Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AWX] EGR a brak mocy


NikoA4

Rekomendowane odpowiedzi

witam kolegów,czytałem podobne tematy ale na ten problem który ja mam nic nie mogę znaleźć.brak mocy,najpierw działo sie to podczas deszczu a teraz już codziennie,czasami nie mogę nawet z miejsca ruszyć auto mi gaśnie,po ściągnięciu wężyka z zaworu egr,to jest ten który wsunięty jest na tak zwany grzybek moc wraca ale silnik pracuje trochę dziwnie.podczas gaszenia silnik bardziej sie trzęsie(wężyk odłączony)kiedy ściągałem ten wężyk to powietrze sykało,czy ten wężyk ma zasysać powietrze,bo u mnie zasysa jak odkurzacz.dodam jeszcze ze nie dymi i zawór egr jest suchy,jak sprawdzić ten zawór egr ,a może to n18 albo n 75 doradźcie cos proszę,jutro wybieram sie do aso chciałbym wiedzieć co zamówić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no tak robiłem to w golfie,ale słyszałem że w PD-kach sie tego nie robi,nie wytrzymałem i poszedłem do garażu rozkręcać te wszystkie wężyki,wszystko wygląda ok,poza jednym;wyciągnąłem zawór klapy gaszącej n 239 podłączyłem do niego kawałek wężyka i zassałem,wyleciało z niego trochę wody.chyba nie jest to normalne jak wiadomo ten zawór jest połączony trójnikiem z n 18 i jak sie nie mylę z n 75.czy to moze być przyczyną.dodam jeszcze ze ten zawór n 239 ma u góry taka szarą plastikowa zatyczkę,ona jest luźna,pod nia jest taka malutka dziurka chyba do zasysania powietrza ale raczej bez tej wody :no:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

rozumiem,ze filtr powietrza sprawdziłeś i jest suchy... :mysli:

ja mam juz drugi miesiąc zaślepiony EGR.

jak A4 jest w stanie to podjedz nią pod ASO na VAGa i może być wszysto jasne.

lipa ,ze na Święta taki numer Ci wyskoczył.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

filtr wymieniony,no i jak ci chodzi z zaślepionym egr jakaś różnica z kultura pracy??ale co z tymi wężykami podciśnienia o których pisałem?zaslepil bym ten egr ale nie wiem czy jak podlacze spowrotem ten wężyk do grzybka to znowu będzie brak mocy.podlaczylem kawalek wężyka do tego grzybka i sassalem a potem gwałtownie puściłem i dźwięk jak by zamykał,panowie czy ten egr jest sprawny?odlozylem wyjazd do ASO,po świętach tam podjadę myślę ze do tego czasu cos sie wyjaśni l[br]Dopisany: 24 Grudzień 2008, 17:36_________________________________________________widze koledzy że jednak nikt nie ma pomysłu co i jak,wyciągnełem już cały ten układ podciśnień, i w zaworze sterującym zaworem recyrkulacji spalin też była woda,pytanie jest czy ta woda mogła dotrzeć do styków elektrycznych w tym zaworze?Albo przez wężyki do dolotu albo do turbo?Dodam że problem z mocą pojawiał się najpierw w deszczu. :wallbash:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zastanawiają mnie dwie rzeczy ,jaki wpływ ma wilgoć np po umyciu auta

na pracę zaworu egr skoro sterowany jest on podciśnieniem

i czy niesprawny egr może spowodować stopienie katalizatora i przegrzanie turbo?

bardzo będę wdzięczny za wyjaśnienia i być może pomoże to w ''uzdrowieniu''

mojej NIUNI

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...