-
Postów
27 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
1O batek89

Informacje
-
Imię
Bartlomiej
-
Miasto
Edinburgh
Auto
-
Model
A4 B7
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2008
-
Silnik
2.0 TDI
-
Kod silnika
BRE
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Multitronic
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Ok, udało się ja ściągnąć. Samochód pali. Pierwszy strzał z malutkim problemem a później już normalnie palił. Check engine się zaświecił. Zgaśnie sam czy komputerowo trzeba go usunąć? Co dalej? przestudiowalem cześć postów i chyba winy należy szukać w rozruszniku i akumulatorze? Dobrze myśle? dzięki
-
Pytanie. Wtyczka jest na klika czy na wcisk i żeby ja odpiąć trzeba tylko pociągnąć? Pytanie głupie ale nie chce urwać a za pierwszym podejściem nie udało mi się jej odpiąć. Dodam ze wtyczka obraca się w osi czujnika. ????
-
-
Mam to samo tylko ze na zimnym pali normalnie a rozgrzany tak jak Twój. I tez multitrinic. Rozwiązałeś problem? ja wymieniłem czujnik położenia wału g28 przy filtrze oleju ale nic nie pomogło. Szykuje się na wymianę czujnika poziomu j temperatury oleju ale nie jestem do końca przekonany czy jest sens
-
Witam. Mam ten Sam problem. 2.0 BRE Na zimnym Pali normalnie, nagrzany jak widac na filmie. Wymieniony czujnik polozenia wału przy podstawie filtra oleju lecz nie pomógł. W komputerze brak bledow co może być przyczyna pzdr IMG_6361.MOV
-
a wyjaśnił by ktoś jak założyć "oil catch tank"?może jakieś foto do AVF. i czy w ogóle to ma sens. egr mam nowy i dalej leje olejem spod grzybka dzięki
-
na początku wydawało mi się to śmieszne ale zrobiłem tak jak napisałeś, odpaliłem go po trasie dwa razy z włączonymi światłami i odpalił duuuuuużo lepiej co do filtra paliwa to nie wiem kiedy był zmieniany, zaraz jadę po nowy filtr paliwa i powietrza i wymienie to. ten ogrzewacz wymienie na tygodniu bo u mnie w sklepie to chcą za niego ponad 100zł (22funty) i zamówiłem go na ebay'u co najlepsze będzie szedł z polski będę pisał czy cos pomogło dzięki za zainteresowanie i szerokości mobilk edit:olej +filtr, filtr paliwa i powietrza powymieniane, dalej tak się dzieje. zamówie nowy przełącznik świateł bo jakby lepiej palił z włączonymi
-
sądzę że nie były zmieniane, mam auto od półroku. serio problem może leżeć we włączniku świateł? jeśli tak to zamówie nowy i nie bede nic rozbierał logi były robione http://a4-klub.pl/index.php?/topic/359755-prosba-o-analize-logow-19-avf-130km/ jutro sprawdzę jak dojade do pracy, odłącze czujnik i odpale, ale temperature cały czas pokazuje, 90'C
-
ten czujnik który jest w misce olejowej?? logi pod pompowtryski były robione, podobno jest OK. nie dawno wymieniany rozrząd też ustawione dobrze. a nie widzę związku z akumulatorem, on ma siłę kręcić więc powinien być dobry podłączyłem pod komputer i nic nowego, poduszka silnika, syrena alarmu, i coś w audio ;(
-
Witajcie Mobilki Mam problem z moim 1.9 AVF otóż rano oraz gdy silnik jest zimny, pali od strzała a po trasie gdy silnik jest rozgrzany szarpie i nie odpala. udało mi się to nagrać. Co może być nie tak? właśnie próbuje zainstalować kabelek i pójdę sprawdzę może jakiś błąd się pojawił
-
witajcie znowu, stało się, folia zaczęła się miejscami odklejać więc czeka mnie powtórka z rozrywki. podpowiecie która folia jest łatwiejsza w aplikacji niż ta 5d? tym razem zdecydował bym się na szczotkowane aluminium, coś podobnego było w oryginale. dzięki i pozdrawiam
-
mógłbyś w skrócie opisać jak to zrobić dynamiczne? (na którym biegu , zakres obrotów, gaz w podłodze?, czas loga, które grupy,) auto w ciągu ostatniego miesiąca po wymianie rozrządu i egru. Dzisiaj dodatkowo zalany do pełna (shell) plus liqui moly (tak na zaś, pałętał się po ostatnim autku) dzięki, mógłbyś mi podpowiedzieć które grupy logować? razem czy osobno? przez jak długo i na którym biegu?
-
Witam, prosiłbym aby jakiś fachowiec spojrzał na moje logi, oczywiście jeżeli są one dobrze zrobione. Mam tylko te na postoju gdyż nie miałem kogo wziąć i do końca nie wiem jak i co robić. Robiąc te zasugerowałem się filmikiem: Zdecydowałem się zrobić ów logi i zapytać Was gdyż wydaje mi się że auto dużo pali 7/100km i dodam że głównie jeżdżę w trasie. Jeżeli filmik jest błędny to prosił bym o rady które grupy logować i ewentualne uwagi i zrobię to jeszcze raz. STATYCZNE: Grupa 000: http://vaglog.pl/log_262737.html Grupa 007: http://vaglog.pl/log_262736.html Grupa 008: http://vaglog.pl/log_262738.html Grupa 003: http://vaglog.pl/log_262739.html Grupa 011: http://vaglog.pl/log_262740.html Grupa 013: http://vaglog.pl/log_262741.html Grupa 010: http://vaglog.pl/log_262742.html Grupa 023: http://vaglog.pl/log_262743.html Grupa 018: http://vaglog.pl/log_262744.html Grupa 001: http://vaglog.pl/log_262734.html Grupa 004: http://vaglog.pl/log_262735.html
-
witam, ostatnio po wymianie EGR na nowy zauważyłem dziwne delikatne szarpnięcia autem przy powolnym rozpędzaniu (wcześniej tego nie było), na zimnym i na ciepłym silniku. wydaje mi sie że następuje to pomiędzy 2 a 3 biegiem. Auto posiadam miesiąc a sprzedawca przed sprzedażą wymienił olej w skrzyni. Przebieg to ok 184tys km. Czy wiecie co to może być? skrzynia do remontu?? ;(( VCDS Lite nie pokazuje żadnych błędów w skrzyni; Address 02: Auto Trans Labels: 01J-927-156.LBL Controller: 8E0 910 155 C Component: V30 01J 1.9l PD RdW 3220 Coding: 0000001 Shop #: WSC 04940 No fault code found. Dodam że ostatnio zapaliła mi sie kontrolka od ESP i po ponownym uruchomienu silnika więcej sie nie pojawiła. czy jest możliwość sprawdzić w jakiś sposób tą skrzynie? przeczytałem nie wielką część tego tematu i niestety ale nie za bardzo rozumiem o co chodzi.
-
nie zgodzę się z tym. Miałeś je obie w ręce? Pracowałeś tą i tą ? Folia 3m nie da Ci takiego efektu jak 5d , resztę różnic napisałem wyżej. nie robiłem 3m. więc dlaczego moja folia jest trzykrotnie tańsza niż 3m? poprostu płaci się za marke?