Skocz do zawartości

nethome1

Pasjonat
  • Postów

    99
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O nethome1

Informacje

  • Imię
    Seba
  • Miasto
    Trójmiasto

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2010
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    CAGC
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Cześć, U mnie efekt szarpania jest przy ruszaniu w etapie końcowym jak łapie sprzęgło czy na zimnym czy na rozgrzanym silniku a jak już się jedzie w korkach to efekt nasila się. Wymieniłem tak ja wyżej w poście.
  2. 😀 to nie tylko sprzęgło ( komplet + wysprzęglik ) ale 2 poduszki pod silnikiem + 1 pod skrzynią, olej w skrzyni biegów za darmo nikt nie robi. Kombinował warsztat na wszystkie sposoby. Prawdopodobnie zdecyduje się na reklamacje sprzęgła zobaczymy co z tego wyjdzie.
  3. Gdybym wiedział że sa takie problemy to bym dołożył trochę kasy i oddał do ASO albo kupił zestaw z ASO ale zaufałem warsztatowi a na końcu dostałem info że ten typ tak ma i oni zrobili wszystko co w ich mocy bo to silnik montowany poprzecznie czy tam wzdłużnie itd 🫣 i kasa poszła chyba z 7000 zł . A jak reklamować to trzeba kupić drugi zestaw i czekać az możne uznają reklamację już wkur..... jestem na maksa na te sprzęgło 🤬
  4. kilka postów wyżej jest wpis
  5. Witam, U mnie wymiana nie pomogła ale chętnie poznam tez opinie jak to wygląda kiedy wrzuca się komplet od cglc i jakie to są numery części ?
  6. Pacjent A4 B8 CAGC 366tys objaw szarpanie przy ruszaniu a jak się zagrzał to już tak telepało że silnik trząsł całą budą. Wymieniono : komplet dwumasa + sprzęgło + łożysko wyciskowe +wysprzęglik wszystkie 3 poduszki pod silnikiem ( dodam że po wymianie poduszki pod skrzynia przenoszą się drgania mechanik wsadził tam Lemfordera wiec pewnie tylko oryginał wchodzi w grę ) Szarpanie nie ustało nadal szarpie ale już nie tak mocno ale czuć to szczególnie w korkach przy wolnym puszczaniu sprzęgła Wymienię jeszcze płyn ale nie chce mi sie wierzyć że to pomoże. Ma ktoś jakieś pomysły 🙂 ? Wyczytałem tu że mogą to być jakieś luzy na wałku skrzyni krzywa łapa ?? Ps Po wymianie na oryginalna poduszkę pod skrzynia drgania już się nie przenoszą na budę wiec tylko oryginał. W każdym razie usterka nadal występuję
  7. Witam, Koledzy i Koleżanki może ktoś ma dostęp do dokumentacji np. ELSA z informacją wymiany wahaczy w A4 B8 i podałby mi i na forum momenty z jakim dokręca się wahacze dolne i górne. Sprawa jet o tyle pilna że mam wszystko pozakładane a chciałbym to zrobić zgodnie ze sztuką ? Wiem że górne dwa wahacze do zwrotnicy dokręca się śrubę 40nm a co z resztą np dolny składa się z wahacza i tuleji które trzeba razem skręcić ale jaką siłą itd ? Pozdrawiam
  8. Castrol Syntrans 75w-80 z norma Audi TL52532 Dokładnie taki : Castrol karty charakterystyki
  9. Witam Ja również wymieniłem olej i zastosowałem Castrola u mnie również był spory ubytek chociaż nie mam żadnych wycieków biegi lepiej reagują choć nadal mam problem z 1 i 2 ale to już wiem że to problem wielu A4 z skrzynią manualna i to nie jest wina oleju czy też dwumasy/sprzęgła bo to mam wymienione.
  10. nethome1

    lekki spadek temp.

    Witam, Temat opisany szeroko tutaj Pozdrawiam
  11. Witam, Ja leję MONZOL 5C i już poszło 4,5l z bańki 5l leje 250ml na pełen bak co jakiś tak dwa tankowania czas leję MILLERS DIESEL POWER ECOMAX ONE SHOT 250ml ?
  12. Witam Jak w temacie etka podaje że mam u siebie wahacz typu hydro-mounting i pytanie czy zamienniki Lemfordera, Trw, Meyle HD też posiadają olej w gumach czy nie ma znaczenie i stosuje się wahacze bez hydro-mounting czyli oleju w środku ? Pozdrawiam
  13. Witam Mi wycenili naprawę z tą usterka na 2000zł w Trójmieście w Hukałowicz Skrzynie Biegów. Wymieniłem olej i dwumase niestety nie pomogło.
  14. miałem podobny problem nagle pojawił się błąd : 01403 - Glass-Break Sensors; Rear 011 - Open Circuit Freeze Frame: i alarm sam się aktywował co jakiś czas wykodowanie pomogło choć nie satysfakcjonuje mnie takie rozwiązanie.
  15. Witam, I przyszła ta chwila ... rozrząd + cały osprzęt paska wielorowkowego łącznie rolką/sprzęgłem alternatora wymieniony (części oryginalne) Teraz na gorącym silniku wskaźnik jest w tej pozycji :-) a na zimnym między szczeliną : Na poprzednich zdjęciach widać że pasek po 73 kkm wygląda prawie jak ten nowy :-) następna wymiana za 180 kkm :-) Można spać spokojnie :-)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...