chosa
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
6 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O chosa
Osiągnięcia chosa
0
Reputacja
-
chodzi caly czas tak samo jak chodzilo, czyli nie mialem problemow z odpalaniem i przyspieszaniem
-
dokladnie problem byl z luznym kruccem . Chociaz vacuometr pokazywal ze bile do -0,9 to poprostu za wolno wysysal powietrze i tu problem . zaklap i zaklej ,zobaczysz czy jest efekt - 10 minut roboty
-
problem rozwiazany tymczasowo, vacum pompa dawala popalic . narazie zaklepana i zaklejona ale czeka mnie wymiana. sprzedam serwo AB koncowka
-
udalo sie juz wyjasnic zagadke ?? bo ja jeszcze walcze
-
mam podobny problem daj znac jak co bylo u ciebie, u mnie to wyglada tak: 1.podpinam wacuometr zapalam auto wskazowka powoli ok (10s) pnie sie do -0.9 2. wyciagam przewod z serwa i zatykam go palcem wskazowka momentalnie idzie na -0,9 3. dobile do -0.9 gasze auto i po 3 h wyciagam przewod z serwa slychac syczenie 4. pompuje hamulec na zgaszonym zeby byl twardy i na wcisnietym zapalam auto, pedal pomalutku opada. 5. lacznik gumowy wymieniony. jakies sugiestie co jeszce sprawdzic i jak, zeby podjac dobra decyzje co wymienic ??
-
mam podobny problem z tym ze: 1.podpinam wacuometr zapalam auto wskazowka powoli ok (10s) pnie sie do -0.9 2. wyciagam przewod z serwa i zatykam go palcem wskazowka momentalnie idzie na -0,9 3. dobile do -0.9 gasze auto i po 3 h wyciagam przewod z serwa slychac syczenie 4. pompuje hamulec na zgaszonym zeby byl twardy, i na wcisnietym zapalam auto, pedal pomalutku opada. 5. lacznik gumowy wymieniony. jakies sugiestie co jeszce sprawdzic i jak, zeby podjac dobra decyzje co wymienic ??