Michał Opublikowano 23 Sierpnia 2010 Opublikowano 23 Sierpnia 2010 Michu pokaż fotkę kostek i kabelków przy radiu
michu93 Opublikowano 23 Sierpnia 2010 Autor Opublikowano 23 Sierpnia 2010 idę strzielić [br]Dopisany: 23 Sierpień 2010, 21:32_________________________________________________wiem, że prowizorka ale zmostkowałem sobie, żeby jeden głośnik grał z tyłu. żółte kable były już tak poprowadzone. jeszcze jeden brązowy kabel wychodzi z wiązki i jest luźny. a co ciekawsze to do wzmacniacza w kostce jest 8 pinów a w radiu 7
bin85 Opublikowano 24 Sierpnia 2010 Opublikowano 24 Sierpnia 2010 Nie jest wylany to po prostu klej który go mocuje do płytki przecież ewidentnie widać że to elektrolit z kondensatora... poza tym wzmacniacz by bez niego też działał wytłumacz mi proszę, jak?? od kiedy elektrolit ma taki kolor i konsystencje gumy poza tym nie ma go tak dużo w środku, a wzmacniacz będzie działał ponieważ kondensator i dławik obok pełnią role filtrowania zakłuceń w instalacji auta.
michu93 Opublikowano 24 Sierpnia 2010 Autor Opublikowano 24 Sierpnia 2010 dobra chłopaki - przekonamy się czy ma działać czy nie jeśli go podłączę. ale potrzebuję rozpiskę pinów na wzmacniaczy, bo inaczej tego nie zrobię.
franc8 Opublikowano 24 Sierpnia 2010 Opublikowano 24 Sierpnia 2010 kolego jeśli nie masz kostki dodatkowej to musisz puścić kabel - ale raczej sądze że gdzieś za radio spadła. Na zamieszczonym przez ciebie zdjęciu na boku radia masz naklejkę - dolna kostka (ta długa) RR- prawy tył RL - lewy tył - - masa sygnałów -+ - (taki symbol włącznika) sygnał załączający wzmacniacz Ps. ta lepiąca guma to klej
michu93 Opublikowano 24 Sierpnia 2010 Autor Opublikowano 24 Sierpnia 2010 na radiu to widzę i mówię cały czas, że znam piny do radia ale potrzebuje rozpiskę pinów na wzmacniaczu..
Michał Opublikowano 24 Sierpnia 2010 Opublikowano 24 Sierpnia 2010 od kiedy elektrolit ma taki kolor i konsystencje gumy poza tym nie ma go tak dużo w środku widziałem w życiu kilka wylanych kondensatorów i wyglądały podobnie (fakt, może nie aż tak obficie), w tym konkretnym przypadku pewnie masz rację sorry Michu za wprowadzanie w błąd znalezione na naszym forum, nie sprawdzałem poprawności tej rozpiski
michu93 Opublikowano 24 Sierpnia 2010 Autor Opublikowano 24 Sierpnia 2010 dzieki michal wielkie ja jeszcze dorzucę foto z kablami które znalazłem glęboko w konsoli. [br]Dopisany: 24 Sierpień 2010, 20:31_________________________________________________michal - podaj mi jeszcze wątek z którego foto pochodzi
Michał Opublikowano 24 Sierpnia 2010 Opublikowano 24 Sierpnia 2010 michal - podaj mi jeszcze wątek z którego foto pochodzi nie pamiętam, foto miałem na dysku
michu93 Opublikowano 24 Sierpnia 2010 Autor Opublikowano 24 Sierpnia 2010 kurva... taki dobry humor miałem cały dzień... kable są tak poplątane bez sensu, że głowa boli. musiałem odłączyć kostkę zasilającą od radia i po powtórnym podłączeniu mam wpisać oczywiście kod przeszukałem auto bo byłem pewien., że jest a okazuje się, że nie ma... więcej nic się z tym nie bawię bo jeszcze rozjebię głośniki i radio o asfalt. ktoś na forum rozkoduje mi radio?
franc8 Opublikowano 24 Sierpnia 2010 Opublikowano 24 Sierpnia 2010 pewnie tak, tylko wrzuć nr fabryczny
michu93 Opublikowano 25 Sierpnia 2010 Autor Opublikowano 25 Sierpnia 2010 To chyba będzie to: *AUZ2Z3T1925469* byłbym wielce wdzięczny za pomoc
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się