Skocz do zawartości

jankeros

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    3
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O jankeros

Osiągnięcia jankeros

0

Reputacja

  1. Sprawa wyglada następująco: prędkość powyżej 160 km/h + co najmniej 10-20 minut jazdy w tym tempie, a na desce choinka i tak jak w tytule parking brake malfuncition, tyre pressure i abs/esp to samo. Moc nie spada i ogolnie nie dzieje sie nic zauważalnego, ale przy zwalnianiu do świateł strasznie "kaczkuje". Po wyłączeniu silnika błędy znikają. Z racji, ze auto użytkuje w 90% żona, to do tej pory nawet nie było pewnie szansy zeby przekroczyła 150km/h, a tu w czasie podróży po autobhanie nad morze i w jedna i w drugą stronę taka sama sytuacja. Spotkał sie ktos z Was z czymś takim? (Vcds'a nie dam rady sczytac przez najbliższe 2 tygodnie, bo auto użyczone rodzicom na mazurski voyage, ale ciekawość mnie przerosła i musiałem tutaj napisać, co mam nadzieje bedzie mi wybaczone) Wysłane z mojego iPhone przez Tapatalk
  2. U mnie to samo, tylko nie jest to uzależnione od temperatury silnika niestety, raz na zimnym raz po paru godzinach jazdy na cieplym. Do tego stopnia nawet ostatnio ze muszę sie skupiać konkretnie jak podjeżdżam pod dużą górkę jak wyjazdy z garażow podziemnych - toczy sie na D, wciskam gaz, obroty idą do góry a nie przekazuje napędu na koła, potem mocny kickdown pisk opon i podjeżdża[emoji19]. Wysłane z mojego iPhone przez Tapatalk
  3. Mam podobny problem, z tym że u Ciebie jeśli dobrze słyszę brzmi to jak falowanie, u mnie za to przy prędkościach do 50km/h kiedy naciskam gaz i odpuszczam to z silnika słychać taki jakby "chrupot", szczególnie zauważalne jest to w mieście z wiadomych względów. Ostatnio też zauważyłem, że jest ogromna zmiana charakterystyki silnika jak przerzucam z N na D, wiem że normą jest zmiana, ale jestem na to wyczulony i rok temu jeszcze to nie było tak zauważalne. Zamierzam to zdiagnozować i będę informował. Specyfikację auta mam podobną, też a4b8 2008 rok, 2.0 TDI multitronic przelatane 185tyś.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...