Siemka. Chciałem wam zaprezentować moje oczko w głowie. Taśmowo BPW + Multitronic zjechało w 2005 z fabryki.
Auto w rodzinie już kilka dobrych lat ale dopiero od roku zacząłem coś modzić
Kupiona była z zatartą głowicą w Niemczech. Po krótko przedstawię wam co zostało zrobione przy aucie. I systematycznie będę starał się coś dodawać.
MARKA/MODEL:
-Audi A4 8E B7
ZAWIESZENIE:
Było:
-Gwint TaTechnix na czerwonej sprężynie.
-Na tyle twardy odbój + klipsy
Aktualnie na aucie:
Dedykowany zestaw AirRide od Tatechnix połączony z kompresorem Viar440 i zaworami membranowymi SILNIK:
Było: Seryjne 2.0TDI BPW
Aktualnie: 2.0TDI po bezpiecznym programie aby nie rozwalić skrzyni, dodatkowo został usunięty DPF wraz z EGR.
Dorzucony układ przelotowy 2.5'' zakończony podwójnym kolankiem. UKŁAD HAMULCOWY:
-Przód seria 288mm (powoli zbierają się graty na przód od S4 345mm)
-Tył seria 255mm NADWOZIE:
-Usunięta tylna wycieraczka
-Dokładka zderzaka Leon Cupra (w ten weekend jeżeli będę miał czas zakładam przedni spliter od firmy MaxtonDesign)
-Pakiet us w lampach włączony za pomocą VCDS.
-Przedni grill pomalowany w czarny mat za pomocą PlastiDip KOŁA:
-VMR v710 przód 8.5x19 / tył 9.5x19 w kolorze CandyRed
-Opony 4x215/35r19
-Dystanse przód 20mm / tył 20mm AUDIO:
RNS-E + ori sub PLANY NA 2k17/2k18:
-Tak jak pisałem przedni spliter MaxtonDesign
-Malowanie wnętrz lamp(Aktualnie przyciemniona lampa folią)
-Zderzak DTM + splitery MaxtonDesign na progach
-Zabawa w wnętrzem (inna kierownica, dekory w carbon, fotele skóra Sline lub z S5)
-Swap większych hebli z S4 tak jak już pisałem
-No i najważniejsza rzecz to przeszczep nowego serducha na 2.7Biturbo spięte
z 5 biegową skrzynią w Ośce (plan na Quattro kiedyś będzie wykonany zapewne) Moc planowana od 320km.
ZDJĘCIA
Pełna seria:
Sezon 2016 wyglądał następująco:
A tutaj co działo się od początku 2017: