Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[1.9TDI] Moje Audi jest leniwe.. :-\


PaPaY

Rekomendowane odpowiedzi

Witam ,'o) Mam takie problem.. otóz moje Audi A4 1,9 TDi 110KM strasznie leniwie sie rozpedza jak na silnik 110KM predkosc odpowiednia osiaga bo rozpedzam je smialo do 180 i jeszcze jest zapas.. ale wiecej nie mam gdzie wyciaganac.. ale jest malo dynamicznie, poprostu leniwe..:-\ czym to moze byc spowodowane??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

raczej jak bys mial zapieczone kierownice to nie dal bys rady wyciagnac 180 :wink: pogon go troszke a z czasem poprawic sie powinno

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Weż laske do auta i jedzcie na piwo do Warszawy na pełnym gazie :wink: stawiam jak BASKECIOR na kierownice

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozruszać!! Weź w rękę klucz (chyba) 14 (otwarty) i poruszaj cięgienkiem wychodzącym z gruszki na turbinie. To ciegienko jest w jednym miejscu szersze - wsadz klucz pod to zgrubienie. Podważ je tym kluczem i tak poruszaj kilkadziesiąt razy. Nie zaszkodzi psiknąc tez jakims odrdzewiaczem. Po zabiegu dac po garach na trasie i ogólnie starać się jeździc z obrotami nie mniejszymi niz 1800-2000.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przeciez wpadal by w notlauf juz przy 3000 z reguly

Przy zapieczonych kierownicach notlauf ? :shock:

basket a dlaczego uwazasz ze nie .... ?

bo ja uwazam ze przyczyny wchodzenia autka w tryb awaryjny to zapieczone kierownice turbiny lub w wadliwie działającym zaworze ograniczania ciśnienia doładowania tzw.N75. Obie usterki powodują nadmierny wzrost ciśnienia doładowania stąd notlauf i błąd zapisany w pamięci sterownika .....

P.S a wracajac do tematu to bym najpierw podpial Vag'a ... ;-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spanky ja tez slyszalem od paru mechesów ze zapieczone kierownice nie maja nic wspolnego z notlaufem,podobno najczestsza przyczyna przelaczania w tryba awaryjny to wysrany n75

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spanky ja tez slyszalem od paru mechesów ze zapieczone kierownice nie maja nic wspolnego z notlaufem,podobno najczestsza przyczyna przelaczania w tryba awaryjny to wysrany n75

hmmmm jezeli jedno i drugie (kierownice,wysrany N75) powoduje nadmierny wzrost ciśnienia doładowania to dlaczego tryb awaryjny wystepuje tylko przy wysranym N75 ... jest to troszke dla mnie nie logiczne ..... wychodzi na to ze komp wie ze wysral sie N75 i przechodzi w notlauf ... a przy zapieczonych kierownicach olewa temat ... ;-) jakos dla mnie to sie nie trzyma kupy ....

ale oczywiscie moge sie mylic ... TDI traktuje jako hobby w wolnym czasie i specem w tej dziedzinie nie jestem .....

P.S a forum jest po to zeby sobie takie sprawy wyjasnic ... ;-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

więc się podłącze :mrgreen:

kierownice u mnie działają jak ta lala - sprawdzane juz było wcześniej

byłem na urlopie i przegoniłem go po autostradzie (koło 180km z prędkością 180-200km/h bez przerwy)

zjechałem z autostrady i silnik przełączył się w tryb awaryjny

załamka :cry:

i tez wydaje mi się że trochę się leni przy wchodzeniu na obroty :evil:

jeszcze jedno czy tak wygląda ten N75 :?: :?: :?:

zawor.jpg

jeżeli to nie to to jak wygląda i gdzie jest pod maseczką :?:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...