Skocz do zawartości

alopi_90

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    10
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O alopi_90

Informacje

  • Imię
    Jacek
  • Miasto
    Zambrów

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2004
  • Silnik
    1.8 T
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia alopi_90

0

Reputacja

  1. spróbuj wyłapać moment gdy aku ci się załączył i jeżeli po przekręceniu kluczyka w stacyjce przestaje ci "chodzić" to masz prawdopodobnie tą samą usterkę co ja czyli przekaźnik 219. Jeżeli masz maskownice to musisz ją zdjąć oraz odkręcić wycieraczkę. Później aby zdjąć pokrywę "pudełka" musisz odkręcić 5 śrub, które zaznaczyłem na obrazku. Po zdjęciu pokrywy wyjmujesz bodajże to jest chyba ECU i masz na widoku dwa przekaźniki 473 i 219. http://www.directupload.net/file/d/4238/d75yrrub_jpg.htm
  2. Tzn no tak jak ty wcześniej opisywałeś w innym temacie - poprzez wyjęcie dwóch cienkich kabelków. PS Wymieniłem przekaźnik styku roboczego nr 219 i problem do tej pory nie pojawił się więc to chyba to
  3. Modul wentylatora jest sprawny, ale w niedziele wieczorem poszukalem jeszcze na zagranicznych forach co moze byc przyczyna i jeden z uzytkownikow opisal to sama sytuacje plus dodatkowo gdy pracowal mu wentylator na postoju i przkrecil kluczyk w stacyjce to wentylator przestal dzialac czyli idealnie tak jak u mnie. W jego przypadku wystarczylo wymienic przekaznik styku roboczego nr 219 bo to on szwankowal. Wiec za nim jeszcze zabralem sie za czujnik na dole chlodnicy to zamowilem nowy przekaznik. Jutro przyjdzie i wymienie.
  4. Przepraszam za tak długą zwłokę w odpowiedzi, ramont mieszkania itp. sami rozumiecie. Po przemysleniu, sądzę, że może to być jednak czujnik na dole chłodnicy, który szwankując daje czasami sygnał na komputer i załącza wentylator. Wpierw jednak sprawdzę moduł wentylatora. Jutro będę miał czas to dam znać co wyszło
  5. Przepraszam, profil uzupełnieniony, każda podpowiedź na wagę złota
  6. Byłem dzisiaj u kolegi, który podpiął mi samochód pod Vag'a i pokazał się jedynie błąd 18010 - power supply terminal 30 voltage too low - podejrzewam, że błąd jest wynikiem próby odpalenia samochodu przy rozładowanym akumulatorze. VAG nie pokazał błędu czujnika G62/G2 więc ta opcja też odpada. Przykuł naszą uwagę fakt, że przy temperaturze 100 stopni C na VAG-u (90 na desce rozdzielczej) i po zgaszeniu silnika wentylator również przestawał działać. Jest to normalna reakcja czy mimo wszystko wentylator powinien dalej chodzić aby zbić trochę temperaturę? Kazek 1.9: 1. skrzynka została dobrze osuszona, jeszcze dzisiaj ją raz sprawdzałem 2. bezpiecznik od wentylatorów jest cały 3. przekaźnik 370 do sprawdzenia - rozumiem, że chodzi ci o ten drugi przekaźnik co jest pod kierownicą w środku samochodu? Bo ten co jest w skrzynce przy ECU 373 to już wymieniłem go na nowy. 1.Mam jeszcze pytanie odnośnie czujnika temperatury przy dole chłodnicy, rozumiem, że skoro komputer nie pokazał żadnego błędu z tym związanego to on też jest sprawny i nie ma co sobie głowy nim zajmować? 2. Kolejne pytanie czy gdyby był walnięty moduł wentylatora pokazałby się błąd na VAG'u? 3. Ostatnie pytanie, czy wina może leżeć po stronie gniazda przekaźnika a nie samego przekaźnika? Czy warto spróbować zrobić tak jak radził Bromchit w temacie podanym powyżej, czyli: "Rozłącz czteropinową wtykę z lewej strony chłodnicy w okolicy lampy i sprawdź czy po wyłączeniu zapłonu i odczekaniu, aż przekaźnik sterownika silnika się wyłączy, znika napięcie na przewodzie czerwono-szarym pin nr.2. Patrząc na schemat to gdyby styki w przekaźniku były sklejone to jednocześnie nie wyłączałby się także sterownik silnika."? Daje jeszcze link do schematu: http://postimg.org/image/g4ikk5psz/
  7. Witam, mam problem z załączającym sie wentylatorem na postoju. Gdy zgasze samochód to po około 15 minutach samoczynnie się uruchamia, aż do rozładowania akumaltora. Wymieniłem przekaźnik wentylatora 373 bo skrzynka z przekaźnikiem byla zalana (naprawilem pokrywe i już nie zalewa) ale dalej mam to samo. Dziś lub jutro pojadę na diagnostykę vagiem i sprawdzę czujnik temperatury G62. Gdzie mogę szukać jeszcze przyczyny usterki? Czy przekaźnik 219 styku roboczego moze mieć wpływ na wentylator? PS w tematych dot. tego samego problemu, nikt nie napisał rozwiązania, a przynajmniej ja nie znalazłem. Proszę o pomoc w rozwiązaniu problemu i z góry dziękuje. pozdrawiam alopi_99
  8. W B5 to i mojemu kumplowi też się pojawił, ale jego samochód ma już 17 lat, dziwne :/ nie spodziewałem się tego szczerze mówiąc, myślałem że mam jakiś lipny egzemplarz się trafił ale jednak nie. Cóż, trzeba będzie szykować kasę na lakiernika i zrobić czym prędzej aby się więcej nie rozprzestrzeniło trzeba dbać o swoje piękne 4 kółka ) a co do a6 c5 to też gdzieś czytałem że chłopakowi właśnie w tych rynienkach się pojawiła rdzewka, szkoda że żałują tego ocynku, zawsze uważałem to za mocny atut Audi - brak rdzy ;/
  9. ale skąd rdza? przecież to audi:shock3: ocynk wewnętrzny i zewnętrzny a takie rzeczy się dzieją?
  10. Witam, dzisiaj po dokładnym umyciu samochodu zauważyłem dziwne wystające pęcherzyki spod lakieru w rynienkach na dachu Czy to może być rdza i jaka może być tego przyczyna? Dodam, że auto na 100% bezwypadkowe bez gradobicia itd. Aż mi szczęka na dół opadła jak to zobaczyłem http://imageshack.com/a/img23/9026/06qf.jpg http://imageshack.com/a/img33/5204/faa4.jpg http://imageshack.com/a/img824/75/oypw.jpg http://imageshack.com/a/img19/3409/xfxr.jpg
  11. Witam wszystkich miłośników 4 kółek
×
×
  • Dodaj nową pozycję...