a4ek 0 Opublikowano 12 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2014 Od kilku dni mam problem ze wskazaniami poziomu paliwa - wskazówka dosłownie szaleje: raz pokazuje dobrze, raz opadnie do zera, w innej chwili zawyża stan i tak w kółko. W pierwszej chwili pomyślałem, że to pływak - zgodnie z instrukcją wyciągnąłem pływak ze zbiornika, przeszlifowałem delikatnie ścieżki oraz elementy stałe pływaka, złożyłem wszystko i... problem nie zniknął. Czy ktoś się spotkał z podobną akcją? Dodam, że w momencie, gdy wskazówka opada na 0 to włącza się sygnał dźwiękowy jak standardowo w przypadku przejścia na rezerwę. Czy to mogą być padnięte zegary? Czy szukać problemu gdzie indziej (ECU?) Z góry dzięki za pomoc. Pozdrawiam, a4ek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
misiek95 59 Opublikowano 13 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2014 Podłącz vaga i sprawdź czy wartości rezystancji czujnika są prawidlowe? Przy czyszczeniu pływaka rozumiem że zadbales też o kostki/ wtyczki? Licznik vdo czy jeager? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siwusek 0 Opublikowano 14 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2014 Witam nie bede zakładał nowego tematu a myśle ze auto nie obrazi sie jak podepne sie do jego problemu. Auto a4 b5 silnik afn rocznik 96 problem z wskaznikiem paliwa. Czasami jest tak ze pakazuje z enie ma paliwa swieci sie rezerwa i jest dzwięk. Jak zapale auto np z rana pokazuje ok ale nie zawsze przejade sie chwile albo wlade na nierówne juz pokazuje ze nie ma paliwa tak samo jak pada deszcz rezerwa i 0 paliwa czy to może być zwarcie? od czego zaczynać Jakie informacje sa wam potrzebne aha dodam ze jak kupilem auto to wszystko grało OK Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
a4ek 0 Opublikowano 14 Października 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Października 2014 misiek95 - nie dorobiłem się jeszcze swojego VAGa, podjadę w tygodniu do kumpla to podepnę się pod kompa i sprawdzę. Póki co zauważyłem pewną zależność - wskaźnik paliwa zaczyna świrować gdy mam więcej paliwa niż 1/4 zbiornika. Mierzenie poziomu do 1/4 jest OK, pokazuje faktycznie jak jest i nie wariuje, natomiast jak zatankuję do połowy zbiornika to problem wraca. Wtyczkę i gniazdo pływaka czyściłem WD40 i lekko papierkiem ściernym, więc z tej strony powinno być OK. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gerlinski 0 Opublikowano 15 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2014 misiek95 - nie dorobiłem się jeszcze swojego VAGa, podjadę w tygodniu do kumpla to podepnę się pod kompa i sprawdzę. Póki co zauważyłem pewną zależność - wskaźnik paliwa zaczyna świrować gdy mam więcej paliwa niż 1/4 zbiornika. Mierzenie poziomu do 1/4 jest OK, pokazuje faktycznie jak jest i nie wariuje, natomiast jak zatankuję do połowy zbiornika to problem wraca. Wtyczkę i gniazdo pływaka czyściłem WD40 i lekko papierkiem ściernym, więc z tej strony powinno być OK. Czyli albo silniczek w zegarze albo jednak pływak uszkodzony.....Dobrze byłoby podpiąć drugi i wyeliminować to uszkodzenie. Ja kupiłem drugi pływak,a walnięty był wskażnik. Jakby co to mam ori pływak. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Katana_6 0 Opublikowano 30 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2019 Witam Podłącze się do tematu. Też mam problemy ze wskaźnikiem paliwa w Audi A4 B5 lift raz pokazuje 3/4 raz 1/4 a wiem że paliwa jest ponad połowa baku. Teraz jak sprawdzić czy to pływak czy zegary? Licznik to pół FIS raczej jagger. Test zegarów przez vaga wypadł dobrze. Wskazówki zatrzymują się na połowie i potem na full. Czy jak test wypada dobrze to zegary są ok? I od razu szukać plywaka? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
z@mela 0 Opublikowano 31 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2020 na 90% problemy z wariowaniem wskazówki poziomu paliwa to problem leżący po stronie pływaka a dokładnie takiej płytki która w miejscu styku się wyciera . Te 2 blaszki które jeżdżą po płytce można dogiąć zeby mocniej dociskały , samą płytke wyczyścić alkocholem ip . U mnie po takim zabiegu wskaźnik świruje jak jest mniej więcej polowa baku a przed naprawą to cały czas wskazówka latała od zera do fula . Chętnie bym kupił nową płytkę coś ala potencjometr ale pewnie cena zaporowa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Katana_6 0 Opublikowano 6 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2020 U mnie po wymianie plywaka wszystko wróciło do normy. Stary pływak u mnie był mocno zabrudzony, ale płytka nie jest wytarta. Jak temat jeszcze aktualny to mogę zrobić zdjęcia starego plywaka. Ja go nie czyscilem, tylko wymieniłem na dobry a stary rzuciłem w kąt do garażu. Myślę, że po wyczyszczeniu rownież byłby dobry. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się