Skocz do zawartości

artur28

Pasjonat
  • Postów

    117
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O artur28

Osiągnięcia artur28

0

Reputacja

  1. Co do odmy to powinieneś ją wymienić, w AKN jest stary typ odmy (szmaciany) i sie zapycha co ma przełożenie też na wałki podobno. Mój braciszek też ma AKN (którym ja wcześniej jeździłem) jak ostatnio zmienialiśmy odme (2 dni temu) to pochodziła z 98 roku.Przy okazji sprawdziliśmy wałki (myśleliśmy że będą do roboty) a tu okazało się że są w barzdo dobrym stanie, mogłem zrobić zdjecia byłoby co podziwiać. Przebieg ma licznikowy 230tys a ile jest naprawde to wie jego poprzedni właściciel któey jeździł sobie po niemieckich autobach, ale na pewno jest dużo wyższy a wałeczki git
  2. artur28

    [A6 AKE] Wąż do EGR

    Ok po weekendzie zaślepie. MAm nadzieje że będzie chodził normalnie. Czy jest prawdą że po zaślepieniu ERG silnik pracuje głośniej?
  3. artur28

    [A6 AKE] Wąż do EGR

    Możesz mi obrazowo napisać jak to mam zrobić. Spróbuje i zobaczę jak będzie wtedy chodził
  4. artur28

    [A6 AKE] Wąż do EGR

    Ale z tego co wnioskuje z różnych wypowiedzi nie jest zalecane zaślepienie ERG
  5. artur28

    [A6 AKE] Wąż do EGR

    uszkodzona jest plecionka między koloektorem ssącym a erg
  6. Panowie mam uwaloną lewą strone silnika. Wyciek jest tak przynajmniej myśle w pokrywie silnika, leje w miejscu gdzie wtryskiwacze wchodzą do kapy. Teraz czy można to jakoś uszczelnić, bo nie wiem czy te uszczelki można kupić osobno czy są ziintegrowana z kapą. Pozdro
  7. artur28

    [A6 AKE] Wąż do EGR

    Chodzi mi o tę plecionke własnie. Ona łączy dolot z erg. To że jest tam niesczelność ma wpływ na prace silnika
  8. artur28

    [A6 AKE] Wąż do EGR

    Zdjąłem dzisiaj osłonę silnik i zobaczyłem dolot cały od sadzy. Chodzi mi o ten dolot co jest juz na silniku. Podczas przegazowania silnika okazuje sie że ten czarny pył który osadza się na kolektorze wylatuje właśnie z tego węża co idzie od dolotu do erg (taki stalowy). Wiem że trzeba go będzie wymienić, dostane go tylko w serwisie? i czy to ma jakiś wpływ na prace silnika. Pozdro
  9. Piotruś Ci już napisał co o nich sądzi a on się trochę zna na tym.
  10. Oprócz klekotu słuchać takie charakterystyczne cykanie silnika. Jeśli chcesz wiedzieć na 100% jakie masz walki to należy zciągnąć dekle i wtedy masz wszystko na talerzu.
  11. Wytarte wałki i 3 dzwigienki które leżaly na boku, dlatego to poszło do wymiany
  12. Zrobiłem logi tylko to moje pierwsze do oceny 003 BS http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/25b589ddb6ce754a.html 004 BS http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/78a572c6d1d1198c.html 011 BS http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/890e8f515d667ab4.html Statyczne 001 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/ab835fade384de1d.html 003 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/cc58ad478646dc7f.html 004 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/6ff5063287436663.html 007 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/5be5905a1a438002.html 013 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/c14c2311f94a8a48.html 014 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/94aa28e583dd0854.html 018 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/abc52ac90b2f5771.html Na razie nie moglem zrobić dynamicznych bo sam nie dam rady Prosze o analize
  13. Do tego potrzebujesz laptopa i vaga. To jest test turbiny podczas jazdy
  14. Vag nie pokazał żadnego błędu a co do logów to nie wiem które kanały zrobić
×
×
  • Dodaj nową pozycję...