Skocz do zawartości

miro_x

Pasjonat
  • Postów

    984
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O miro_x

Informacje

  • Imię
    Mirek
  • Miasto
    Przeworsk

Auto

  • Model
    S3 8V
  • Nadwozie
    Limuzyna
  • Rok produkcji
    2016
  • Silnik
    2.0 TFSI
  • Kod silnika
    CY
  • Napęd
    AWD
  • Skrzynia
    S-Tronic
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia miro_x

6

Reputacja

  1. Nowy właściciel zadowolony i nawet coś tam przy niej już zrobił parę rzeczy. Trafiła w dobre ręce.
  2. Po prawie 15 latach a4 zmieniła właściciela.
  3. Mi się w sumie podoba. Po zdjęciu srebrem folii okazało się że jest pod spodem karbon i źle to na żywo nie wygląda. Eska sprzedana.
  4. Nie. Przez jedną firmę ale nie do końa dopilnowali żeby zabrano z placu duże pudełko z częściami no i oczywiście go zapomnieli spakować. Z ciekawych rzeczy były tam różne osłony plastiki no i dolot z filtrem stożkowym. Musiałem odtworzyć wszystko na miejscu dlatego jest teraz dolot VWR.
  5. Nie no Grześka pomiarom to już ufam. Jak się zrobi sucho to coś nagram z 0-100
  6. Jest duża poprawa po sofcie Gregora. Ok. 1 sekundy. Nie wiem dlaczego w stanach był tak słabo wystrojony.
  7. Końcówki już poprawione na którymś zdjęciu widać. A spojler jest w karbonie i jest większy od oryginalnego eskowego. Koła założyłem takie jak miałem bo z USA przyjechała na jakimś badziewiu. Na wiosnę docelowo mają być 19".
  8. Po wieloletnim posiadaniu czarnego audi a4 postanowiłem że nigdy więcej auta tego koloru. A6 udała się w kolorze Daytona ale niestety w "sklepie" w USA jest ograniczony wybór więc po kilkumiesięcznym oczekiwaniu pod dom trafiło znowu czarne S3. Modelowo 8V rocznikowo 15/16. Samochód głownie rozebrany przez ubezpieczyciela bo niewielkiej stłuczce lub potrąceniu. Blacharsko niedużo do zrobienia, głównie wymiany i uzupełnienie brakujących plastików i naprawy po widłaku. :mad: Ogólny obraz niezły, najważniejsze dla mnie że elementy konstrukcyjne i silnik nienaruszone. Niestety nie dojechała z USA część elementów zdemontowanych przez ubezpieczyciela więc sporo z nich musiałem kupić nowe. Autko w bardzo fajnym wyposażeniu w skórzane pikowane fotele, B&O, kompas, side assist, kamerę cofania i parę innych bajerów. Środek został odświeżony kosmetykami do skóry colourlock. Po pierwszych oględzinach okazało się że samochód nie jest do końca seryjny. Już podczas zjeżdżania z lawety dosyć dosadnie odezwał się wydech. Okazało się że jest założony kompletny wydech Billy Boat. W pudle w USA zostało dużo części które nie dojechały do Polski. Był tam też spory filtr stożkowy. Czymś trzeba go było zastąpić więc wybór padło na dolor VWR600 kupiony u SIDA w Kolbuszowej. Jak się kolejno okazało żadna silikonowa rura nie pasuje między filtr a kolanko turbiny 😕 Po dłuższym namyśle i sprawdzeniu wszystkiego okazało się że turbo też nie jest fabryczne :scratch: Jest to turbina od Vargas Turbocharges Tech. dedykowana dla platformy MQB. No fajnie myślę ale jak to spasować ..... Udało się tak.. Więc idąc za ciosem odnowione też zostały hamulce po nieudolnych malunkach właściciela :scratch: Poprzedni właściciel tak pokochał swoje manetki przy kierownicy że nie mógł się z nimi rozstać więc musiałem dokupić ładne oryginalne z białą maską też fajnie wyglądał i grill black sline Poza tym parę poprawek w zawieszeniu, polakierowanie paru elementów, kupno ori grilla z PDC (w USA miał grill RS ale ja z uwagi na chromy na szybach wróciłem do ori) Kiedy już wykonało się wszystko oczywiście trzeba zobaczyć jak to jeździ. 0-100 6,69 sekundy :shock: WTF ?? No i wyszło że trzeba jednak zrobić poprawkę w haldex (kodowanie) bo pali gumę jak BMW na zlocie. Jednak z uwagi na wszystkie zmiany padła decyzja że ten program trzeba poprawić. S3 jeździło dosyć sprawnie czasy które wychodziły 0-100 to ok. 4,6 sek. Ładnie bulgotało i strzelało ale mimo to postanowiłem jechać do Gregora do Jasła. Ale wcześniej żeby już nie robić lipy wymieniłem oryginalny cieniutki IC na większy do88 od dogbox.pl :thumbright: Finalny wygląd (prawie) jest zadowalający. Dobrą robotę robi obniżone zawieszenie (billstein B8 + sprężyny EMD) I teraz najważniejsze czyli strojenie u Grzegorza w Jaśle. Po pierwsze silnik generował na programie z USA 380KM. Ale soft był zakodowany na tyle że musieliśmy podjąć ryzyko nadpisania go fabrycznym. Po dłuższych bojach udało się to i można było robić program. W sumie zeszło z tym autem ok. 3 dni. Jednak po tym co zrobił Grzesiek jest to inny samochód. Program skrzyni, haldexu oraz samego silnika spowodował że samochodem jeździ się w dużo bardziej "cywilizowany" sposób niż wcześniej. Czasy do "100" poprawiły się prawie o 1 sekundę. Aktualnie jest to 3,74. Wcześniej powtarzalne było ok. 4,6 Moc wykreowana przez Gregora to 432KM / 502 NM Planów żadnych już raczej nie mam w stosunku do tego samochodu. Jest optymalnie.
  9. Też urwałem tą śrubę. Wpadłem na genialny pomysł że wykręcę ją wykrętakiem. Dziadostwo sie urwało (nie polecam Yato!). W efekcie rozwierciłem zaraz obok otwór Fi 6 nagwintowałem i wstawiłem na kleju czerwonym pręt gwintowany i na tym się osłona teraz trzyma. Trzeba uważać z głębokością wiercenia bo wcale nie jest za gruby ten materiał w tym miejscu. Wykrętaka nie da się rozwiercić zwykłymi wiertłami. Możesz próbować to wykręcać albo rozwiercić do końca. Ta śruba w ASO to koszt ok. 40 paru zł. Na allegro 30 kilka.
  10. Dziekuje za poprzednie i proszę o jeszcze jeden.. WAUZZZ4G4GN124632
  11. w sumie to mam ochotę wymienić te zaciski na zaciski na blachę bo wyciąganie tego drutu to masakra.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...