Skocz do zawartości

rikokodo299

Pasjonat
  • Postów

    84
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O rikokodo299

Osiągnięcia rikokodo299

0

Reputacja

  1. Czy możecie mi podać numery tej uszczelki i oringu.
  2. Żeby wymontować chłodnicę oleju to muszę wykręcać filtr. Jakie są tam śruby. A jeżeli musiałbym wykręcić filtr to mogę go ponownie wkręcić na sylikon 5tyś temu go wymieniałem.
  3. Czytałem ten post tylko moja jest trochę inna jak ją odkręcić, gdzie jest uszczelka czy muszę wypuszczać olej z silnika jeśli chcę ją zdemontować. Jakie są koszty takie naprawy.
  4. Witam wszystkich Silnik 1,9 TDI 110KM Dzisiaj na plastikowej dolnej osłonie silnika z prawej strony patrząc od góry, zauważyłem ślady olej. Od razu sprawdziłem czy nie cieknie spod filtra ponieważ już taki kiedyś miałem i musiałem dokręcić mocniej filtr. Tym razem też tak jest, ale filtr był już dobrze dokręcony. Możliwe że mogła iść uszczelka pod filtrem lub jakieś uszczelnienie od chłodnicy - tylko jakie. Trudno to teraz ustalić są ślady olej na łączeniu filtr chłodnica, ale wyżej także je widać. Czy niska temperatura -23 mogła także zaszkodzić. Czy można przykręcać filtr na sylikon wysokotemperaturowy. Za każdą odpowiedz z góry dziękuję [mod]proszę o stosowanie właściwego prefixu - zgodnie z regulaminem forum Musashi[/mod]
  5. Czy możecie mi podać numer części z etki
  6. Gdzie można kupić takie prowadnice oprócz sklepu VW
  7. Gdzie szukać tej różnicy, jak jest ona widoczna.Są to wgłębienia itd. dokładnie w których miejscach. Macie może dokładne zdjęcie dobrej prowadnicy. Fotel już raz wyciągałem przy naprawie regulacji wysokości, pękła sprężyna, znacznych zmian nie widziałem.
  8. Witam wszystkich :) Od pewnego czasu fotel kierowcy zaczyna mi delikatnie latać na boki i to najczęściej przy skręcaniu w prawo lub w lewo. Czuć małe puknięcia. Czy to objawy wyrobionych prowadnic fotela. Regulacja fotela nic nie daje. Za każda odpowiedz z góry dziękuję
  9. Witam wszystkich :) Proszę mi powiedzieć jak zdjąć boczną plastikową osłonę z fotela kierowcy czy jest ona może przykręcana na dwie śrubki od dołu. Mam również problem ze zdjęciem bocznego pokrętła do regulacji oparcia, czy ono jest na jakieś zatrzaski czy małą śrubkę. Za pomoc z góry dziękuję :)
  10. A jak efektywnie sprawdzić amortyzatory. Bo sposobami domowymi to bujam go kilka razy i puszczam a on podskoczy dwa razy i sztywno stoi:)
  11. Witam wszystkich :) Nasze drogi jak wszyscy wiemy są dziurawe i połatane, że szkoda gadać. Niektóre dziury są załatane i dodatkowo oblane lepikiem. Ten lepik jak popada deszcz jest dość śliski i właśnie gdy jadę w czasie deszczu i najdę na taki pasek kołem to mnie czasami trochę bujnie (lekko popłynę). Natomiast na koleinach mnie nie buja, wszystko jest stabilne. Czy jest to normalną rzeczą takie zachowanie się zawieszenia. Z góry dziękuję za odpowiedzi :)
  12. Dziękuję za odpowiedzi. A wiecie może jakie elementy silnika pobierają ten olej i dlaczego. Jak w prosty sposób sprawdzić czy turbina i pierścienie nie pobierają oleju. Dziwi mnie to troszkę, że benzyniaki nie pobierają oleju no może czasami ECOTEC u Opla.
  13. Witam wszystkich :) Widzę że mi pobiera troszkę oleju, niby producent pisze że to normalne, ale... Zdjąłem plastikową obudowę silnika i zauważyłem, że pod filtrem od odmy jest mały wyciek. Proszę nie zwracać uwagi na czerwone zaznaczenie, chodzi o ten filtr, dokładnie o jego spód. Czym jest to spowodowane. Czy można to przeczyścić: ten filtr i odmę. Za pomoc z góry dziękuję.
  14. Ja ostatnio kupiłem 5 litrów oleju Liqui Moly Top Tec 4200 5W30 z tego źródła, (do końca sierpnia jest obniżka cen) http://www.liquimoly-sklep.pl/product-pol-2038-Olej-silnikowy-Top-Tec-4200-SAE-5W-30-Liqui-Moly-3707-Opakowanie-5L-Dostepne-1L-5L-20L-60L-205L-.html#title ponieważ wcześnie był lany taki więc nie miałem wyjścia a musiałem uzupełnić małe braki, około 200 ml. Zostało mi 4,8 l akurat do następnej wymiana, którą będę miał za 5,4tyś km. Może dla niektórych wydaje się to dziwne, ale sam zapach oleju jest zupełnie inny niż castrola lub elfa. Nie capi tak jak one. Oczywiście napisy na opakowaniu tu i tam po niemiecku pochodzenie także. Według mnie jest to pewne źródło. Wiem że w Polsce (jak również we Francji) są rozlewnie tego oleju, różnice są w kolorach opakowań(w wyglądzie nie), opisach oraz widnieje napis przy kodzie kreskowym Polska. Rozprowadzają je między innymi sklepy Inter Cars, sprawdźcie sami. Jak dotąd silniczek pracuje ładnie na tym oleju więc nie będę nic kombinował.
  15. Po co kupować cały napinacz skoro jest dobry. To lepiej odkryć boczne zakrycia dodać smaru i będzie gitara.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...