Skocz do zawartości

lordmani

Pasjonat
  • Postów

    37
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O lordmani

Informacje

  • Imię
    lordmani
  • Miasto
    Mazury

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2002
  • Silnik
    1.9 TDI
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia lordmani

0

Reputacja

  1. Widz ze koledzy z tego forum tak sa zangazowani w odpowiedzi ze skrzynka nie moze sie zamknac!!!
  2. A to ciekawe kolego ja na nich zrobilem wiecej niz 60 kkm i nic sie nie dzialo...a ty ile zrobiłeś!!!????
  3. Fachowcy z forum .Lgne już na kolanach bo nie mam pomysłów na adaptacje modułu kierownicy ,zakupiłem komplet moduł 8E0-953-549-Q + kierunek +fis i tempomatu.Zamontowałem podpiołem VAGa i zonk palą sie kontrolki a zarazem błedy w Vagu- 01044 - Control Module Incorrectly Coded 35-00 - - 00778 - Steering Angle Sensor (G85) 66-10 - Not Matched - Intermittent hamulec na desce cały czas mruga . Wiem jest procedura na adaptacje modułu ale jakos nie moge tego wdrozyc moze cos przeoczyłem ,podam linka do opisu: http://www.a4club.pl/index.php?topic=24508.0 Dodatkowe przyuczenie VINu : W grupie 16-Steering Wheel wchodzimy w adaptację, wybieramy kanał 81, wpisujemy 00111 i zachowujemy. 03-ABS Brakes Korzystamy przy tym z informacji na ross-tech.com Pojawią się błędy : Address 03 ------------------------------------------------------- Controller: 8E0 614 517 Component: ABS/ESP front 3429 Coding: 00000 Shop #: WSC 00000 2 Faults Found: 01044 - Control Module Incorrectly Coded 35-00 - - 00778 - Steering Angle Sensor (G85) 66-10 - Not Matched - Intermittent Należy wejść do grupy 03-ABS i wykonać wszystkie trzy czynności bez wychodzenia przy włączonym zapłonie : Wcisnąć przycisk Recode, wpisać Login, który utworzymy na podstawie poniższych informacji : Note #1: Po zalogowaniu się, nalezy przeprowadzić kodowanie modułu. Note #2: Dla silnika BFB, hamuców 1LT (opcje) i Multitronika potrzebny jest login 09399 . * 0?xxx: Model auta o 9 = Audi A4 * 0x?xx: Hamulce o 2 = Brembo 17" (PR-1LJ) o 3 = FN3 16" (PR-1LT/1LF) o 4 = HP2 16" (PR-1LX) o 4 = FNR 16" (PR-1LA/1LG) o 5 = FN3 15" (PR-1LB/1LE) o 6 = C54 (PR-1LZ) * 0xx?x: Silnik o 5 = 4/6 Cyl. Diesel o 7 = 4/5 Cyl. benzyna o 9 = 6/8 Cyl. benzyna * 0xxx?: Skrzynia biegów o 5 = Manualna o 7 = Automatyczna (5HP19, 5HP24, AG4, AG5) o 9 = Multitronic W naszym przypadku : Audi A4, hamulce FN3 15", diesel, manual, loginem jest : 09555 Od razu po zalogowaniu się przechodzimy do Recode i kodujemy : Note #1: Kodowanie jest zaakceptowane po poprawnym logowaniu. Note #2: Po zalogowaniu, potrzebne jest również ustawienie czujnika kąta skrętu kierownicy. Note #3: Kod 04499 jest użyty w przypadku silnika BFB z hamulcami 1LT i skrzynią typu Multitronic. * 0?xxx: Rodzaj nadwozia (model) o 4 = Audi A4 * 0x?xx: Hamulce o 1 = C54 (PR-1LZ) o 2 = FN3 15" (PR-1LB/1LE) o 3 = HP2 16" (PR-1LX) o 3 = FNR 16" (PR-1LG) o 4 = FN3 16" (PR-1LT/1LF) o 5 = Brembo 17" (PR-1LJ) * 0xx?x: Silnik o 5 = 4/6 Cyl. Diesel o 7 = 4/5 Cyl. Benzyna o 9 = 6/8 Cyl. Benzyna * 0xxx?: Skrzynia biegów o 5 = Manulana o 7 = Automatyczna (5HP19, 5HP24, AG4, AG5) o 9 = Multitronic W naszym przypadku do zakodowania potrzebowaliśmy : 04255 Nie wychodząc wykonujemy procedurę kalibracji czujnika skrętu kierownicy (G85) : Wchodzimy do grupy 03-ABS Brakes, następnie [Fault Codes - 02] i [Done, Go Back] Skręcamy kierownicą co najmniej 30° w lewo i z powrotem. Wchodzimy do : [Meas. Blocks - 08] Kanał 005 pole 1 (Steering Angle Sensor -G85-) Specification: 0.0 ° Tolerance (when straight): ?5.0 ° [Done, Go Back] [Login - 11] Wpisz 40168 [Do It!] [basic Settings - 04] Group 001 [Go!] [Done, Go Back] [Fault Codes - 02] Nie powinno być już żadnych błędów [Done, Go Back] [Close Controller, Go Back - 06]
  4. A kolega zamontowal skrzynie ??ja tez jestem zainteresowany kupnem .
  5. Tak widzę że jest tu setki specjalistów itd i setki co może być a może nie być miałem ten sam problem pisałem na forum ale nikt się nie odzywa.... Majstry......Kolego żadnego frezowania i wydawania pieniędzy masz przedstawiona pompę jeżeli wartość 255 i jest stała to pchnij pompę na maksa do filtra powietrza jeżeli to nie pomoże z przestaw koło o jeden ząbek w prawo. I sprawdź wartość wtedy będziesz miał regulacje od 000 do 255 czyli granicznej...Dzisiaj właśnie tak zrobiłem szukałem odpowiedzi i znowu musiałem sam znaleźć bo nikt nie potrafił odpowiedzieć a napewno sporo osób miało taki problem.jak ja czy ty....
  6. lordmani

    czujniki n75

    Jedz do sklepu z częściami i sprawdza w katalogu;)
  7. Przerabialem to Nie mam pojecia co moze byc nigdy takiego motywu ani nie mialem ani nie slyszalem zeby ktos mial.Widac ze musi cos byc w srodku moze ktos ma link do przekroju skrzyni biegow .....!!?? Odkrecilem wyberak od skrzyni i recznie probowalem wbic biegi jest atk samo tylko 1ka i 2ka....nic wiecej!!!!! Nikt nie ma pomysłów szkoda.....i wielka lipa... Problem rozwiązany .Odp jest taka jak sam nie zrobisz to nikt tobie nie pomoże.....Podmawiam. Problem rozwiązany są dwie śruby aluminiowe na bloku które trzymają wybierak jedna się odkrycia mniejsza, musiałem ściągnąć skrzynie rozpolowic i skręcić.wszystkie biegi znów wchodzą hehe ale mam nową więc ta jest mi nie potrzebna.... Problem rozwiązany są dwie śruby aluminiowe na bloku które trzymają wybierak jedna się odkrycia mniejsza, musiałem ściągnąć skrzynie rozpolowic i skręcić.wszystkie biegi znów wchodzą hehe ale mam nową więc ta jest mi nie potrzebna....
  8. Mam To samo :(zrobiłeś????? Mam identyczy problem jak kolega wyżej. Dzisiaj zmieniałem rozrząd i teraz nie moge ustawić kąta wtrysku. Jest albo 38 albo 255 i obojętnie w którą strone nie przesune jest to samo.. Co robić? A moze ja coś źle robie? Mam to samo tylko nie mogę zmienić mam stała wartość 255. Przedtem pompa była w regeneracji sami wstawiali pompę
  9. Miałem to samo mechanik wymieniał mi sprzęgło z takim samym układzie,tylko coś czuję że nie odtluscił docisku i dopiero po 1000 km się dopasowalo.Narazie jest ok....
  10. Ja mam podobnie tylko w innym poście pisałem.... Jadąc skoczyly mi się biegi mam tylko 1ke i 2ke a reszta zniknęła. Sprzęgło i masa wymieniłem rok temu więc to nie sprzęgło....tyle mechaników na forum a nikt nie wie co to jest przyczyną?????!! Czekam na sugestie
  11. Umnie jest podobnie mam tylko 2 biegi...
  12. Pomocy !!! Jechalem przez miasto swoja Audi i raptem przestaly wchodzic biegi ,jakos dojechalem na parking .Po wyjscu z szoku zobaczylem ze nie ma 2 biegow ..wstecznego i 5 biegu ,a reszta biegow czyli 1,2,3,4 wchodza ale bardzo ciezko i nie sa na swojich miejscach to znaczy 1 jest na 3 biegu a 2ka jest na 4 biegu ---5 i wsteczny nie wchodza tylko slychac zgrzyt i i jakic dziwny dzwiek?.Jakos dojechalem do mechanika ktory mi powiedzial ze to prawdopodobnie wybierak ale czasu nie ma i zebym przyjechal kiedy indziej (w poniedzialek) .OK jade do domu wsiadlem ruszam 1ka 2ka i zonk 3ci bieg i 4ty bieg juz nie wchodza wybierak od biegow chodzi jak baletnica .....Zajechalem do garazu zobaczyc wybierak ...nic nie zauwazylem jest na miejscu nic nie odkrecone tak jak powinno byc.....????? Prosze o podpowiedz co sie stalo synchro poszlo czy cos innego i ile to roboty zeby zrobic samemu a jak nie to prosze podac koszt naprawy tego czegos.????!!!!!????
  13. Niezly artykuł .... napewno sie przyda!!!!
  14. Witam mam problem z wyszukaniem w necie instrukcji wymiany pompy a mianowicie moja pompeczka nadmiernie juz cieknie od kolegi z forum nie dlugo zamowie pompe ale nie moge nigdzie istrukcji i stoje narazie w miejscu ...
×
×
  • Dodaj nową pozycję...