Skocz do zawartości

firemanpeace

Pasjonat
  • Postów

    26
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O firemanpeace

Informacje

  • Imię
    Damian
  • Miasto
    Piotrków Trybunalski

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2006
  • Silnik
    2.0 TFSI
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Multitronic
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia firemanpeace

0

Reputacja

  1. Witam, ostatnio miałem problemy z przerywaniem zapłonu na cylindrze 2 ( dodam ze niedawno wymieniałem wszystkie świece i cewki) wiec został wymieniony wtryskiwacz nr 2. Następnie po jakimś czasie powtórka z rozrywki z tym że tym razem jest przerywanie zapłonu na cylindrze 4 + losowe. I tutaj prośba czy może ktoś napisać na jakich blokach pomiarowych mogę sprawdzić wtryskiwacze od 1-4??? Bo nie chciałbym kolejny raz zdejmować kolektor dolotowy. Z góry wielkie dzięki.
  2. Człowiek uczy się na błędach;) Też życzę sobie i innym bezawaryjności;) Jeszcze pare kosmetycznych poprawek i niedługo chce się przejechać do słynnego gregor10 i myśle zrobić skromny stage 1;) ( tylko niewiem czy jest sens przy skrzyni multitronic) Pozdrawiam
  3. Witam ostatnio miałem nie małe problemy z autem i chciałem się nimi podzielić z wami bo ja jak to powiadają "lepiej się uczyć na cudzych błędach ;)" Otóż moj problem polegał na tym ze szarpało autem jak szatan powyżej 2tysi obrotów. Z błedów P0300 i P0302 wynikało losowe wypadanie zapłonów i Cylinder 2. Więc poczytałem na forum ze to pewnie swiece lub cewki zapłonowe. Więc wymieniłem wszystkie świece na NGK i dalej bylo to samo. No nic nie zrażając się i przeszedłem do drugiego etapu Cewki. I ludzie różnie piszą na forum odnośnie ilości wymiany cewek czy 1 czy 2 czy wszystkie 4. Ktoś napisał na forum że jak rozleci ci się łożysko w kole to wymieniasz wszystkie 4 ? Ja postanowiłem ze kupie 2 cewki. Założyłem 2 nowe i niestety dalej to samo. Przekładałem je róznie i dalej to samo i dziwnie cały czas pokazywało losowy i ten Cylinder 2. Kable sprawdzone ale tu raczej nie było mowy że one są przyczyną. Następnie przeczytałem że przyczyna nierównej pracy i szarpania może być zawór turbiny (zawór odcinający turbine, sterownik turbosprężarki ogolnie ma wiele imion;). I rzeczywiście u mnie był uwalony ten zaworek ale dalej szarpało nim jak szatan. Już człowiek lekko podirytowany czytam dalej i przczyną takiego stanu mogą być klapy w kolektorze lub wtryskiwacze. I jeżeli ktoś pisze że kolektor to takie chop siup i rozłożone to niech sie .... :) Ja otóż troche z nim walczyłem za pierwszym razem ... Natomiast za 3 razem jak człowiek doszedł do wprawy to juz w godzinke w 2 osoby i był wyjęty. Klapy wydawały się w porządku i silniczek też oprócz oczywiście nagaru na klapach i zaworach..... Poczyściłem w miare możliwośći i może nie jest tak jak na niektórych obrazkach tutaj na forum ale napewno jest lepiej jak było;) Następnie zamieniliśmy wtryskiwacze miejscami z myślą ze jak błąd pójdzie na inny cylinder to będzie wiadomo co jest sprawcą całego zamieszania. Złożyliśmy wszystko pięknie i oczywiście dalej nim szarpie ale błąd przeskoczył na cylinder 1. To już człowiek zadowolony że znalazł sprawce zamieszania zamówiłem 2 wtryskiwacze bo też wczesniej mi się pojawiał błąd sporadycznie na 3 cylindrze. Więc kolejna rozbiórka kolektora aby dostać sie do wtryskiwaczy i wymiana. Złożone i już cyka pieknie na wolnych obrotach. Jedziemy na jazde probna i juz banan na gebie i ok 2500-3000 obr znow to je bane szarpanie!!! :wallbash: I ciągle to samo losowe wypadanie zapłonu oraz Cylinder 2. Ja już mówię w d... z tym wszystkim daję do mechanika place i wymagam i ma byc zrobione!! Ale genialny teściu zaproponował ostatnią rzecz cyt. chodz jeszcze zmienimy cewki aby wszystkie były nowe ! bo między starą cewka a nową może być zbyt duża różnica w oporności i stara mimo tego że jest spawna, względem nowych to komputer może je uznawać jako niesprawne. I tak też zrobiliśmy. I SUUUUUKKKCCCEEEESSS :banan: :banan: Auto zaczeło smigać jak ta lala a mi aż łezka sie zakreciła w oku z tej radości. P.S Nie pisałem tego aby sie pożalic lub pochwalić tylko jak napisałem na wstępie .... lepiej sie uczyć na cudzych błędach. P.S 2 Ale nie ma tego złego co na dobre by nie wyszło ..... wszystko poczyszczone kolektor przepustnica klapy zawory wszystkie kostki zaworki powypinane i powpinane jeszcze raz etc Więc taki mały serwis zrobiony i co najważniejsze zakończone sukcesem. Pozdrawiam
  4. Witam, moze ma ktoś numery katologowe wtryskiwaczy do naszych audi? Pozdrawiam
  5. tak dokladnie o ta "lape". szarpe go delikatnie i porzadnie i lipa .... zaczynam powoli zalowac ze sie za to bralem.... no nic dzieki za podpowiedz moze jeszcze sie uda... pozdrawiam
  6. tak sa ale je odkrecilem 2 nakretki 10 i 2 dlugie sruby na torxy...... plastik caly sie rusza ale ta listewka jakby go nadal trzymala... nawet taka lape od spodu tez odkrecilem bo myslalem ze ona sprezynuje....
  7. Witam, proszę o pomoc w demontażu w/w kolektora. Odkrecilem juz wszystkie srubki, przepustnice od dolu i od gory odme. ale caly czas go cos trzyma..... od spodu kolektora jest jakby taka listwa i wydaje sie ze niby ona... ale nie jestem do konca pewny.... Ma ktos moze instrukcje demontazu takiego kolektora lub cokolwiek co mogloby mi pomoc. Pozdrawiam
  8. Witam, proszę o opisanie w/w błędów i z jakimi kosztami się wiążą. Będę zobowiązany Pozdrawiam
  9. Dziękuję kolego za odpowiedz ale ciekawe jak będzie przy profilu 4 ny i et37 będzie się zachowywał? Czy zaryzykować i wziąć te 15mm a może będą pasować i wtedy et będzie wynosiło 39. Kolego duży masz tam luz u siebie ? Jakby opona była wyższa nic by nie przycieralo Przy skretach? Pozdrawiam
  10. Witam posiadam Audi a4 b7 i zakupilem felgi oryginalne od audi a3 z 5 ramiennymi nakretkami na sruby a od a3 aby piasta byla ta sama zreszta to niewazne;) Felgi maja et 54 a opony zakupilem 225/45/18. I moje pytanie jakie dystanse 10 15 17 czy 20 mm aby opony nie ocieraly??? W sumie wiem prawie wszystko ale sie wacham juz ze 3 godz od rana i prosze o rozwiązanie moich watpliwosci. Niby zalecane przez producenta to et 43, maksymalnie gdzies wyczytalem ze dla 18" et nie powinno byc mniejsze niz 35 ale chyba dla opon o profilu 40. i wsumie juz prawie kliknalem kup teraz na 15mm ale gdzies wyczytalem znowu ze te 15 nieraz gdzies zle przylegaja do piasty i lepiej zamowic 17mm. 54 -17= et 37 ale profil opony 45..... A i kolejne pytanie czy na przod i tył dac ten sam rozmiar dystansu bo ktos znowu na forum komus doradzil aby kupil tylko sobie na tyl 20mm.... z gory chce zaznaczyc ze wolalbym zostawiac 2 slady za soba na sniegu ... Z gory dziekuje za odpowiedzi. Pozdrawiam
  11. daje link do felg http://www.aluhit.org/index.php?id_product=941&controller=product http://www.ebay.pl/itm/Original-Audi-A3-S3-8P-Sportback-S-line-Cabrio-Winterrader-8P0601025BM-18-491-C-/400785258676 czy moze lepiej takie http://allegro.pl/kola-alufelgi-17-audi-a4-b8-8k0601025bk-7-5j-i5232237926.html Prosze o pomoc bo na jutro sie umowilem po nie ale jestem zielony w tym temacie. Chcialem zalozyc takie felgi do a4b7 2.0 tfsi . Z gory wielkie dzieki za pomoc i piwko dla ciebie za odpowiedz;] . Pozdrawiam dzieki koledz za pomoc .....
  12. Skrzynia podeszła. Wszystko elegancko chodzi. Pozdrawiam
  13. Witam, czy skrzynia biegów z a4 2006r. multitronic z 2.0 tdi (HHF) bedzie pasowała do mojej audi a4 2.0 tfsi(HWK) ? sterownik mam dobry to bym sobie podmienił chodzi mi tylko o skrzynie czy bedzie pasowac. pozdrawiam p.s a skrzynia z audi a4 1.8 tfsi do 2.0 tfsi?? skrzynia podeszła - wszystko elegancko chodzi. Temat do zamkniecia.
  14. Witam, czy skrzynia biegów z a4 2006r. multitronic z 2.0 tdi (HHF) bedzie pasowała do mojej audi a4 2.0 tfsi(HWK) ? sterownik mam dobry to bym sobie podmienił chodzi mi tylko o skrzynie czy bedzie pasowac. pozdrawiam p.s a skrzynia z audi a4 1.8 tfsi do 2.0 tfsi??
×
×
  • Dodaj nową pozycję...