Skocz do zawartości

Katana_6

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    8
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Katana_6

Informacje

  • Imię
    Paweł
  • Miasto
    mazowieckie

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2000
  • Silnik
    1.9 TDI
  • Kod silnika
    AVG
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Katana_6

0

Reputacja

  1. U mnie po wymianie plywaka wszystko wróciło do normy. Stary pływak u mnie był mocno zabrudzony, ale płytka nie jest wytarta. Jak temat jeszcze aktualny to mogę zrobić zdjęcia starego plywaka. Ja go nie czyscilem, tylko wymieniłem na dobry a stary rzuciłem w kąt do garażu. Myślę, że po wyczyszczeniu rownież byłby dobry. Pozdrawiam
  2. Witam. Dołączę się do tematu. A mianowicie: po otwarciu drzwi pasażera, nie zapala się podświetlenie kabiny, nóg i światełko czerwone u dołu drzwi. Jeszcze nie tak dawno się zapalało, chociaż było to różnie, raz po czasie raz od razu. Teraz całkiem padło. Obstawiam mikrostyk. Centralny zamek działa dobrze. Chciałbym przed rozebraniem zamówić używany zamek i go podmienić, jednak zauważyłem że są zamki 3-pinowe i 5-pinowe. Czy da się ustalić jaki mam rodzaj zamka np. po numerze VIN? Byłbym wdzięczny za pomoc. Moje Audi do 2000r polift. Z kluczyka mogę zamknąć drzwi kierowcy jak i pasażera, tam również jest wkładka zamka, bo chyba to też ma znaczenie. Pozdrawiam
  3. Witam Podłącze się do tematu. Też mam problemy ze wskaźnikiem paliwa w Audi A4 B5 lift raz pokazuje 3/4 raz 1/4 a wiem że paliwa jest ponad połowa baku. Teraz jak sprawdzić czy to pływak czy zegary? Licznik to pół FIS raczej jagger. Test zegarów przez vaga wypadł dobrze. Wskazówki zatrzymują się na połowie i potem na full. Czy jak test wypada dobrze to zegary są ok? I od razu szukać plywaka?
  4. Witam Podłącze się do tematu. Będąc w kanale zauważyłem, że brakuje mi jednej śruby mocującej maglownice, ta wkręcana od dołu. Śrubę już zamówiłem m10x38. Jednak mam pytanie: u mnie ten otwór gdzie wkreca się tą śrubę nie jest przelotowy. Widać gwint jednak od góry jakby była zaślepka. Nie można tego sprawdzić jak jest, bo serwo w podszybiu zasłania wszystko. Czy ten otwór z gwintem jest ślepy? Czy może nie fortunnie mam urwany kawałek tej śruby w tym otwórze? Proszę o pomoc. Pozdrawiam
  5. Witam, dołączę się do tematu: założyłem ori rozpórkę dolną. Jednak po jej montażu koliduje założenie osłony skrzyni. Jak oryginalnie jest zamontowana osłona skrzyni przy ori rozpórce dolnej? Ma ktoś jakieś foto? Osłona idzie pod rozpórką czy może nad? Bo rozpórka jest dość nisko. Będę wdzięczny za pomoc. Pozdrawiam
  6. Katana_6

    Przegub

    A czy to ten sam pierścień jak na przegubie zewnętrznym na półosi? Chodzi mi o rozmiar.
  7. Katana_6

    Przegub

    Dzięki za odpowiedź. Po niedzieli spróbuje tym przyrządem T10037, jak nie da rady to spróbuje jak piszesz. Ten pierścień nie rozlatuje się przy demontażu? Czy trzeba nowy od razu?
  8. Katana_6

    Przegub

    Witam Dołącze się do tematu. Poci mi się skrzynia na uszczelniaczu półosi od strony pasażera. Próbowałem już z zaprzyjaźnionym mechanikiem wymienić ten uszczelniacz, ale utknęliśmy na wyjęciu flanszy. Nie można jej wyjąc. Podpieraliśmy takimi "łyżkami" z dóch stron, ale ani drgnęła. Nie chcieliśmy aż tak na siłę napierać, aby przypadkiem nie pękła obudowa aluminiowa skrzyni. Czy jest jakiś sposób na wyjęcie jej? Jestem na etapie konstruowania takiego przyrządu jak wyżej na obrazku T10037, ale czy nim na samochodzie da radę ściągnąć tą flansze? Poradzi ktoś jak wyjąć tą flansze bez niszczenia czegokolwiek w skrzyni?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...