Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[1.9TDI] Moje Audi jest leniwe.. :-\


PaPaY

Rekomendowane odpowiedzi

Spanky ja tez slyszalem od paru mechesów ze zapieczone kierownice nie maja nic wspolnego z notlaufem,podobno najczestsza przyczyna przelaczania w tryba awaryjny to wysrany n75

hmmmm jezeli jedno i drugie (kierownice,wysrany N75) powoduje nadmierny wzrost ciśnienia doładowania to dlaczego tryb awaryjny wystepuje tylko przy wysranym N75 ... jest to troszke dla mnie nie logiczne ..... wychodzi na to ze komp wie ze wysral sie N75 i przechodzi w notlauf ... a przy zapieczonych kierownicach olewa temat ... ;-) jakos dla mnie to sie nie trzyma kupy ....

ale oczywiscie moge sie mylic ... TDI traktuje jako hobby w wolnym czasie i specem w tej dziedzinie nie jestem .....

P.S a forum jest po to zeby sobie takie sprawy wyjasnic ... ;-)

:mrgreen:

To ja sie nie wtrancam ... :wink::grin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak to jest zdeniu N75

dla uściślenia

widze dwa takie same zawory

jeden zamocowany na przewodzie intercolera z tyłu siulnika przy ścianie grodziowej o nr 1H0 906 627

a drugi z przodu silnika blisko chłodnicy o nr 1H0 906 627 A

więc który dokładnie to jest :?: :?: :?:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak to jest zdeniu N75

dla uściślenia

widze dwa takie same zawory

jeden zamocowany na przewodzie intercolera z tyłu siulnika przy ścianie grodziowej o nr 1H0 906 627

a drugi z przodu silnika blisko chłodnicy o nr 1H0 906 627 A

więc który dokładnie to jest :?: :?: :?:

u mnie w 1Z N75 jest sprzodu silnika niedaleko chłodnicy, i N75 u mnie wygląda inaczej, ten zawór ze zdjęcia jak dla mnie to jest zawór od EGR no ale może w AFN jest inaczej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z biala głowka przy wentylatorach

czyli wychodzi że to ten ze zdjęcia które załączyłem 1H0 906 627 A

szkoda tylko że tam dostęp do niego jest do d*py :cry: co by wypróbować na podmianke :twisted:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jest do d*py ale powiem ci ze te srubke z dolu ktorej nie widac wystarczy poluzowac a te co widac calkiem odkrecic i bez problemu sie da zrzucic :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, w koncu udalo mi sie sprawdzic mojego Audika VAG-em... i co ? wlasnie wszytsko pokazalo ze jest w porzadu.. a Audik jak był leniwy tak jest, tzn troche mu brakuje, jechałem nim bez zadnego problemu 190 km/h, czym moze byc spowodwane ze jest malo dynamiczny?? nie ma tego zrywu... pomocy !!:D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie czy możecie sprawdzic czy zawór 1H0 906 627 A można zastąpic

1J0 906 627 A lub jakimś innym bo ten pierwszy jest ponad dwa razy droższy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hmmm albo turbo do czyscienia moze wogule nie ladowac lub bardzo malo ladowac zrob logi i bedzie wszystko jasne :confused:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

martin a4, artur28 chcecie ostrzeżenie za odkopywanie staroci ?

Nawet nie przeczytaliście całego tematu : http://www.a4-klub.pl/forum/posting.php?mode=editpost&p=24442&comment=1

Tu już była mowa o logach !!

Diablo, co Twoje pytanie ma wspólnego z tym tematem ? Kolejny górnik...

Ten drugi zawór to z AJMa, nie sądzę że można zastąpić Twój...

I zamykam do wykopalisko :evil:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...