andrewb25 0 Opublikowano 16 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2010 witam czy ten przewód w silniku ajm który wychodzi od intercolera powinien składać się z dwóch odcinków czy z jednego? bo u mnie jest z dwóch i są tam opaski zaciskowe. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SotoM 20 Opublikowano 16 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2010 na 100% w jednym kawałku powinien być... z intercoolera do plastikowej rury z czujnikiem. ale tak sie ludzie ratują... ja tez sie czasami tak ratuje bo przewody org sa zabiebiaszczo drogie a używki - albo bedzie długo sprawna albo beknie w niebawym czasie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andrewb25 0 Opublikowano 16 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2010 acha ok. dzięki ja mam furkę niedawno z niemiec przyprowadzoną i widać szkop też się w ten sposób ratował, a teraz właśnie pękła przy tym łączeniu i mi lekko gwizdza pod maską :> a powiedz mi czy można w ten sposób jeździć? tymczasowo okleiłem to izolacją, bo muszę szukać tej rury Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukasz_N 10 Opublikowano 16 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2010 Jezdzic mozna tylko jak cisnienie Ci ucieka w swiat to moze sie batory zrobic i oslabnie ogolnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SotoM 20 Opublikowano 16 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2010 taśma jest na 2 dni i ciśnienie to rozszczelni. jak byś fotkę zrobił i wrzucił to coś może bym ci lepszego doradził...- jak przy samym łączeniu to pęknięcie to ewentualnie skołuj kawałek dłuższy takiej rury(nawet z ukł.wydechowego) obetnij elastyczny przewód do pęknięcia i tez na opaskę skręć... wtedy możesz i rok szukać tego przewodu... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
EnDrIu` 0 Opublikowano 17 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2010 Pojedz do sklepu co się specjalizuje w gumowych rurach (olejoodpornych) ja inną rurę kupiłem za 26 zł ( z Lublina trzeba bylo tylko przyciąć) ori kosztowała ponad 100zł a używka 60zł. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SotoM 20 Opublikowano 17 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2010 Pojedz do sklepu co się specjalizuje w gumowych rurach (olejoodpornych) ja inną rurę kupiłem za 26 zł ( z Lublina trzeba bylo tylko przyciąć) ori kosztowała ponad 100zł a używka 60zł. kolego ale to chyba mówisz o tym kawałeczku który nachodzi na kolektor ssący(zawór EGR) bo ten długi z IC do plastikowego przewodu który idzie nad filtrem paliwa to troche wiecej... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andrewb25 0 Opublikowano 17 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2010 W ASO kosztuje niestety 190zł , ogólnie te przewody są mega drogie i ciężko z podróbkami bo ich chyba nikt nie robi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SotoM 20 Opublikowano 17 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2010 o zamienniku zapomnij...nie ma opcji. jedyna - idziesz do sklepu gość mówi ze byłby na jutro-sam kupuje w ASO sprzedaje ci ze swoją dodatkowo marżą.. i dlatego lepiej samemu kupować w aso niż przez jakiś sklep... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andrewb25 0 Opublikowano 18 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2010 Ma ktoś może numer katalogowy tego węża? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dizell 0 Opublikowano 18 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2010 Ma ktoś może numer katalogowy tego węża? Ten wąż łaczący wyjście IC z plastikową rurą ma numer 058145856K, ja też niedawno u siebie zmieniałem bo była dziura że palec wchodził. Niestety za późno się skapowałem i jeżdżąc z dziurawym wężem, ciśnienie spie....o i przez to padło turbo (wirnik się ukręcił ) Więc radzę szybko wymienić węża. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andrewb25 0 Opublikowano 20 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2010 No i zmieniony na oryginał i wszystko OK, ja na szczęści w porę wyłapałem usterkę no i zakleiłem tego węża jakąś mocną taśmą no i jazda tylko do 2000obr. bo mi serwis ASO ściągał 2 dni tego węża. Cena niestety mała nie jest Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się