Skocz do zawartości

pieron82

Pasjonat
  • Postów

    193
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O pieron82

Informacje

  • Imię
    Tomek
  • Miasto
    SK

Auto

  • Model
    BMW
  • Nadwozie
    Liftback
  • Rok produkcji
    2015
  • Silnik
    2.0
  • Napęd
    AWD
  • Skrzynia
    Automat
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia pieron82

1

Reputacja

  1. ...aż tak, źle nie jest gdyby nie to, że miałem A4, a środek taki sam oraz to, że juz jest polift, a wydajac troche kasy nie chciałem za 2 lata płakac, że już jest nowsze A5 to kto wie no co do silników to się zgodze, ale chyba trzeba się przyzwyczajać do takich ruchów koncernów, albo więcej czasu zbierać $ w skarpecie na coś mocniejszego będą mrozy to zobaczymy
  2. czyli M4 niezależnie od koloru jest piękna - gratuluje!
  3. Dzięki za opinie Adrian Może kiedyś przemyślę obniżenie, ale pewnie szybciej dodam progi M performance i wetdy polecę z nimi w kolor auta cos takiego: Co do wydechu jak u Michała to odpada, widziałem, słuchałem, ale nie komentowałem
  4. ...dla 2+1 i na pewno inna półka cenowa patrząc na Twoją flotę to będzie pewnie fajny motor dzięki, co do silnika to jest naprawdę ok, ale mam dopiero przejechane 14kkm, więc ciężko się przyczepiać jak jest nowy, na pewno nie bierze oleju bo od pierwszego przglądu przy 3kkm do chwili obecnej nic nie dolewałem ze spalaniem to jest już różnie zwykła trasa bez autostrad, bez szaleństw około 7-8l, ale stała prędkość 80km/h. Co do autostrad to raczej cięzko powiedzieć bo jak na nią wjeżdzam to wlatuje tryb sport, usztywniam zawias i zabawa łopatkami, a wtedy komputer pokazuje 11-12. Raz jechałem na tempomacie autostradą do Gdańska 150km/h spalanie 9l, ale straszne nudy i się zmęczyłem Po mieście podobnie jak na autostradach 11-12l, moża powiedzieć, że jazda raczej dynamiczna. Generalnie bak 60l wystarcza na 500-600km, średnia jaką pokazuje mi komputer z ostanich 8kkm to 10,3.
  5. Nawet M4 nie ma ale powiem Ci jedno takiej kiery jeszcze w łapach nie trzymałem (mówie o bezpośrdniej konkurencji ) - idealnie siedzi w łapach!
  6. Witajcie ponownie! Jak niektórzy już wiedzą około pół roku temu zdradziłem markę Audi...wybór był trudny bo A4 B8 naprawdę jest super, ale padło na BMW serii 4, a dokładnie F36 czyli Gran Coupe. Były oczywiście jazdy próbne 3er, 3er GT, 4er GC, ale interesowały mnie tylko dwa silniki 2.0d i 2.8i więc wybór był trudny bo albo ekonomia i mniejsza frajda, albo frajda, ale o ekonomii nie ma mowy. Dlaczego te dwa? Bo cena praktycznie taka sama, a budżet niestety nie był z gumy by próbować iść w coś większego przy w miarę sensownym wyposażeniu dodatkowym. Co do wrażeń to póki co same pozytwyne, dynamika, LEDy,adaptacyjne zawieszenie, 4x4, super szybki automat, wnętrze, pojemność oraz dostępność do bagażnika no i wiele innych, ale to pewnie dlatego, że jeszcze jestem w niej zakochany Poniżej specyfikacja dla zainteresowanych i kilka zdjęć. Oczywiście kilka modów vs standard juz wpadło, jak np dodatki z M performance, lakierowanie lusterek i małe SPA. BMW 428i xDrive Gran Coupe Pojemność: 1997 cm3, R4 Moc: 245 KM Moment obrotowy: 350 Nm Lakier i tapicerka: 300 biel alpejska HAAT Tkanina Hexagon/alcantara antracytowa Wyposażenie standardowe: Opony z funkcją jazdy awaryjnej Śruby zabezpieczające Czujnik ciśnienia powietrza w oponach Dywaniki welurowe Trójkąt ostrzegawczy System załadunkowy Spryskiwacze reflektorów Klimatyzacja automatyczna Regulator prędkości z funkcja hamowania Pakiet dodatkowego oświetlenia Dodatkowe gniazdo/gniazda 12V Funkcja dezaktywacji poduszki powietrznej z przodu Wyposażenie opcjonalne: Ogrzewanie kierownicy Hamulce sportowe M Sportowa automatyczna skrzynia biegów Adaptacyjne zawieszenie sportowe M System alarmowy Automatyczne otwieranie/zamykanie klapy bagażnika Rezygnacja z emblematu modelu Dostęp komfortowy Pakiet sportowy M Obręcze ze stopu lekkiego 19” Double Spoke 442 M, dwukolorowe Orbit Grey Sportowe fotele przednie Listwy ozdobne szlifowane aluminium Listwa akcentowa: czarna, błyszcząca Kierownica sportowa M, skórzana Pakiet aerodynamiczny M Obramowania BMW Individual Shadow Line czarne na wysoki połysk Podsufitka Individual w kolorze antracytowym Kamera cofania Przyciemniana szyba tylna i tylne szyby boczne Lusterka przyciemniane automatycznie, składane elektrycznie Lusterko wsteczne przyciemniane automatycznie Podparcie lędźwiowe w fotelach przednich Ogrzewanie foteli przednich Czujnik deszczu z automatyczna kontrolą Adaptacyjne reflektory diodowe Asystent świateł drogowych Ostrzeżenie o zmianie pasa ruchu Wyświetlacz Head-Up Zestaw HiFi Harman Kardon Surround Sound Pakiet serwisowy BMW Service Inclusive 5 lat / 100 000 km Polska wersja językowa Polska instrukcja obsługi Ostrzeżenie o ograniczeniach prędkości Speed Limit Info Pakiet BMW ConnectedDrive Intelligent Emergency Calling (Inteligentne Połaczenie Alarmowe) TeleServices Pakiet Business Pakiet dodatkowych schowków Podłokietnik z przodu, przesuwany Czujniki parkowania z tyłu i z przodu System nawigacyjny Professional Pełna bezprzewodowa integracja kompatybilnych telefonów komórkowych wraz z USB Deska rozdzielcza o rozszerzonym zakresie Trochę tego jest, ale każde mega mnie cieszy i naprawdę się przydaje. Do powyższe specyfikacji dodałem jeszcze: - nerki M performance (czarne) - końcówki wydechu czarne - naklejki progowe zewnętrzne - listwy progowe wewnętrzne M performance LED Poniżej jak wygląda listwa progowa wewnętrzna podświetlana LED, nr 2 po lakierowaniu luster i powłoce cermaicznej nr 3 setup zimowy Kolejny mod, ale jeszcze do przmyślenia to wydech M performance z 335i (po jednej końcówce na strone) i dyfuzor M performance. Opinie, sugestie i komentarze mile widziane
  7. Bardzo dobrze ja juz pol roku nim jezdze, a banan nadal nie z chodzi z twarzy
  8. Wygórowane ceny i polityka niemieckich koncernów prowadzi do tego, że sprzedaż aut tych marek...rośnie więc może teraz czas na Polskę, skoro niemcy przesiadają się na kijanki. Mercedes z rekordowym rokiem i BMW z rekordowym rokiem Jak kogoś stać i lubi motoryzacje to wybierze markę premium. Jak kogoś stać, ale nie przywiązuje większej wagi do marki to kupi cokolwiek innego i tez sie będzie cieszył - każdy ma wybór, a ta polityka cenowa nie jest od dzisiaj więc po co cały czas gadać o tym samym? Mam np znajomego co ostatnio zamówił Passata za 220k (PASSATA) w gurdzień/styczeń odbiór więc zobaczymy co to za cudo. Jak widać, każdy potrzebuje czegoś innego więc jestem przekonany, że jest kilku zapaleńców na tym forum co zamówi nową A4 - Turdzi?
  9. ...a potem taka cena? Przecież to tylko A4 B8 to naprawdę udane auto i również nie zamieniłbym na B9 bo jestem podobnego zdania jak Ty po bliższych oględzinach
  10. ...a ja próbuje pokazać, że to nie jest do końca tak, bo wszystko zależy od tego jakie chcesz miec bajery - to one wywalają cenę końcową. Namieszali trochę z quattro bo tylko z automatem, ale jest trochę rzeczy za które wcześniej trzeba było placić. Tak na szybko: ksenony, lusterko wsteczne samościemniajace się, ogrzewane lustra zewnętrzne, klapa elektryczna w Avancie, rozszerzona gwarancja... Nawet teraz posiedziałem w konfiguratorze i porównując moje byłe B8 (220k) do tak samo wyposażonego B9 (222k) to różnica jest kosmetyczna bo tylko 2k pln drożej płace za B9, ale dostaje za to klape elektryczną której nie miałem i MMI touch w tej cenie (miałem 3g High). Teraz to już w ogóle nie wiem o co Wam chodzi Z kolei porównując do A6C7 (które jest piękne mimo swoich lat) konfiguracja identyczna (za wyjątkiem B&O które zamieniłem na Bose z wiadomych względów ) mam w cenie 258k. Mowa tu we wszystkich przypadkach o silniku 2.0 TDI 150KM gdzie jak wszyscy wiemy do A6 to będzie duża kupa. Różnica 36k pln miedzy B9 a A6 (które nie jedzie ze względu na motor) jest jednak spora! Więc te gadanie, że wolałbym dolożyć 36k pln do A6 gdzie często zastanawialiśmy sie kupując nasze B8 czy warto dołożyć te 3k pln do np mniejszego przebiegu lub innego wyposażenia jest zwyklym pier.....wystarczy zajrzeć w odpowiedni dział tego forum.
  11. Mogą mieć wszystko, a nawet jeszcze więcej, ale ciągle pozostaną samochodami klasy średniej / segmentu D z 4-to cylindrowymi silnikami. No i co w związku z tym, bo nie bardzo rozumiem...nikt tych aut nie kupuje czy jak? Ja stojąc przed wyborem wybrałem klase średnią, mimo, że w tej samej cenie mogłem mieć wyższą, ale bez bajerów...przecież zawsze tak było! Jezdzisz "klasą" czy tym co Ci się podoba lub na co pozwala budżet?
  12. Według mnie te ceny są baaardzo zbliżone do tego co np. oferuje BMW w serii 3er tyle, że Audi daje możliwość dołożenia sporo więcej opcji dodatkowych czego brakuje konkurencji nawet w wersji poliftowej. Dobrze skonfigurowana BMW 320d xDrive sedan to cena 281k pln - ma praktycznie wszystko bo za wyjątkiem deski skórzanej. Tak samo skonfigurowana A4 jest w cenie 1k pln wyższej, ale za to jeszcze w ciul opcji można dołożyć. Ja więc tragedii nie widzę, ale powiem Wam jedno ...nowe A4 jest jak nowy Bond Zapomnieli trochę o stylistyce w myśl hasła przewaga dzięki technice...
  13. pieron82

    BMW F11 535d

    Fajne macie te furmanki gratuluje!
  14. Zaczynaja sie tak samo, ale za 275k to masz juz praktycznie full 3er - mpak, automat sportowy, xdrive, harman, elektryka foteli z ledzwiami i z grzaniem, felgi 19, ledy adaptacyjne, przyciemniane szyby, adaptacyjne zawieszenie, heble M, HUD, aktywny tempomat, czujniki przod/tyl z kamera, kamery surrunond, ostrzezenie o zmianie pasa, line assist, panorama, dostep komfortowy. Podobnie zrobiona B9 to 288k (bez wiekszych hebli M, kamer surround) na korzysc homelink i na pewno to, ze B9 jest nowiutka, a F30 juz LCI. Ogolnie z zewnatrz kupuje B9, ale srodek? Brakuje mi czegos po stornie pasazera...
×
×
  • Dodaj nową pozycję...