Gość czesiu-84 Opublikowano 8 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2010 Mam taki problem, jakieś 20.000 km temu wymieniałem całe zawieszenie.Ostatnio zauważyłem, że coś mi stuka, sprawdzając co to jest, odkryłem, że wyskoczyła mi właśnie ta tuleja z gumą.Włożyłem ją z powrotem (strasznie ciężko wchodzi), po porzejechaniu 2.000 km znów to samo.Guma wygląda na nówkę,ale jakoś to tam tak nie naturalnie ponaciągane wygląda po montażu.Co radzicie zrobić, czy mogę tak na razie jeździć? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
b3rs 2 Opublikowano 8 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2010 Jak wyszła ta tulejka to sie chyba rozkleiło i do wymiany. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
scuzz 1 Opublikowano 8 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2010 A wahacze jakiej firmy i gdzie kupowałeś? .... To tak dla potomnych żeby tam i takich nie kupowali. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość czesiu-84 Opublikowano 9 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2010 Były to MS Sport.W sumie pal je licho, zrobiłem na nich przeszło 20.000 km a zapłaciłem za nie 175 euro (nówki). Jakie polecacie, z tego co wyczytałem na forum to chyba Lemforder? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się