Skocz do zawartości

kacper___

Pasjonat
  • Postów

    58
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O kacper___

Informacje

  • Imię
    Kacper
  • Miasto
    Wrocław

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Limuzyna
  • Rok produkcji
    2008
  • Silnik
    1.8 TFSI
  • Kod silnika
    1B
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia kacper___

0

Reputacja

  1. kacper___

    Awaria systemu SOS w Audi

    Niestety zeby dostac sie do wtyczki C trzeba zdemontowac caly tunel srodkowy, ma ktos jakis filmik lub instrukcje gdzie sa ukryte sruby w czesci gdzie jest podlokietnik? Trzeba demontowac fotele przód? Widze dwie takie klapki po bokach tunelu i chyba pod spodem sa sruby trzymajace tunel, ale do nich bez wykrecenia foteli nie dojde.
  2. kacper___

    Błąd anteny GSM

    Witam, czy udało Ci sie uporać z tym problemem? Mam to samo, błąd anteny GSM, przerwa. Rzeczywiście strasznie denerwujące, z góry dzieki za pomoc.
  3. Witam, jaki zamiennik kupowaliscie zamiast 06J998386 ? Katalog intercars pokazuje mi ze pasuje Febi 178355, ale gdy wchodze w ten czujnik to jest napisane ze pasuje tylko do CDHB, a ja mam CABB. Wiec pasuje czy nie pasuje w koncu?
  4. Witam, posiadam audi a4 b8 allroad 2.0 tdi 2012 rok i mam problem ze wspomaganiem, pali się czerwona kontrolka kierownicy i niestety wspomaganie nie działa. Jedyny błąd w 44 module wspomagania to 7343439 silnik elektromechanicznego układu wspom. Przerwa w obwodzie. Miał ktos kiedyś podobny problem? Z góry dzięki za pomoc.
  5. Sprawa rozwiązana, jest napisane wszystko pieknie w instrukcji ross tech, trzeba wpisać login, pozniej kodowanie, login 40168 odpalic silnik, na maxa kiera w lewo, na maxa w prawo, koła na wprost i dopiero zerowanie czujnika kąta skrętu.
  6. Skoro nie moduł to gdzie może być problem, że nie moge zakodowac pompy abs? Login i kodowanie przyjmuje, ale nie przyucza kąta skrętu, w 08 pokazuje -2,5* nie ważne jak kręcę kierownicą, zawsze ta sama wartość. Może te hamulce C54 1LZ stanowią jakiś problem? Kodowałem już wiele pomp abs i nigdy jeszcze nie spotkalem sie z takimi hamulcami.
  7. Podepnę się pod temat czy moduł z B7 z końcówką Q bedzię pasowac do B6 z 2002r. ? Zamontowalem ten modul do B6 i niestety nie moge zrobic przyuczenia kąta skretu, wpisuje login prawidłowy, nastepnie kodowanie, pozniej ponownie login 40168 i gdy wchodze w VCDS w basic settings, wybieram grupe 01 to nie moge kliknac "idz" a w alignment status mam "zablokowany" Po wyjsciu z abs i ponownym wejscie nie pamieta kodowania, ma 00000. Probowalem nawet odisem zakodowac, on mi mowi ze podaje bledny login. Hamulce pierwszy raz sie spotkalem mam na wlepce 1LZ lucas, probowalem nawet kodowac pod 15 czy 16 ale to samo. Stad moje pytanie czy to nie problem z modulem Q ??
  8. Witam, rozkrecilem zamek, wyczyściłem dokładnie i oba silniczki zaczęły działać, tylko coś namieszałem i jak wszystkie drzwi w aucie się zamykają to przy tym zamku naprawianym drzwi się otwierają, przy otwieraniu analogicznie te drzwi akurat się zamykają, a reszta otwiera. Ktoś kojarzy co mogłem namieszać?
  9. Jaka odma do 8k2907115p? Z góry dzięki za pomoc.
  10. Czy poza modułami 8E0 953 549 R i 8E0 953 549 Q w A4 B7 jeszcze jakiś moduł obsłuży tempomat? Założyłem z literka L na koncu od B6, ale niestety nie dziala?
  11. Witam, podepne sie do tematu, posiadam również a4 B8 z panoramą dachem, chcialem zrobic adaptacje, ale niestety ta instrukcja jest dla przycisków, u mnie przyciskami mam otwieranie i zamykanie rolety,( ja udalo mi sie zaadoptować), a panoramy otwieranie i zamykanie jest za pomoca pokretla. Probowalem przytrzymywac pokretlo, ale to nic nie daje. Dziwna rzecza jest to, ze jak otworze dach i pozniej zamykam on zamknie sie normalnie na jednej pozycji przed pozycja 0 ( pokazane na zdjeciu) jezeli przekrece jedna pozycje dalej czyli na 0 on sie wtedy otworzy. Wie ktos jak to skalibrowac/zaadoptowac? Z gory dzieki. PS. Juz po temacie, poradziłem sobie odisem, trzeba bylo zrobic nastawy podstawowe.
  12. Jakim programem mozna sflashowac ecu w A4 1.8t? Mam ten sam problem z silnikiem AVJ, ze nie moge zmienic kodowania na manual. Myslalem, ze vag dash can sobie z tym poradzi, ale on zgrywa tylko eeprom 512B, a caly flash zajmuje ok. 1 MB. Galletto 1260 sobie poradzi czy moze cos lepszego polecacie? Z gory dzieki za pomoc.
  13. A wiec tak problem wg mnie lezy gdzies miedzy modulem silnika a licznikiem, na linii K w ecu normalnie 12v, a na liczniku 0,04-0,07v, nie ma przejscia miedzy linia K z ecu a licznikiem, jest przejscie miedzy licznikiem a OBD2 na linii K. Najwazniejsze pytanie co generuje linie K?
  14. Odpialem wszystko: klimatronic, komfort, moduł nawigacji w bagażniku - czytnik płyt, chyba ze to nie to jest modułem, wtyczkę od ecu ta która nie jest zabezpieczona na stałe, zegary, radio. Napięcie na linii K spadło do 0.07v, ma ktoś jeszcze jakiś pomysł??
  15. Nie wiem czy dobrze odczytalem ten schemat ale wychodzi, ze na linii K jest ECU, multritonic, ktorego nie mam, klimatronic, ktory juz sprawdzilem, modul komfortu, modul nawigacji i modul telefonu?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...