Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Side assist nie działa 00447


janiekj

Rekomendowane odpowiedzi

Nie działa mi w B8 site assist..;( Zaraz po włączeniu pisze, że system nie może się aktywować..:( w logach dostaję:

--------------------------------------------------------------------------------

Address 3C: Lane Change Labels: Redir Fail!

Control Module Part Number: 8K0 907 566 A HW: 4L0 907 566 B

Component and/or Version: J0769_SWA_MasterH01 0020

Software Coding: 0000102

Work Shop Code: WSC 06335 000 00000

Additional Info: 8K0907568A J0770_SWA_Slave_H01 0020

Additional Info: Geraet 00000

VCID: 356525E72781

1 Fault Found:

00447 - Function Limitation due to Over-Voltage

001 - Upper Limit Exceeded

Freeze Frame:

Fault Status: 01100001

Fault Priority: 6

Fault Frequency: 1

Reset counter: 124

Mileage: 106526 km

Time Indication: 0

Date: 2012.04.04

Time: 20:42:56

coś rozumiem, że o baterie mu chodzi, ale bateria pokazuje się na 100% :( co może być?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sterownik ma za duzę napięcie SIDE ASSIST :confused4: Zakres w jakim powinien pracować to od 9V-16V . Jak przekroczy tą wartość to System wywala błędy .

Wejdż w 3C Lane Change --> Meas. Blocks-08 --> kanal 1 i sprawdz jakie jest napięcie .

Był sciągany zderzak ? Błąd powraca ? Masz hak ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za zainteresowanie..

auto mam od miesiąca i od samego początku tak się dzieje, nie wiem czy zderzak był ściągany, z dokumentów wynika, że nie, lakier na blachach dookoła ma oryg. więc możliwe że nie. :( nie mam haka, błąd po wykasowaniu powraca. Zaobserwowałem takie coś, rano jak od razu odpalam side assista to się na chwilkę włączy po czym się dezaktywuje, tak samo jak wykasuje mu błąd to się odpala i za chwile znowu (pewnie testuje napięcie z jakimś interwałem./.). Jak wyjdę z pracy to zerknę jakie tam ma napięcie i napiszę około 17.

Może czujnik naładowania aku? bo dziwne aby aku po 4 latach działania miał 100% ?!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

SIDE ASSIST lub moduł nie może działać poprawnie ponieważ napięcie jest zbyt wysokie. Szukaj gdzieś w przewodzie zasilającym usterki .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Grzesiek

A mozliwe ze sam czujnik radarowy zeswirował ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Grzesiek

A mozliwe ze sam czujnik radarowy zeswirował ??

Wiem że to dośc częsty bląd w przypadku tego Systemu w B8 :kwasny: Pytałem kumpla kiedyś w ASO to nic nie wie co może być przyczyną jedynie to okablowanie .

Wystarczy że zostanie ściagniety tylny zderzak z auta wtedy System musimy kalibrować specjalnym urządzeniem w ASO .

W zderzaku mieszczą się dwa sterowniki jeden to MASTER (sterownik nadrzędny) a drugi to SLAVE (sterownik podrzędny) :wink:

Moim zdaniem jak zostały nawet minimalne zmienione kąty synchronizacji któregos z nich to moze być taki efekt ( błędy w sterowniku )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sorki że dopiero teraz pisze, ale miałem mały problem z dostępem do kabla.. mam tam 17,93 V ;/ Co może być powodem? Może stestować akumulator? W sensie rozładuje go trochę i sprawdzę czy coś spadnie.. bo na wyświetlaczu jak było 100% tak jest nadal..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Napięcie jest stanowczo za duze powinno być w zakresie 9V-16V max. AKU nic tu nie ma do rzeczy :wink:

Od kiedy ten bład masz ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

uuu no to pewnie zaboli jak aso... a skąd moduł side asista czerpie info o napięciu? to jest jakaś główna magistrala zasilająca w aucie i info idze z jakiegoś czujnika ogólnego czy ma w sobie "tester napięcia"? ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To jest normalny sterownik po Canie :wink: tak samo jest z zasilaniem . Mozesz jeszcze sprawdzić bezpiecznik czy nie jest gdzies zaśniadzialy .

Tu masz mój temat o tym :arrow2:http://a4-klub.pl/vb/showthread.php?225045-ALL-B8-Montaz-i-Dzia%B3anie-Asystenta-Zmiany-Pasa-%28-AUDI-SIDE-ASSIST-%29

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

janiekj,

mam dokładnie to samo już od dłuższego czasu. Jak kupiłem auto, to było ok, później zczęło się pier... i teraz już tego nie włączam. Zerzaka nie ściągałem, napięcie mam 17,5V.

wrclaguna,

który to bezpiecznik trzeba sprawdzić?

1c7259c417b24aa0med.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej, coś się wyjaśniło w sprawie asystenta ? mam ten sam problem:kwasny:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...