Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B6] Po jakim czasie powinno być 90*C


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

A ja mam pytanko czy to czujnik czy termostat Na vagu temperatura jest 77(szaleje) ,na klima troniku 90 (stała tem) a na wskaźniku 85(raz 70 raz 90) ;/

Jak temp. zmienia sie w bardzo krótkich odcinkach czasu to czujnik o kilkanaście/kilkadzeiesiąt :wink4:

Na klimatroniku na którym kanale sprawdzasz ( 51 ? )

Opublikowano

Kanał 51 , (90 stała tem nie zmienia sie) a na wskaźniku skacze z 75 na 85 i 90 i tak w kółko a na vagu to tez lekko szaleje ;/

Opublikowano

Kanał 51 , (90 stała tem nie zmienia sie) a na wskaźniku skacze z 75 na 85 i 90 i tak w kółko a na vagu to tez lekko szaleje ;/

wiedziałem , następnym razem sprawdzaj na 49 kanale :wink4:

Opublikowano

czyli co czujnik?

Opublikowano

czyli co czujnik?

tak , i pamiętaj czujniki kupuje się tylko w ASO

Opublikowano

A ja mam pytanko czy to czujnik czy termostat Na vagu temperatura jest 77(szaleje) ,na klima troniku 90 (stała tem) a na wskaźniku 85(raz 70 raz 90) ;/

Jak temp. zmienia sie w bardzo krótkich odcinkach czasu to czujnik o kilkanaście/kilkadzeiesiąt :wink4:

Na klimatroniku na którym kanale sprawdzasz ( 51 ? )

A jak sprawdzić temp. na klimatroniku :co:

bo jeszcze się nie zapoznałem z tą funkcją

Opublikowano

Ja jeszcze nie podpiąłem VAG-a ( kabelek do VAG-a w drodze :decayed: ) ale chyba i tak to będzie termostat bo rozgrzałem samochód do ok 60*C i dotknąłem węża od chłodnicy na dole i był ciepły a powinien być zimny, chyba że się mylę :mysli: (jest możliwość żeby się od silnika nagrzewał)

Opublikowano

Przy takich temperaturach jak teraz (ok. -8st. C) mój AWX potrzebuje ok 8km, spokojnej jazdy żeby się zagrzać do 90st. C na zegarach. VAG'a nie podłączałem więc nie wiem ile jest dokładnie. Kilka tyg. temu wymieniałem termostat, bo się w ogóle nie dogrzewał, teraz jest ok.

Opublikowano

podepne sie Tutaj bo ktos nie wiem czy zlosliwie czy jak zamkna mi temat wyzej..;) fakt nie popatrzylem ze o to czego szukalem moglem dopytac tutaj wlasnie, ale zeby zamykac od razu..???

mianowice mam taka watpliwosc,.. jak mi temperature zlapie na 90 stopni jest oki.. tylko czy jak termostat sie otworzy temperatura nie powinna delikatni spasc..??

pytam bo w 2 aucie..<oplu> tak wlasnie jest..

Opublikowano

Ja jeszcze nie podpiąłem VAG-a ( kabelek do VAG-a w drodze :decayed: ) ale chyba i tak to będzie termostat bo rozgrzałem samochód do ok 60*C i dotknąłem węża od chłodnicy na dole i był ciepły a powinien być zimny, chyba że się mylę :mysli: (jest możliwość żeby się od silnika nagrzewał)

Termostat kaput :confused4: a do Twojego autka troszkę kosztuje :confused4: ... ale przed kupnem nowego zrób dłuższa trasę czy silnik złapie 90oC , sprawdź VAGiem czujnik G2/G62

[br]Dopisany: 28 Grudzień 2010, 15:50_________________________________________________

mianowice mam taka watpliwosc,.. jak mi temperature zlapie na 90 stopni jest oki.. tylko czy jak termostat sie otworzy temperatura nie powinna delikatni spasc..??

pytam bo w 2 aucie..<oplu> tak wlasnie jest..

Ma być 90oC na zegarach i nie ma prawa ani drgnąć w benzyniaku

Opublikowano

Ja jeszcze nie podpiąłem VAG-a ( kabelek do VAG-a w drodze :decayed: ) ale chyba i tak to będzie termostat bo rozgrzałem samochód do ok 60*C i dotknąłem węża od chłodnicy na dole i był ciepły a powinien być zimny, chyba że się mylę :mysli: (jest możliwość żeby się od silnika nagrzewał)

... ale przed kupnem nowego zrób dłuższa trasę czy silnik złapie 90oC , sprawdź VAGiem czujnik G2/G62

No właśnie chodzi o to że się nagrzewa do tych 90*C :wallbash: tylko że długo ... ale myślę sobie że to może być tak że w termostacie jest jakiś mały przeciek i przy rozgrzaniu puszcza na duży obieg a po nastu kilometrach już tak się nagrzeje że załapie te 90*C i wtedy silnik daję już jakoś radę ale i tak co jakiś czas puszcza lekko pod 90*C. No ale nic poczekam na VAG-a i zobaczę te dwa czujniki :wink4: [br]Dopisany: 28 Grudzień 2010, 18:38_________________________________________________

Ostatnio wymieniałem termostat właśnie(jedyne 330zł :decayed:)

... a sam robiłeś wymianę czy do mechanika oddałeś? Bo jak patrzyłem do dojście nie jest za wesołe chyba bez demontażu alternatora się nie obejdzie :confused4: rozumiem że jeśli chodzi o termostat to tylko oryginał z ASO?

Opublikowano

Wczoraj luknełem dokładnie ten czujnik vagiem klima itp i wychodziło ze czujnik do wymiany ,ale ostatnia rzeczą która powinienem zrobić na pierwszym miejscu było zobaczyć na styki :) Styki były zaśniedziałe ;/ oczyściłem i temperatura ładnie idzie w górę czyli 90 a jeśli chodzi o czas ile idzie to po 10km mam 90

Opublikowano

sprawdź VAGiem czujnik G2/G62

witam może mi ktoś powiedzieć jak znaleźć te odczyty z tych czujników w programie VAG 4.9. znaczy z tego wątku http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=142869.0;highlight=g2 wiem jakie grupy tylko program mam od niedawna i jeszcze go nie obczaiłem do końca :decayed: i nie wiem gdzie tego szukać a boje się chodzić po omacku żeby czegoś nie namieszać.

Opublikowano

g62 -> 01 blok 003 g2 -> 17 instrument 003 blok ,,,, chyba ;p

Opublikowano

wiem jakie grupy .... i nie wiem gdzie tego szukać

wiesz i nie wiesz :cool1:

G62 silnik [01 ENGINE np. GR. 007 poz.4]

G2 licznik [17 INSTRUMENTS GR.03]

:wink4:

Opublikowano

ok Panowie to wiem tylko nie wiem gdzie się to wpisuje czy też odczytuje :( informacje o sterowniku, bloki danych, pojedynczy odczyt, testy wyjść czy też coś innego.

Opublikowano

Jaki masz program ?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...