PaPaY 0 Opublikowano 28 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2006 Witam ,'o) Mam takie problem.. otóz moje Audi A4 1,9 TDi 110KM strasznie leniwie sie rozpedza jak na silnik 110KM predkosc odpowiednia osiaga bo rozpedzam je smialo do 180 i jeszcze jest zapas.. ale wiecej nie mam gdzie wyciaganac.. ale jest malo dynamicznie, poprostu leniwe..:-\ czym to moze byc spowodowane?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wihajster 31 Opublikowano 28 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2006 moze ci sie zdaje :razz: zapraszam kolege poza tym do newbie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PaPaY 0 Opublikowano 28 Lipca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2006 nie, nie zdaje mi sie bo kolega ma ten sam model i jego Audi o wiele lepiej przyspiesza.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baskecior 2 Opublikowano 28 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2006 Moze poprzedni wlasciciel jeździł PSJ`tem, dzieki temu zapiekły Ci się kierownice spalin ... ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PaPaY 0 Opublikowano 28 Lipca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2006 Przeczyszczenie turbo pomoglo by? a jak kierownice to co proponujecie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wihajster 31 Opublikowano 28 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2006 raczej jak bys mial zapieczone kierownice to nie dal bys rady wyciagnac 180 pogon go troszke a z czasem poprawic sie powinno Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baskecior 2 Opublikowano 28 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2006 raczej jak bys mial zapieczone kierownice to nie dal bys rady wyciagnac 180 pogon go troszke a z czasem poprawic sie powinno NIc podobnego ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wihajster 31 Opublikowano 28 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2006 przeciez wpadal by w notlauf juz przy 3000 z reguly Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baskecior 2 Opublikowano 28 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2006 przeciez wpadal by w notlauf juz przy 3000 z reguly Przy zapieczonych kierownicach notlauf ? :shock: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wihajster 31 Opublikowano 28 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2006 a przy czym??to jeden z objawow zlego dzialania zaluzji Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bolek 0 Opublikowano 28 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2006 Weż laske do auta i jedzcie na piwo do Warszawy na pełnym gazie stawiam jak BASKECIOR na kierownice Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PaPaY 0 Opublikowano 28 Lipca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2006 i co na to mam poradzic? wymiana? jaki koszt? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_siwy_ 0 Opublikowano 28 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2006 Rozruszać!! Weź w rękę klucz (chyba) 14 (otwarty) i poruszaj cięgienkiem wychodzącym z gruszki na turbinie. To ciegienko jest w jednym miejscu szersze - wsadz klucz pod to zgrubienie. Podważ je tym kluczem i tak poruszaj kilkadziesiąt razy. Nie zaszkodzi psiknąc tez jakims odrdzewiaczem. Po zabiegu dac po garach na trasie i ogólnie starać się jeździc z obrotami nie mniejszymi niz 1800-2000. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spanky 7 Opublikowano 28 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2006 przeciez wpadal by w notlauf juz przy 3000 z reguly Przy zapieczonych kierownicach notlauf ? :shock: basket a dlaczego uwazasz ze nie .... ? bo ja uwazam ze przyczyny wchodzenia autka w tryb awaryjny to zapieczone kierownice turbiny lub w wadliwie działającym zaworze ograniczania ciśnienia doładowania tzw.N75. Obie usterki powodują nadmierny wzrost ciśnienia doładowania stąd notlauf i błąd zapisany w pamięci sterownika ..... P.S a wracajac do tematu to bym najpierw podpial Vag'a ... ;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bolek 0 Opublikowano 29 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2006 Spanky ja tez slyszalem od paru mechesów ze zapieczone kierownice nie maja nic wspolnego z notlaufem,podobno najczestsza przyczyna przelaczania w tryba awaryjny to wysrany n75 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spanky 7 Opublikowano 29 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2006 Spanky ja tez slyszalem od paru mechesów ze zapieczone kierownice nie maja nic wspolnego z notlaufem,podobno najczestsza przyczyna przelaczania w tryba awaryjny to wysrany n75 hmmmm jezeli jedno i drugie (kierownice,wysrany N75) powoduje nadmierny wzrost ciśnienia doładowania to dlaczego tryb awaryjny wystepuje tylko przy wysranym N75 ... jest to troszke dla mnie nie logiczne ..... wychodzi na to ze komp wie ze wysral sie N75 i przechodzi w notlauf ... a przy zapieczonych kierownicach olewa temat ... ;-) jakos dla mnie to sie nie trzyma kupy .... ale oczywiscie moge sie mylic ... TDI traktuje jako hobby w wolnym czasie i specem w tej dziedzinie nie jestem ..... P.S a forum jest po to zeby sobie takie sprawy wyjasnic ... ;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wihajster 31 Opublikowano 29 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2006 N 75 w 110 rzadko pada jak juz to w 90 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PaPaY 0 Opublikowano 29 Lipca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2006 Nie moge znalezc tego ciegielka mozesz opisac dokladnie gdzie to jest ? :/ Audika mam od niedawna... i jeszc ze slabo sie w nim orientuje co gdzie jest :> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zdeniu Opublikowano 30 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2006 więc się podłącze :mrgreen: kierownice u mnie działają jak ta lala - sprawdzane juz było wcześniej byłem na urlopie i przegoniłem go po autostradzie (koło 180km z prędkością 180-200km/h bez przerwy) zjechałem z autostrady i silnik przełączył się w tryb awaryjny załamka i tez wydaje mi się że trochę się leni przy wchodzeniu na obroty jeszcze jedno czy tak wygląda ten N75 :?: :?: :?: jeżeli to nie to to jak wygląda i gdzie jest pod maseczką :?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wihajster 31 Opublikowano 31 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2006 tak to jest zdeniu N75 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi