumiem że muszę odwiedzić gazownika?:)

18010 - napięcie zasilające zacisk 30: za mała wartość napięcia

przyjżyj się przewodom zasilającym cewkę zapłonową? Może gdzieś przetarły albo zaśniedziały i dlatego do cewki dociera za niskie napięcie, zanim podejmiesz decyzję o naprawie u jakiegoś znachora to przyjżyj się zasilaniu ECU i piny w sterowniku, przeczyśc je i załóż ponowni bo (nie znam się na tym dokładnie, wieć jeżeli to nie ma sensu to prosze mnie od razu nie ganić..) jak jakaś część byłaby uszkodzona to nierówna praca była by znacznie częściej jak nie zawsze.

sparawdź także przekaźniki może jakiś boleć jest zaśniedziały??

tak mam zrobić czy to zły opis usunięcia błędu??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja skasowalem te bledy i na twoim miejscu pojezdzil bym troche i za jakis czas zobaczyl czy sie powtorza, i wtedy zaczal sie zastanawiac co z nimi zrobic..[br]Dopisany: 04 Październik 2010, 15:15_________________________________________________a tak na marginesie jak bys sprzedawal te swoje kola daj znac, pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...