Skocz do zawartości

Ghost rider3

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    8
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Ghost rider3

Osiągnięcia Ghost rider3

0

Reputacja

  1. Tak dokładnie. Paliwo samo wlewa sie do komory spiętrzającej i pompka wtedy nie pracuje
  2. Heh przy takich warunkach to jeszcze nie idzie sprawdzic. W sumie samochod dobrze jechal caly czas teraz moc przeniosla sie w nizsze partie obrotow. Pozostaje podmienic jeszcze przeplywke i zobaczymy wtedy jak to bedzie chodzic
  3. Wymienilem jak narazie stare wezyki od podcisnien i auto wyczuwalnie mocniejsze w nizszysch partiach obrotow. Po logach widze ze turbo zaczelo dmuchac juz 2bary przy 2000obr/min VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM (druga czesc logow) Zostala podmiana przeplywki bo jednak na wolnych obrotach mierzy prawie dwukrtona wartosc. I na domiar zlego padl rozrusznik. Dizwna historia bo tylko na mrozie nie chce krecic. Elektromagnes tyka a rozrusznik nic. Wymienilem szczotki, tulejki i elektromagnes na inny sprawny i dalej to samo. Za 30 przekrecieniem kluczyka w koncu zalapie i odpala.
  4. Turbo z tego co wiem bylo juz wymieniane tylko nie wiem czy na nowke czy regenerowana. sztanga w grupie 11bs chodzi szybko i bez przyciec. Ale musze posprawdzac wezyki bo tragicznie wygaldaja i ktorys moze puszczac. Albo N75 sie konczy
  5. kat dobry bo to jest "-"BTDC nie wiem czemu VAG w logach wpisuje ATDC a faktycznie jest BTDC. Kąt mam dobry bo oscyluje w okolicach 1,8 ATDC
  6. Warunki dzis trudne i ciezko w Tiptroniku dobre logi dynamiczne zrobic BS EGR VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Timing VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM (Minus bo w BTDC) Turbo VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Tutaj logi dynamiczne grupy 3 i11 VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM ---------- Post dopisany 23-01-2014 at 21:45 ---------- Poprzedni post napisany 22-01-2014 at 21:49 ---------- Dzisiejsze logi Statyczne Grupy: 000,001 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 007,018 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 003,004 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 013,014 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Statyczne BS Grupy: 000 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 004 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 011 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Dynamiczne Grupy: 000,001 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 003,004 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 010,011 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 008,011 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM
  7. silnik jako tako pracuje równo, moze czuć delikatne drgania. Turbo tez mnie zastanawiało, ale robiac BS grupy 11 sztanga bardzo szybko chodzi. Mialem tez problemu z czujnikiem g71 cisnienia doladowania, ale jak przeczyscilem wtyczke to ustalo. Logi byly robione przed czyszczeniem. W silniku ktos zdemontowal klape gaszaca (gruszke) i na stale jest otwarta. Moze to powodowac takie wskazania MAF. Jutro postaram sie zrobic dokladne logi turbo.
  8. Witam forumowiczów niedawno stałem sie posiadaczem Audi a4 b5 z silnikiem 2.5tdi AFB 99r. Silnik odpala bardzo ladnie wrecz duzo lepiej niz benzyny. Poprzedni wlasciciel twierdzil ze byly wymieniane wałki. Zrobiłem logi statyczne i dynamiczne i niepokoji mnie dawka na dwoch wtryskach oraz pomar z czujnika MAF. Prosil bym o opinie kogos doswiadczonego z tym silnikiem. . Dziwne tez sa odczyty z MAF-a, dostaje wielej powietrza na wolnych niz wymaga Tutaj reszte logow dynamicznych VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM
  9. Audi A4 Avant B5 AFB 2.5 TDI v6 1999r Jeszcze raz witam serdecznie forumowiczów
×
×
  • Dodaj nową pozycję...