cooler_noss 0 Opublikowano 19 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2010 Koledzy pomocy Gdy próbuję wykręcić końcówkę drążka z drążka, czuję takie jakby sprężynowanie, jakby ten wystający z niej gwintowany trzpień był zalany w jakiejś gumie. (końcówka org Lemforder) Muszę wymienić drążek a nie chcę popsuć końcówki bo jest jeszcze ok. Ktoś, kto wymieniał już, bądź końcówkę, bądź drążek, proszę niech się podzieli wiedzą. Mogę użyć większej siły? Nic nie rozwalę w końcówce? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1476 Opublikowano 19 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2010 w końcówce nic nie rozwalisz bo i tak jest do wymiany ale jest duża szansa że rozpier....sz maglownice najlepszym wyjściem bedzie wymontowanie jej z auta i rozbiórka przy pomocy imadła Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cooler_noss 0 Opublikowano 19 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2010 Już wykręciłem drążek z maglownicy, tylko pozostaje rozpiąć końcówkę. Czemu twierdzisz że końcówka jest do wymiany? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1476 Opublikowano 19 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2010 a dlaczego wymieniasz drązżek ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cooler_noss 0 Opublikowano 19 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2010 Wymieniam, bo chciałem zrobić geometrię i w serwisie wykryli że mam na nim luzy. Poza tym miałem pękniętą osłonę drążka(harmonijkę) i cały smar został wypłukany. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się