Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] Wymiana silnika


sahipp

Rekomendowane odpowiedzi

Witam kolegów. Zwracam się głównie do fachowców. Czeka mnie niestety wymiana silnika afn110. Jak wiemy jest ciężko dorwać silnik w fajnym stanie. Mam okazje wyrwać pewny z małym przebiegiem silnik tdi, tylko że silnik ten to 90konny tdi od audi 80. Pytanie moje jest następujące: czy ten silnik podejdzie do a4( czy wszystkie łapy, poduchy, mocowania itd itp są te same)? Czy z tych dwóch silników złoże jeden w całość(czy głowica z afn będzie pasowała do tego 90 konnego itd itp)?, co z dwu-masem czy da;lej będzie pasował i skrzynia biegów? po prostu w moim afn mam chyba padnięty blok bo już 3 raz uszczelka mi strzeliła pod głowicą, a głowica jest ok. Bardzo proszę abyście rozwiali moje wątpliwości bo z tych informacji znalezionych na forum wynika że dałoby rade coś takiego zrobić....

Bardzo proszę o opinie ale takie których jesteśmy pewni na 100% bo nie chciałbym rozłożyć auta na części a potem nie móc go złożyć bo w którymś momencie będzie kupa.

Z góry dziękuje za podpowiedzi :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

.... po prostu w moim afn mam chyba padnięty blok bo już 3 raz uszczelka mi strzeliła pod głowicą, a głowica jest ok.

sorry że nie o wymianie silnika ale sprawdzałeś czy ci się nie przegrzewa? ale nie na wskaźniku na desce rozdzielczej bo on akurat może być padnięty. Przecież uszczelka sama z siebie nie będzie padać ot tak sobie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem czy silnik będzie pasował ale sprawdz czy blok silnika jest na 100% krzywy. Zdjęcie czapki to niedużo roboty i będziesz miał pewnosć czy to wina silnika. Móze zaprowadź do innego mechanika. Wystarczy niewłaściwym momentem dokręcić głowiće i już będa problemy

Z tą temp tez coś moze być bo czesto padają wirniki w pompach wodnych.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli drugi raz Ci padła uszczelka to już wtedy powinieneś splanować głowicę... (co mechanik stwierdził? na zużytej uszczelce powinno być widać gdzie puszcza i trzeba się temu miejscu przyjrzeć) no i tak jak koledzy mówią - PRAWIDŁOWE DOKRĘCENIE GŁOWICY!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

głowica już za pierwszym razem była planowana, silnik się nie przegrzewa. Za każdym razem był mały przestrzał o dziwo w innym miejscu.... Pompa wody nowa... Werdykt chyba tylko jeden padnięty blok niestety...., innej możliwość i nie widzę...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...