wyspa7 Opublikowano 24 Sierpnia 2010 Opublikowano 24 Sierpnia 2010 Witam, od pół roku zmagam się błędami jak poniżej: 16804 - Catalyst System: Bank 1: Efficiency Below Threshold P0420 - 007 - Short to Ground - Intermittent Początkowo nie zapalała się kontrola, tylko widziałem błędy po podłączeniu pod kompa. Jakieś 2 tygodnie temu na blacie zapaliła się kontrola. Podłączenie pod komp i ...: 16804 - Catalyst System: Bank 1: Efficiency Below Threshold P0420 - 007 - Short to Ground Wcześniej miałem problemy z cewką zapłonową, nie pracowały 2 cylindry - paliwo z nich spalało się w kacie - dostał trochę temperatury. Wówczas wymieniono cewkę zapłonowa i sondę przed katem (padło podgrzewanie). Wracając do tematu... na dzień dobry pomyślałem o katalizatorze, że jego czas się kończy. Zdemontowałem, wymieniłem rurę w obudowie kata od kolegi gruchota druga sona na tulei Wykasowałem błędy, po około 150 km znowu żółto na blacie.... Po tej akcji wymieniłem sondę Lambda za katem..... jeździłem z tydzień (jakieś 200-250km) i znowu ta sam kontrola - ręce opadają. Za co zabrać się teraz??? Co dalej, gdzie szukać usterki. Proszę bardziej doświadczonych o pomoc. Andrzej [br]Dopisany: 24 Sierpień 2010, 18:26_________________________________________________ sorki, ale nie podałem modelu autka w prefixie. Silnik to 1.6 ALZ 2003 r. Pozdrawiam
konrad_A4 Opublikowano 24 Sierpnia 2010 Opublikowano 24 Sierpnia 2010 no mi wyglada na to, ze zabiles sobie kata, nowy pewno by rozwiazal sprawe, jego sprawnosc mozesz sobie sprawdzic w BS blok 34 o ile dobrze pamietam - trza trzymac na obrotach i rozgrzac kata by wykonac test sprawnosci
wyspa7 Opublikowano 28 Sierpnia 2010 Autor Opublikowano 28 Sierpnia 2010 no mi wyglada na to, ze zabiles sobie kata, nowy pewno by rozwiazal sprawe, jego sprawnosc mozesz sobie sprawdzic w BS blok 34 o ile dobrze pamietam - trza trzymac na obrotach i rozgrzac kata by wykonac test sprawnosci Witam no właśnie starego kata wywaliłem. Jak pisałem wcześniej: "...Zdemontowałem, wymieniłem rurę (strumienicę) w obudowie kata od kolegi gruchota, druga sonda na tulei".. Pozdrawiam[br]Dopisany: 25 Sierpień 2010, 06:51_________________________________________________Proszę o pomoc w interpretacji temperatur jak na poniższym rysunku. Pomiary dokonane na rozgrzanym silniku - temp na wskaźniku to 90 stopni. Pomiary w Engine->Measuring Blocks -> ..... Pole nr 3 odpowiada temperaturze na zegarach. Co to za temperatura pokazywana na polu nr 4?? Czy to jest temp silnika?? Czasem nie powinna być podobna do wskazań z pola 3 jak silnik rozgrzany? Dalej walczę z błędami jak w pierwszym poście.... Może zły czujnik G2/G62????? POMOCY Andrzej
bakuś Opublikowano 28 Sierpnia 2010 Opublikowano 28 Sierpnia 2010 Zamiast kupować drugą sondę diagnostyczną trzeba było kupić jej oszukiwacz i było by po problemie.
wyspa7 Opublikowano 6 Września 2010 Autor Opublikowano 6 Września 2010 Zamiast kupować drugą sondę diagnostyczną trzeba było kupić jej oszukiwacz i było by po problemie. Witam, możesz podac przykład takiego oszukiwacza - czego szukać?? pozdro
bakuś Opublikowano 6 Września 2010 Opublikowano 6 Września 2010 http://allegro.pl/oszukiwacz-sygnalu-drugiej-2-sondy-lambda-i1220918443.html
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się