luby1979 0 Opublikowano 23 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2008 Witam. Od jakiegoś czasu zauwazylem,ze naciskając w czasie jazdy hamulec kilkakrotnie pod rząd(np 3-4 razy) staje się on b.twardy,a samo hamowanie staje sie malo skuteczne:(.Po krótkkiej chwili(przejechaniu np 20-50 metrow) pedał hamulca staje się znowu miękki.Poza tym po zgaszeniu silnika ,pedał hamulca staje sie od razu twardy.Wiem,ze wspomaganie przestaje działać,ale w innym aucie(np fiacie tipo) trzeba bylo po zgaszeniu silnika popompować kilka razy,zeby hamulec stal sie twardy. ABS pracuje normalnie,klocki zmienione. Czy cos nie tak z pompą? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andrzej_1970 0 Opublikowano 23 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2008 Raczej coś nie tak z serwo lub przewodami które dochodzą do niego może gdzieś jest dziura i ucieka podciśnienie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
iwadrian 11 Opublikowano 23 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2008 Szukajka się kłania spróbuj tego: http://www.a4-klub.pl/smf/all_b6_naprawa_przyczyny_zlego_dzialania_servo_wspomaganie_hamulcow-t47779.0.html może Ci się przyda Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luby1979 0 Opublikowano 23 Listopada 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2008 dziękuję za pomoc!!!!sprawdzę ten przewodzik i dam znac czy to to bylo przyczyną!!! Pozdrawiam!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafal_ 0 Opublikowano 24 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2008 A może zapowietrzony układ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luby1979 0 Opublikowano 24 Listopada 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2008 zapowietrzony raczej nie....stawiam na zródło w tym przewodzie,ktory zapada sie pod wplywem cisnienia zewn.(ma podcisnienie).Gdy uklad jest zapowietrzony,to hamulec jest miekki i "wpada do deski". Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yelo 0 Opublikowano 24 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2008 Kolego uważaj, jak będziesz dalej naciskał, jak będzie taki twardy, to Ci jeszcze tryśnie... płyn hamulcowy sorry za Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mentryb 0 Opublikowano 17 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2009 dziękuję za pomoc!!!!sprawdzę ten przewodzik i dam znac czy to to bylo przyczyną!!! Pozdrawiam!! Sorry za odgrzanie kotleta ale mam to samo. Kolego mozesz dac co bylo przyczyna Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gzrybol 0 Opublikowano 17 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2009 Witam Również podłączam się do problemu mam identycznie jak sie kilka razy zahamuje raz za razem to pedał twardnieje, układ odpowietrzony bo ciekł przewód od sprzęgła. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdzi 45 Opublikowano 19 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2009 moze to byc pompa vacum Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
1968ołdi 0 Opublikowano 30 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2013 Rozwiązałem problem twardego hamulca.Miałem twardy pedał co jakiś czas nie było hamowania. W moim przypadku wyjąłem przewód podciśnieniowy z serwa ( jest wciskany w gumowy łącznik) sprawdziłem vacuometrem podciśnienie.Załączyłem silnik. Było ok -0,6 Bar. Gdy dociskałem przewód gumowy do pompy vacum podciśnienie było lepsze do -0,9 Bar. Zdjąłem gumowy wężyk z pompy.Króciec nie jest wkręcany tylko zaciskany- u mnie duży luz.Odtłuściłem miejsce łączenia króćca z obudową i zalewałem Loctic 295.Potem trochę przyklepałem bardzo małym młoteczkiem łączenie tych dwóch części. Pomogło. Hamulce jak dzwon. Polecam.Nie słuchajcie syków przy pompie na pracującym silniku bo nie dosłyszycie. Jak minimalnie się rusza to poprawić mocowanie. Ołdi:banan: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chosa 0 Opublikowano 8 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2013 mam podobny problem z tym ze: 1.podpinam wacuometr zapalam auto wskazowka powoli ok (10s) pnie sie do -0.9 2. wyciagam przewod z serwa i zatykam go palcem wskazowka momentalnie idzie na -0,9 3. dobile do -0.9 gasze auto i po 3 h wyciagam przewod z serwa slychac syczenie 4. pompuje hamulec na zgaszonym zeby byl twardy, i na wcisnietym zapalam auto, pedal pomalutku opada. 5. lacznik gumowy wymieniony. jakies sugiestie co jeszce sprawdzic i jak, zeby podjac dobra decyzje co wymienic ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się