rikokodo299 Posted March 15, 2009 Posted March 15, 2009 Witam wszystkich :) Czy macie jakieś odpowiednie metody sprawdzania stanu turbiny, właśnie w tym autku, przed jego kupnem. Wiem, że jak się posiada odpowiednią wersję wago to można sprawdzić ciśnienie na turbinie.Ja jednak nie posiadam takiego sprzętu. Czy wycieki spod turbiny, brak mocy w czasie jazdy, głośna praca, czarne spaliny po odpaleniu silnika po dłuższym postoju lub w czasie jazdy. Świadczą o awarii turbiny. Jak odpowiednio eksploatować turbinę, trzeba czekać chwilę po uruchomieniu i przed wyłączeniem silnika żeby nabrała odpowiedniej temperatury Za każda odpowiedz z góry dziękuję.
grzes1150 Posted March 15, 2009 Posted March 15, 2009 Można: zdjąć gumowy wąż z turbiny złapać za wirnik i sprawdzić czy nie ma luzów wzdłużnych i poprzecznych, wsiąść i przejechać się dynamicznie przekraczając 120km/h w celu sprawdzenia czy kierownice się nie przycinają i nie łapie notlauf-a, obsłuchać turbine (jedyne dopuszczalne dźwięki to świst powietrza), a najlepiej zrobić log dynamiczny 011
artur28 Posted March 15, 2009 Posted March 15, 2009 Do tego potrzebujesz laptopa i vaga. To jest test turbiny podczas jazdy
rikokodo299 Posted March 15, 2009 Author Posted March 15, 2009 Ale to trzeba mieć pełną wersje vago i chyba zarejestrowaną
slaweq Posted March 15, 2009 Posted March 15, 2009 W linku masz wszystko w Vagowaniu, logach itp. http://www.a4-klub.pl/smf/diagnostyka_vag-b24.0/
boseron Posted March 16, 2009 Posted March 16, 2009 mysle ze najlepiej zacząc od logów a późnej mozna ja rozebrać i zobaczyć jak wygląda ale jezeli logi wyjda ok, to rozbiórka niepotrzebna
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now