Skocz do zawartości

luby1979

Pasjonat
  • Postów

    134
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O luby1979

Osiągnięcia luby1979

0

Reputacja

  1. najpierw podepnij vag albo popros kogos z okolicy i zrób logi dynamiczne
  2. mechanicznego nie bardzo,ale sterownik jak najbardziej.Co do mechanicznego uszkodzenia to moze w vag zmieniają sie rozne parametry?
  3. jezeli nie bylo oznak padającej pompy,a auto odmowilo posluszenstwa nagle,to pompa mechanicznie z duzym prawdopodobienstwem jest ok!!!sprawdz,jakie bledy są w VAG.Nie zgodze sie z Tobą,Raddek,bo moj przyklad jest dowodem na to,ze niektore zaklady idą na latwizne,albo chca naciagac klientow na pelna regeneracje.Pozdro
  4. a co to znaczy padnieta elektrycznie?padl Ci sterownik?zawory?bo jak sterownik,to ja bez wyciagania pompy wykrecilem sterownik(na youtube jest instrukcja jak to zrobic i jakie kable obciac),wyslalem do Torunia kurierem(firma yakuza kontakt z allegro).Po ok 7 dniach wrocil sterownik,wkrecilem,odpowietrzylem i chodzi do dzis bez zarzutow:)Koszt-360+200 swojemu mechanikowi znajomemu...a wszedzie wolali za pelna regeneracje pompy 3000!!!! pozdrawiam
  5. Witam.Ja miałem uszkodzone przewody(do zaworu początku wtrysku)-zwarły się.Objawy były jednak ewidentne-ZDECHŁ!!!Wszędzie chcieli mi regenerować pompe za 3 tys,a ja odkręciłem sterownik,wysłałem do elektronika i po powrocie i masakrycznym odpowietrzaniu odpalił))do dziś śmiga az miło:)) Pozdrawiam
  6. to następca 2,5 tdi tez v6,bardziej dopracowany i mniej awaryjny(o wiele mniej!!!) niż np AFB czy AKN.Koszta na pewno większe niż w 1.9 czy 2.0....sam rozrząd o wiele drozszy.Spalanie też większe(ale nie drastyczne).Za to kultura pracy,dżwięk tego silnika(generalnie v6) genialne!!!!jak będę wymieniał swoje poczciwe b5 2.5 tdi to na pewno tez na tdi ale juz 3.0:))) V6
  7. dziadekblack,to nie bajki,to rzeczywiste spalanie w moim 2.5.Nie bede z Tobą polemizował,bo widzę ze 2.5 znasz tylko ze słyszenia i kompletnie nie masz pojęcia na temat spalania tego silnika.Racja,trzeba zakończyć temat
  8. a moze policzycie sobie ile jest postów na temat 1.9,a ile na 2.5?jak się dba o silnik,to nic się nie dzieje...jak ktoś kupuje taki silnik i leje do niego jakis gówniany olej oraz gnojówkę od pana staszka z budowy to póżniej płacze...Wiktorsam,jak dla Ciebie 9 litrów zimą w mieście,8-7,5 miasto latem i 6,5 trasa lato to o wiele większe zurzycie niz w 1.9 to juz nie wiem ile to jest mala różnica pozdrawiam
  9. luby1979

    [B5 AFN] Coś dzwoni...

    myśle,że to nie jest temat na ten dział....dzwonić Ci może też w benzyniaku...poza tym Twoje auto nie jest już pierwszej młodości...tak jak i moje ...w pewnym wieku autka mają swoje "świerszcze"
  10. luby1979

    [B7 BLB] Usterka silnika

    auto wpada w tryb awaryjny
  11. ludzie,takie rzeczy jak filtry i oleje to nie ma sensu robic w ASO!kupic samemu i jechac do jakiegos zaufanego mechanika....w ASO musi zarobic:własciciel,kierownik,pani w biurze,mechanik....i to generuje koszta|!!!!....a ksiaza serwisowa?...na gieldzie w gliwicach kupic sie da kazda historie....pozdrawiam
  12. w 2.5 to trudne,ale mozliwe bez ruszania rozrządu.Trzeba się nagimnastykowac
  13. a jakie masz objawy?ps:który a nie ktury
  14. na wysokich biegach kazdy samochod jest "oporny".Jaką masz V max?jak leci kole 220-230 to jest ok(oczywiscie nie jest to wyznacznik).Faktycznie,zrób logi,poobserwuj szczególnie odczyty doładowania,przepływomierza.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...