Jump to content

xeo151

Pasjonat
  • Content Count

    1
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

5

About xeo151

Informacje

  • First name
    Bartek
  • Location
    Lubelskie

Car

  • Car model
    A4 B7
  • Car body
    Avant
  • Year of production
    2008
  • Engine
    1.8 T
  • Engine code
    BFB
  • Drive
    quattro
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    PB+LPG

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Nie jest na sprzedaż a foto w galerii.
  2. To samo słyszałem jak sprzedawałem Lexusa. Poszedł w ciągu tygodnia B8 możesz mieć szrota, golasa z byle jakimi silnikiem i wątpliwym przebiegiem bo nikt nie sprzedaje dobrego samochodu tanio na zachodzie a u nas z powietrza się nie biorą. Na zachodzie 2-3 letnie auta mają po 200-300+ tys to potem kosztują grosze. Te z małym przebiegiem z kolei chodzą krocie ... Przymierzam się teraz do Accorda 2.4 albo Lexusa IS250 i one dopiero potrafią kosztować mimo ok 10 lat pod 40-50+ tys. Także ja wiem swoje trochę zjeździłem Niemcy i Szwajcarię i wiem jak to wygląda nie na obrazku ...
  3. Dam głowę za to co porobiłem jak w każdym samochodzie ... Reszta się może popsuć jak każdym nawet prawie nowym ... Sprzedaje za ile uważam i za ile mi się opłaca i wyobraź sobie, że 20 letnie samochody sprzedawałem drożej niż 15 tys. Szczególnie w Niemczech takie "stare A4" chodzi po 7-8 tys euro minimum ... Więc nie bredź proszę i kupuj jak wszyscy zjeżdżone szroty. Ja zawsze kupowałem z niemieckim komisów powyżej ceny rynkowej i były to samochody lepsze niż 90% polskiego rynku sprowadzonego od Turasa czy Ruska ...
  4. Nic normalnego bo w krajach cywilizowanych takie samochody idą na złom jako total loss. Nikt ci po zdjęciach nie powie dużo o samochodzie. To jest kilka godzin sprawdzania na miejscu: miernik, kanał, stacja diagnostyczna, komputer, ocena wizualna, jazda próbna itp ...
  5. Wy kupować szroty i potem płakać, że szpachla, że naprawy 2 tyle co samochód, że przebieg wysoki, itp ... Ten silnik to szajs w porównaniu do AVF czy AWX z B6. Poczytaj o BKE i BRB
  6. To jest minimum żeby cokolwiek jechać oglądać. Za swoją bym wołał 37-38 tys. Też ma bolączki jak smok, padające cewki i świece na LPG. Do tego często lambda nie wyrabia i trzeba nową.
  7. Zależy od ceny bo po stanie nic specjalnego, widać, że nie była dbana.
  8. Subiektywnie AWD>RWD>FWD. AWD sprawdzi się w każdych warunkach. RWD jest świetne w lecie i gdy pogoda nie jest zbyt "arktyczna" jeździłem nim prawie 10 lat i czasami było zimą nieciekawie. FWD tak naprawdę nie nadaje się do niczego w lecie źle i w zimie bez rewelacji.
  9. Paranoją jest nie brać świetnego napędu skoro można go mieć ... Ten napęd miał sens nawet w 115 konnej 80 czy 110 konnej a4 b5. Subaru to idealnie rozwiązało i montuje do każdego s-awd i boxera.
  10. Sam byś to lepiej zrobił. Gumówka albo tarcza druciana do gołej blachy. Odrdzewiacz, epoksyd, lakier i gitara. W najgorszym przypadku jak wyjdą dziury wymiana błotnika na nowy.
  11. Nowszą nie oznacza lepszą ... Z moich doświadczeń im nowszy samochód tym gorszy, bardziej skomplikowany i awaryjny szczególnie te z Europy. Co do dalszej kwestii quattro kto nie widzi sensu bądź różnicy w posiadaniu tego napędu zapewne jest mu wszytko jedno czym i jak samochodem się jeździ. Quattro to rodzynek ostatni w pełni mechaniczny napęd na torsenie, którego próżno szukać u konkurencji no może poza pewną "piękna Włoszką"
  12. to jedyne co wyróżnia Audi i powód dla którego warto je kupić, bo jest dużo ciekawszych marek. Przez ostatnie 10 lat jeździłem tylko RWD, teraz AWD i na pewno nigdy nie zmienię na FWD. Co z tego, że 163 konie to mało skoro pokonując lekki zakręt 120-140 nawet tego nie odczuwasz bo samochód trzyma się jak przylepiony a zimą obok Subaru S-AWD jest bezkonkurencyjne. Dla mnie liczy się trakcja i prowadzenie moc to kwestia drugorzędna.
  13. Wystarczy mieć odpowiednio dużo $ i się znajdzie. Sporo osób chciałoby za pół darmo kupić B7 1.8 Q które jest rzadkością i będzie już dobrze trzymać cenę.
  14. Kupować Audi bez nie ma sensu, więc spokojnie dozbieraj, poszukaj coś ciekawego i będziesz zadowolony. Nie polecam nikomu napędu na przód w żadnym samochodzie.
×
×
  • Create New...