lukas21 0 Opublikowano 31 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2010 Witam Mam problem z odpalaniem przy ciepłym silniku , przy pierwszym rozruchu na zimnym silniku pali na dotyk. A przy ciepłym muszę deptać pedał gazu, Vag nie pokazał żadnego błędu. PLS Help Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jelczak 0 Opublikowano 5 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2010 Miałem podobnie problemem u mnie był brudny zaworek par spalin który jest na obudowie filtra powietrza. Zdjąć zalać WD40 i przedmuchać powietrzem i będzie ok. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ROBERT 7 Opublikowano 6 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2010 sprawdź czujnik temp. G2/G62 PS. na pewno masz [ARG] ??? wydaje mnie sie że nie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafi_a4 0 Opublikowano 6 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2010 Witam Mam problem z odpalaniem przy ciepłym silniku , przy pierwszym rozruchu na zimnym silniku pali na dotyk. A przy ciepłym muszę deptać pedał gazu, Vag nie pokazał żadnego błędu. PLS Help Pozdrawiam w opisie nie ma ale mam pytanie czy masz moze lpg Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alienstarmc 0 Opublikowano 11 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2010 Wypnij z kostki przepływomierz i zobacz co się będzie działo. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MIIKEW 0 Opublikowano 19 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2011 odgrzebuje heh mam ten sam problem na ciepłym nie odpalę go, muszę kręcić z 10 minut i jak już prawie umiera akumulator to wtedy zacznie zapalać, tak jakby najpierw na jeden gar wtedy nie dotykam nic i męczy się jakieś 5 sekund po 200 obr po czym wskakuje na 3000 no i już mogę jechać, z 3000 spada gdzieś po 2-4 minutach (oczywiście silnik ma cały czas 90stopni) odpalam tylko na PB, auto chodzi bardzo ładnie na PB i na LPG błędów na silniku brak, jedynym błędem stałym jest sonda lambda, dwa błędy od podgrzewania oraz od działania, spowodowane jest to tym że z górnej pokrywy/uszczelki lekko sączy się olej a że przewód o lambdy jest tam spięty to po nim w dół spływał olej i zalał sondę, muszę ją wyjąć, umyć w benzynie i założyć lub wymienić na nową ale wydaje mi się że nie jest to wina sondy że nie odpala na ciepłym, chyba że się mylę co mogę sprawdzić ? jak szybko sprawdzić czy to wina tej sondy ? wypiąć ją ? gdzie ? proszę o pomoc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ROBERT 7 Opublikowano 19 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2011 Wypnij wtyczkę tej sondy , wtyczka jest za zbiorniczkiem wyrównawczym płynu chłodniczego ... czarna wtyczka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MIIKEW 0 Opublikowano 25 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2011 wypiąłem sondę, niestety dalej nie pali na ciepłym, ma ktoś jeszcze jakieś pomysły? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ROBERT 7 Opublikowano 25 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2011 czujnik G2/G62 :gwizdanie: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MIIKEW 0 Opublikowano 26 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2011 a mógłby mi ktoś sprawdzić jaki ma numer ten czujnik ? kupiłbym od razu po pracy dziś, jak ktoś ma etke przy sobie .... chyba że to może być wina czegoś innego i jeszcze jakieś zdjęcie gdzie on jest Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ROBERT 7 Opublikowano 26 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2011 a mógłby mi ktoś sprawdzić jaki ma numer ten czujnik ? kupiłbym od razu po pracy dziś, jak ktoś ma etke przy sobie .... chyba że to może być wina czegoś innego i jeszcze jakieś zdjęcie gdzie on jest najpierw VAGiem go sprawdź Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MIIKEW 0 Opublikowano 26 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2011 sprawdzę faktycznie jak do domu wróce ale czy on mógłby być przyczyną nie odpalenia na ciepłym ? wydawało mi się że on tylko steruje ssaniem może z innej beczki, czy przepustnica może mieć coś z tym wspólnego ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzesu3 1 Opublikowano 26 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2011 Miałem to samo. Na vagu brak błędów. Wymieniałem czujnik cieczy chłodzącej i po problemie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MIIKEW 0 Opublikowano 26 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2011 gdzie kupiłeś czujnik ? zamiennik czy org ? jaki koszt i jak długo wymiana zajmuje ? czy taki może być http://motoallegro.pl/czujnik-temperatury-audi-ford-seat-skoda-vw-nowy-i1567077201.html czy moze taki http://motoallegro.pl/czujnik-temperatury-vw-audi-oryginal-059919501a-i1564026476.html a w ogóle to jak czujnik temperatury może mieć wpływ na odpalenie ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzesu3 1 Opublikowano 26 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2011 gdzie kupiłeś czujnik ? zamiennik czy org ? jaki koszt i jak długo wymiana zajmuje ? czy taki może być http://motoallegro.pl/czujnik-temperatury-audi-ford-seat-skoda-vw-nowy-i1567077201.html czy moze taki http://motoallegro.pl/czujnik-temperatury-vw-audi-oryginal-059919501a-i1564026476.html a w ogóle to jak czujnik temperatury może mieć wpływ na odpalenie ? Oczywiście w moim przypadku wymiana czujnika miała wpływ na odpalanie. Napisz na PW do TOM77 od handluje częściami (zaufany człowiek podaj VIN i Ci dobierze czujnik odp.) . Wymiana max 10min roboty (tylko wymian nie na gorącym silniku-łapki można poparzyć ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MIIKEW 0 Opublikowano 26 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2011 a gdzie ten czujnik jest ? masz jakieś zdjęcie ? czy w ADRze jest w tym samym miejscu co u mnie ?> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ROBERT 7 Opublikowano 26 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2011 gdzie kupiłeś czujnik ? zamiennik czy org ? jaki koszt i jak długo wymiana zajmuje ? Było milion razy , jak wymieniać czujnik temp. to tylko i wyłącznie ORI zakupiony w ASO Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rad8k 0 Opublikowano 28 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2011 Miałem podobnie problemem u mnie był brudny zaworek par spalin który jest na obudowie filtra powietrza. Zdjąć zalać WD40 i przedmuchać powietrzem i będzie ok. A gdzie zlokalizowany jest ten zaworek?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ROBERT 7 Opublikowano 28 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2011 A gdzie zlokalizowany jest ten zaworek?? Miałem podobnie problemem u mnie był brudny zaworek par spalin który jest na obudowie filtra powietrza. Zdjąć zalać WD40 i przedmuchać powietrzem i będzie ok. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rad8k 0 Opublikowano 28 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2011 A gdzie zlokalizowany jest ten zaworek?? Miałem podobnie problemem u mnie był brudny zaworek par spalin który jest na obudowie filtra powietrza. Zdjąć zalać WD40 i przedmuchać powietrzem i będzie ok. Nie jeden zaworek występuje w silniku i tak samo się to ma z okolicami obudowy filtra powietrza Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się